XII

64 4 0
                                    

Dneska je 7. listopadu a je nádherný den. Přesně tak jak by si ho každá nevěsta přála na svůj svatební den. Můj strejda se dneska žení a já z něho mám hroznou radost. Když se vrátím o ten měsíc a půl nazpět kdy jsem byla v Řecku tak ten obchod je ještě stále nedokončený. Dále Anna se dala dohromady s Mattem. Nějak extra moc mi to nevadí, jelikož s ním už nechci nic mít společného. Ještě abych nezapomněla Jery se dal dohromady s Claire. Moc jim to spolu sluší a jsou do sebe dost zamilovaní. Teď zpět do přítomnosti. Právě se dívám na překrásnou nevěstu ještě stále v županu jak se jí teprve dělají vlasy. Já s Luybou jsme byli za drůžičky a už jsme byli převlečeny v šatech.
Šaty nevěsty:

Vlasy nevěsty:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy nevěsty:

Šaty družiček:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šaty družiček:

Někdo zaklepal tak jsem šla ke dveřím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Někdo zaklepal tak jsem šla ke dveřím.
„ Kdo tam je??"
„ Ženich!"
„ Strejdo ty nevíš, že přináší smůlu když vidíš nevěstu dřív než u oltáře?"
„ Vím. Já chci mluvit s tebou tak pojď ven."
„ Jistě."
Pootevřela jsem dveře a šla za strejdou.
„ Letty, ty jseš krásná. Krásná mladá žena s tebe vyrostla. Chtěl jsem ti říct, že dneska tady bude celá rodina Morganů, jelikož víš, že jsem se hodně skamarádil s jejich otcem navíc Luyba si přivede Nathaniela a Jery zase Claire tak mi bylo blbý pozvat jenom jejich otce. Takže tady bude i Joseph a vím, že je to teďkon mezi vámi napjatý tak jsem chtěl abys to věděla. Heleď ať se děje cokoliv já za tebou budu vždycky stát. Však jsem taky tvůj kmotr."
„ Já vím strejdo. Jsem ti za to hrozně vděčná. Chceš zavázat toho motýlka?"
„ Jestli budeš tak hodná?"
„ Kdybych nechtěla tak se ti nenabídnu. Jseš nervózní?"
„ Trochu ano. Přece jenom má to být navždy."
„ Strejdo ty to zvládneš. Heleď i děti si už vychovával a myslím, že se ti to povedlo. Nemáš se čeho bát. Caroline je úžasná, milá a hodná holka, která má oči jenom pro tebe a miluje tě z celého srdce. Já osobně si myslím, že spolu budete do smrti. Tak a je to."
„ Letty, za všechno ti moc děkuji."
„ Nemáš vůbec za co."
„ Ještě jsem tě chtěl poprosit, mohla by jsi prosím dát tuhle brož Car do vlasů?"
„To je ta druhá část svatební brože naší rodiny?"
„ Jo přesně tak. Ty jí jednou dostaneš taky, jelikož jseš starší a Luybě se bude dodělávat."
„ To je krásný, ale teď už mě nezdržuj. Musím ještě pomoct Caroline. Uvidíme se u oltáře." Dala jsem mu pusu na tvář a šla zpět do šatny, kde se právě nevěsta navlíkala do svatebních šatů. Já jsem hned přispěchala na pomoc.
„ Caroline, tohle ti posílá strejda. Je to rodinná Brož která se u nás dědí už 5 generací. Jsou dvě části a daroval nám je tehdejší princ řecký a dánský jako svatební dar. Jsou tam..."
„ Letty, zase děláš dějepisné okno. Všichni víme, že tam jsou diamanty a má to velikou cenu. Radši mi jí dej a dáme jí do vlasů." Řekla Luyba a já poslušně udělala to co mi řekla. Caroline to hrozně slušelo. Dalších deset minut jsme čekali na Caroliniho otce. Když přišel tak já s Luybou jsme si vzaly košíčky s růžemi a naše družičkové kytky. Caroline jsme podaly zase Její velikou kytici a vyšli jsme. Když jsme byli u dveří tak jsme rychle popřály hodně štěstí. Začaly hrát svatební trumpety a já s Luybou jsme vyšli jako první. Začali jsme rozhazovat lístky a za náma šla Claire s tátou. Já a Luyba jsme si každá stoupla na jednu stranu uličky a když jsem se ohlídla okolo sebe všichni mohli na nevěstě nechat oči a co teprve strejda. Divila jsem se, že mu oči z důlků nevypadli. Potom se podíval na mě a já kývla hlavou na souhlas, že si vybral správně. Nevěsta přišla k ženichovi a kněz začal odříkávat svatební řeč. Potom došlo na sliby a jak by řekl náš učitel " jedno oko nezůstalo suché" a měl pravdu. Poté si oba řekli ano a vyměnili si prstýnky a nakonec polibek. Taky bych to chtěla někdy zažít. Po obřadu jsme všichni začali házet rýži na novomanželé a začali jsme tleskat. Potom jsme se přemístili na hostinu kde jsme měli úžasnej oběd a potom jsme už jenom tančili a bavili se. Já a Luyba jsme šly převléct do příjemnějších šatů.
Já:

