Dneska je to čtvrtý den v Římě. Za tu dobu jsme navštívili spousty známých Římských míst a ulic. Vše probíhalo podle plánu. S Mattem se každý večer scházíme u bazénu a povídám si, jelikož přes den to moc nejde. Phoebe s Paulem spolu dobře vycházejí a stále se baví jako dřív. Katt s Ianem se k sobě hrozně mají, což je taky dobře, ale kdo spolu nevychází je Luyba s Annou. Ani se jí nedivím. Já bych Annu umlátila už první den třeba noční lampou. Už jenom zbývá říct co já a Morganovi. Za celě čtyři dny jsem s Josephem ani nepromluvila. Nevím proč. Nejspíš nebyl čas, ale za to dost se bavím s Nazhanielem a Claire. Ano, s Nathanielem. Daniel si začal všímat hodně Phoebe a ona zase jeho. Já bych jim to hrozně přála a vím, že Paul taky. Zbytek třídy si toho taky všiml a udělali jsme jim zkratku Danhoebe, takže kopu za tým Danhoebe. Moje nejstarší trojče Jeremy je zamilovaný do Claire, ale nikdo o tom neví. Pouze já a na to jsem hrozně pyšná. Přijde mi krásné, když vidím, že můj bráška řekl své tajemství pouze mě. Teď, ale zpátky do reality. Teď jedeme na náměstí Piazza di Spagna a potom zpět na hotel kde bude White Party. Moc se na dnešek těším a na to, až mě Matt uvidí v šatech.
Dorazili jsme na parkoviště kde jsme si vystoupili a autobus odjel.
„ Dobré dopoledne, dneska jak jste si mohly všimnout jsme na náměstí Piazza di Spagna, kde vyjdeme Španělské schody a řekneme si opět něco o historii. Dneska bude trošičku jiný program. Tady s Danielem, jsme si pro vás připravili malý kvíz o tomto náměstí. Budete mít hodinu na to aby jste vyplnili všechny informace. Potom se sejdeme a uvidíme kdo vyhrál."
„ Ještě bych jenom dodal, že budete v týmech a otázky jsou dost těžké, jelikož ke vymyslela Lett. Tak prosím při té hře nepoužívejte mobilní telefony. Byl by to totiž podvod a teď předám slovo opět Letty a ta vám řekne něco o historii tohoto náměstí." Řekl Daniel a podíval se na mě.
„ Děkuji. Teď půjdeme na ty Španělské schody..."
Prohlídli jsme si kostel Trinità dei Monti, sloup Neposkvrněného početí Panny Marie a Fontana della Barcaccia. Dále si třída udělala ten kvíz a vyhlásili jsme vítěze. Nakonec jsme dali ještě dve hodiny rozchod a potom jsme zpátky frčeli na hotel. V hotelu jsme si dali pozdní obed a začali se chystat na tu párty. Já s Phoebe jsme se převlékly a navzájem jsme si udělali vlasy make-up. Byla to hrozná sranda a asi po hodině na dveře někdo zaklepal.
„ Slečny, můžu dál??" Byl to Daniel.
„ Ale jistě. Pojď dál. Co potřebuješ?" Zeptala jsem se a šla jsem k němu."
„ No já jsi du vyzvednout Phoebe. Byli jsme tak domluveny, jestli si to dobře pamatuji."
„ Jojo, vidíš já jsem ti to Letty zapomněla říct. Zlobíš se?"
„ Ne, to ke v pořádku. I já občas zapomínám. Běž, běž. Já za chvíli přijdu. " Řekla jsem Phoebe a Daniel jí nabídl své rámě. Ona ho z radostí přijala a vydali se ven na chodbu. Ohh, jim to spolu tak sluší. Zachvili přišel Matt.
„ Lásko, hrozně ti to dneska sluší, ale něco tomu chybí." Vytáhl krabičku a z ní vytáhl nádherný řetízek.„ Matte, ten řetízek je nádhernej. Moc ti děkuji."
„ Nemáš vůbec za co. Chceš ho zapnout?"
„ Jistě, že chci." Řekla jsem a otočila se k němu zády. On mi ho zapnul a něžně me pohladil po krku. Já se otočila a políbila ho. Ruku v ruce jsme šli do jídelny, která byla upravená tak aby to vypadalo jako na tanečním parketu. Párty už byla v plném proudu a proto jsme šli hnedka tancovat. Hrozně moc jsme si to užívali. Po hodině jsem si šla pro něco k jídlu. Přišla za mnou Katt.
„ Ahoj Lett, tak jak si to užíváš??"
„ Ahoj. Jo hrozně moc si to užívám."
„ Všimla jsis jak na tebe Joseph kouká?"
„ Tak ať si kouká. Na tebe taky kouká spoustu lidí. Takže nic si z toho nedělám."
„ No podle mě by to nebyla zase tak špatná partie."
„ Heleď, to vypadá jako kdyby jsi nechtěla abych chodila s Josephem."
„ To jsem nikdy neřekla, ale tvá sestra chodí s Nathanielem a..."
„ Takže mi chceš říct, že když jsou tři bratři a Luyba chodí s jedním tak já mám chodit se zbytkem?? Což dělá dva kluky."
„ Ty jo. To je dobrá představa. Všechno by jsi měla dvakrát."
„ Děkuji ti za nabídku, ale budu jí ignorovat." Obě dvě jsme se smáli a objednali jsme si drink. Hrozně dlouho jsme si povídali a mě vůbec nedošlo, že už je půl deváté a to máme vždy sraz s Mattem u bazénu. Omluvila jsem se Katt, že už budu muset a šla jsem k bazénu. U bazénu ještě nikdo nebyl tak jsem si sedla a čekala na něj. Bylo osm hodin a on stále nikde. Zvedla jsem se a šla ho hledat. Na oslavě nebyl tak jsem šla k němu do pokoje. Zaťukala jsem a vešla. Viděla jsem tam Annu jak tam je nahá a pod ní byl nahý Matt. Zabouchla jsem dveře a běžela k bazénu. U bazénu jsem se sesypala. Začala jsem hrozně brečet a nemohla jsem ani dýchat.
****
Seděla jsem u bazénu a měla jsem tam namočené nohy. Ještě stále jsem popotahovala a slyšela jsem kroky za mnou. Otočila jsem se a viděla jsem Josepha.
„ Letty, co se ti stalo?"
„ To nestojí za řec."
„ Řekni mi co se stalo."
„ Matt právě teď si hraje s Annou nahoře v pokoji."
„ Já ho zabiju."
„ Ne to nedělej. Já... já nevím co teď dělat."
„ Letty, to bude dobrý." Řekl, sedl si ke mně a objal mě. Já se k němu přitulila a poslouchala jeho tep. Potom jsem se mu podívala do očí a on mě a začali jsme se k sobě přibližovat. Mezi námi nebyla mezera ani 5 milimetrů. Byl to on kdo mezi námi prolomil to napětí a políbil mě.Tadá!! Máme tady oficiální desátou kapitolu a já doufám, že se vám kniha moc líbí. Já osobně jsem spokojená.
Týnka
ČTEŠ
School 2020
FanfictionCo se stane, když poslední školní rok na střední škole se objeví nová rodina?