II

169 8 0
                                    

Ráno jsem se opět probudila v Mattovo náruči. Když jsem se otočila na druhou stranu abych viděla kolik je hodin málem mě trefil šlak.
,, Matte, vstávej! Zaspali jsme."
,, Kolik je hodin??" Zeptal se rozespale Matt.
,, Půl osmé."
,, Do háje." Rychle jsme se zvedli a začali se oblékat.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rychle jsme se nasnídali a šli do garáže

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rychle jsme se nasnídali a šli do garáže. Matt nastartoval a vyjeli jsme ke škole. Zaparkovali jsme na školním parkovišti a vyběhli do hlavní budovi. Oba dva jsme proběhli do třídy zrovna když zazvonilo na hodinu. Sedli jsme si na svá místa a holky se na mě nechápavě podívali. Naznačila jsem jim, že jim to vysvětlím dýl a v tu chvíli přišla učitelka rovnou i s těma novýma.
,, Dobrý den, třído. Chtěla bych vám představit vaše nové spolužáky. Tohle jsou Nathaniel, Claire, Daniel a Joseph Morganovi. Doufám, že se k nim budete chovat hezky a teď si trošku zahrajeme na škatulata batulata s naším zasedacím pořádkem. K Letty si sedne Claier, k Luybě Nathaniel, Daniel si sedne vedle Matta a Joseph vedle Jeremyho. Teď si ještě probereme nějaké důležité věci a poté Katt, Luyba, Letty a Phoebe můžou odejít.
****
Učitelka nás pustila a já mezitím holkám vysvětlila proč jsme se zpozdili. Když jsme dorazily do sálu vše bylo už v plném proudu.
,, Děvčata tady!" Zavolal na nás jeden z učitelů, který to měl na starosti.
,, Holky, nejdřív si to sjedem už v kostýmech na nečisto a poté v 10 hodin začínáme a máte první a třetí vystoupení." Kývli jsme hlavou a šly se převléct.
10:00
,, Dámy a pánové, milí studenti. Je mi potěšením zahájit školní rok 2020. Jako každý rok nás čeká školní vystoupení ze všech čtyř ročníků a poté párty. Nebudu to déle protahovat a je mi potěšením zde přivítat Moulin Rogue." Řekl moderátor a my šly na svá místa na pódiu.

Jak mile jsme do tančily. Všichni tleskali. My odběhly do zákulisí a já s Phoebe a Katt jsme se převlékly do dalšího kostýmu. Jak mile vyběhli do zákulisí druháci co byli před námi. Šly jsme opět my.

School 2020Kde žijí příběhy. Začni objevovat