Luyba:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Luyba:

 Když jsem scházela schody, viděla jsem jak na balkónu se líbala Hayle s Danielem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Když jsem scházela schody, viděla jsem jak na balkónu se líbala Hayle s Danielem. Hrozně mě to potěšilo když jsem viděla, že jsou nejspíš spolu. Vypadají spolu krásně. Šla jsem si sednout ke stolu a popíjela jsem vínko. Nevěsta s ženichem se pohupovali do rytmu písně. Po konci písně si pro mě došel táta.
„ Smím prosit o tanec?"
Zeptal se a nastavil ruku. Já kývla a zvedla jsem se. Došli jsme na parket a začali tančit.
„ Hrozně moc ti to sluší."
„ Děkuji. Ty taky nejsi l zahození."
„ Tak co ty a Joseph?"
„ Co by mělo být?"
„ Neříkej mi, že nic mezi váma není. Vždyť se podívej jak se na tebe dívá a ty ho taky kolikrát pozoruješ a žárlíš když se baví s jinou dívkou."
„ To není pravda. Já ho nepozoruji."
„ Zlatíčko moje, věř mi, že já to poznám. Když jsme šli na parket tak jsi ho pozorovala jedním okem. Jseš do něj zamilovaná. Tak si to přiznej. On taky. Měla by jsi za ním a vyříkat si to s ním."
„ Máš pravdu. Já za ním půjdu hned jak dotančíme."
„ Se mnou tančíš celý život jdi za ním už teď."
Povzdechla jsem si, ale poslechla jsem a šla jsem za rodinou Morganů.
„ Dobrý večer, mohla bych si prosím na chvíli od vás vypůjčit Josepha?" Zeptala jsem se a jeho táta se podíval nejdřív na jeho manželku a potom na mě.
„ Je celý tvůj Letty. Nás už stejnak otravoval." Já se pousmála a podívala jsem se na Josepha. On položil šampaňské a šel za mnou. Došli jsme potichu na zahradu a já se na něj otočila.
„ Víš já jsem s tebou chtěla mluvit o nás. Já vím, že to se mnou není jednoduchý a jsem hrozně nerozhodná a já nevím co všechno, ale já bych chtěla prostě vědět jal to mezi náma."
On se mi podíval hluboko do očí a přisunul si mě blíž. Dlouho se mezi námi nic nedělo a on se potom sklonil a políbil mě.
„ Talhle to mezi námi je. Letty já tě miluju... a vím, že ty mě taky. Tak mi řekni proč tak dlouho čekáš?"
„ Já... já tě miluju."
****
Joseph otevře dveře pomocí karty. Dveře se rozletí, uchopí Letty do náručí a pokračují v líbání. V okamžiku kdy vejdou do pokoje zamknou dveře aby je nikdo nevyrušil. Položí ji zpět na zem a sundal jí šaty přes hlavu. Letty nezůstala po zadu a rozepla mu košili a slíkla mu jí. Během rozepínání košile si on rozepl pásek a spustil kalhoty ke kotníkům. Vezme si jí zpět do náručí a harmonicky položí svá těla na postel. Ona leží na zádech na posteli, on jí začíná pomalu líbat na krk a rukama z ní sundavá ramínka od podprsenky. Pusou se přesouvá na hrudník a jednou rukou se přesouvá na záda, kde rozepíná podprsenku. Po rozepnutí podprsenky pokračuje v líbání směrem k pupíku a ona odhazuje podprsenku na zem. Letty se začíná zapírat rukama o postel. On svýma rukama začne dráždit její bradavky a potom pusou sundá tanga. Ona má tanga u kotníků a jelikož jí je sundal pusou tak jí začal líbat z vnitřní strany na lítku (na jedné noze) a pokračoval na stehno směrem nahoru na druhé noze. Jednou rukou jí chytil za pas a druhou za prso a začal jí líbat mezi nohama. Ona se vzrušením prohýbala v zádech. Po chvíli ho chytne za vlasy a přitáhne si ho k obličeji. Začnou se líbat a všichni víme kam to polračuje.

School 2020Kde žijí příběhy. Začni objevovat