IX

74 4 0
                                    

Konečně na hotelu. Po tak dlouhé a náročné cestě. Vyšli  jsme z letadla a šli na letiště kde jsme čekali na svoje zavazadla.
„ Mattý, prosím tě vezmeš mi ten kufr??" Zeptala se Anna a já se víc přitulila k Mattovi, jelikož on věděl, že kdyby jí ho vzal tak bude zle."
„ Anno, ať ti ho vezme někdo jinej. Já pomůžu Lett."
Řekl a vytáhl můj kufr. Já ho políbila a chtěla jsem si vzít ten kufr. Matt mi ho, ale nedal a táhnul dva kufry. Viděla jsem jak dva kufry táhne i Nathaniel, Ian, Paul a i Jerr u kterého jsem se divila komu ho vzal. Všimla jsem si, že vzal kufr Claire a proto jsme si takhle holky mohly sami povídat. Třeba já osobně jsem nepochopila to proč má Anna dva obrovitánské kufry.
„ Holky chápete to?? My máme takový Gentleman, kteří nám nosí kufry a Anna má prd." Zasmála se Katt.
„ A ty se divíš? Už ani fotbalisti by si o ní neopřeli kola." Rejpla si zase Luyba a Anna málem vybouchla zlostí. Když jsme všichni už měli kufry tak jsme šli na parkoviště kde na nás čekal luxusní autobus.

 Když jsme všichni už měli kufry tak jsme šli na parkoviště kde na nás čekal luxusní autobus

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dole byly lavičky se stolečkama a toaleta. V horním patře byly klasické sedačky. Všichni i s řidiči jsme nastoupili do autobusu a jeli jsme na hotel. Má hotel to trvalo hodinu takže převážně lidi dospávalo let. Teď byla ta výhoda, ze jsem klidně mohla sedět vedle Matta, jelikož všechny pracovní věci byly dole na stole. Užívala jsem si každý jeho pohyb jeho dotek a vůni.

Po hodině jsme dorazili do hotelu a byl okouzlující už na pohled

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po hodině jsme dorazili do hotelu a byl okouzlující už na pohled. Byl to hotel Imperial a já s Danielem jsme šli na recepci. Dostali jsme kličky od pokojů a začali udělovat další informace.
„ Tak a teď se rozdělte do dvojic, zvlášť holky a zvlášť kluci. Pan učitel s paní učitelkou budou mít pokoj spolu a zde máte klíč. Budeme v horním patře, ale chovejte se slušně, jelikož nebudeme jediný na patře. Jedna z dvojic si teď dojde pro klíče a v šest hodin bude večeře. Po večeři zahájíme nás týdenní pobyt v Římě." Řekla jsem a rozdala jsem klíče. Já jsem spala s Phoebe, Claire s Katt a Luyba musela spát s Annou, jelikož u nás ve třídě víc holek není.
„ Páni ten pokoj je úchvatný." Řekla Phoebe když jsme vešly do pokoje.
„ Máš pravdu, je to dokonalý."

"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

S Phoebe jsme si povídali asi do půl šesté

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

S Phoebe jsme si povídali asi do půl šesté. Potom jsme se začali chystat na večeři.

 Potom jsme se začali chystat na večeři

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsme přišly do jídelny všichni už jedli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsme přišly do jídelny všichni už jedli. Byli švédské stoly tak jsme si nabrali jídlo a sedli jsme si a opět si povídali.
„ Jak to je teď mezi tebou a Paulem??"
„ No s Paulem je to dobrý. Akorát myslím si, že mezi námi se vytrácí ta chemie a je to už víc přátelský než milenecky. Jako jo stále mě bere do kina na večeře a tak, ale přijde mi, že i on to cítí stejně jako já."
„ No a co s tím chcete dělat?? Podle mě by bylo dobré si o tom všem promluvit. Já to taky tak dělám s Mattem."
„ Lett to máš pravdu. Po večeři s nim promluvím. Děkuju."
„ Zlatíčko vůbec neděkuj a pokud k němu necítíš to co dřív a on taky ne tak to ukončete. Nemá cenu abyste se oba dva trápili. Potom by vám mohlo uniknout něco mnohem lepšího."
„ Máš opět pravdu." Zasmála se a dál jsme si povídali.
Mezitím u Paula a Iana:
„ Iane, já... no blbě se mi to říká, ale já už nemiluju Phoebe, ale beru jí jako kamarádku. A chtěl bych to ukončit, ale bojím se toho, že jí raním a ona na mě bude naštvaná. Nevím co mám dělat tak mi poraď."
„ Heleď, ty víš, ze něco podobného jsem zažil s Katt. Chovali jsme se k sobě jako k přátelům i když jsme spolu chodili a proto jsme si dali pauzu. No a po dvou měsících jsme se dali zpátky dohromady, ale tu postel po té noci jsme už dohromady nedali."
„ Nech si své sexuální historky pro někoho jiného. Jsem tvůj bratr nechci to slyšet. Takže si myslíš, že to s ní mám skončit?"
„ Je to na tobě, ale zbytečně by si se trápil a myslím si, že všichni by ti řekli to samy."
„ Dobře, já to s ní ukončím hned. Půjdu za ní a řeknu jí to." Zvedl jsem se a šel za ní.
„ Ahoj, Letty nebude ti vadit když si na chvíli půjčím Phoebe?"
„ Ne vůbec ne. Já vám potom ty informace řeknu zvlášť."
Vzal jsem Phoebe za ruku a šel jsem na chodbu.
„ Phoebe chci ti něco říct. Víš já jsem o nás teď dlouho přemýšlel a došel jsem k závěru, že se k sobě víc chováme víc jako přátelé než jako pár a proto jsem se rozhodl, ze bude lepší se rozejít a být přátelé. Co ty na to?"
„ Jo ty máš pravdu. Já jsem to samé chtěla řešit po večeři a hrozně jsem se bála ti to říct, ale pokud to cítíš stejně tak dobrá."
Řekla mi a objala mě. Oba dva jsme se vrátili do jídelny kde nikdo od nás už nebyl a proto jsme šli na pokoje. Já ji doprovodil a popřál ji dobrou noc.

V pokoji u Phoebe a Lett:
„ Tak co?? Povídej, přeháněj." Hnedka jsem se vrhla na Phoebe jenom co přišla do pokoje.
„ Jsou z nás kamarádi."
„ Nekecej a on to taky chtěl nebo jenom ty??"
„ No on to chtěl taky, takže jsme to rozsekli."
„ Takže znovu volna?"
„ Jo, takže teď můžu koukat na jakéhokoliv kdy se mi zachce a nemůžete mi vynadat, jelikož jsem volna jako pták."
„ Ví to už holky??"
„ Neví, ale povím jim to zítra ráno. Co jste probírali na schůzce?"
„ S Danielem jsme říkali, ze zitra jdeme na celodenní výlet po historickém centru a nějaká historická fakta. Jelikož znáš mě. Já dějepis miluju a nebyla bych to já kdyby to nebylo i s historickým výkladem." Obě dve jsme se začali smát. Potom jsme se vystřídaly v koupelně a šly si lehnout.

School 2020Kde žijí příběhy. Začni objevovat