VII

99 4 0
                                    

„ Dobré ráno třído. Letty a Daniel byli tak hodní, že už za 14 dní odlétáme do Říma. Bližší informace vám teď poví oni dva." Řekla učitelka a my šli před tabuli.
„ Je to jednoduché. Do Říma odlétáme 20. září do 28. září. Pojede s náma naše paní učitelka a pan učitel Tětek. Každý den nás bude čekat nějaká vyjížďka do města. Pokoje jsou po dvojicích s tím, že nesmí spát holka s klukem. Daniel teď každému z vás rozdá přihlášku a týdeníky program. Jelikož odjíždíme za pár dní tak by bylo dobré odevzdat přihlášku do dvou dnů. Průvodce historickými památkami vám budu dělat já. Nějaké otázky?" Célá třída na nás koukala a pár lidí zvedlo i ruku.
„ Jakou máš otázku Lily?"
„ Kde bude sraz a v kolik tam máme být?"
„ Úplně jsem na to zapomněla. Sraz je před školou ve tři hodiny ráno. Letadlo nám odlétá 7 hodin. Před školu přijede autobus. Prosím všichni buďte opravdu ve tři před školou, jelikož na letišti musíme být tři hodiny předem kvůli tomu, že nás letí hodně. Kdo přijde pozdě má smůlu. Další otázky?"
Nikdo se už na nic nechtěl zeptat tak nás učitelka poslala si sednout a ještě nás pochválila za dobře odvedenou práci.
„ Heleď nepůjdeme i s holkama odpoledne nakupovat?" Zašeptala mi Claire v lavici.
„ Jasný, o přestávce se domluvíme, ju??"
„ Jistě."
Zbytek hodiny jsme se učili.
Bylo dvanáct a naše parta šla na oběd.
Na obědě jsme se domluvili, že po škole pojedeme nakupovat a půjdeme do kina.  Bude to jako dámská jízda. Pouze já, Claire, Phoebe, Luyba a Evelin.
                                   ****
Šla jsem na parkoviště když v tu chvíli ke mně doběhl Nathaniel.
„ Ahoj Nathanieli. Potřebuješ něco??"
„ Ahoj. Víš já vím co se mezi tebou a mým bratrem stalo a chtěl jsem ti říct, že on z toho byl dost špatnej."
„ A co já s tím?"
„ Já jsem tě přišel poprosit o to aby jsi mu odpustila."
„ Heleď, já nemohla za to, že mě vzal tam kam bral všechny ty holky na jednu noc. Navíc jestli si mysli, že druhý den mi dá do skříňky mimochodem hrozně krásnej náramek tak, že mu hned skočím okolo krku?... Sakra však jste snad mafiánská rodina tak ať má tu kuráž a promluví se mnou on a ne ty." Zastavila jsem se a řekla mu to tak aby nás nikdo neslyšel. Já odešla a on stále stál a Koukal na mě. Nastoupila jsem do auta, nastartovala a vyjela směrem ke škole kde čekali holky.
Cestou do nákupního centra jsme si zpívaly písničky z rádia. Zaparkovaly jsme v podzemním parkovišti a vydaly jsme se vstříc pokušení jménem nakupování.
Nejdřív jsme byli koupit nějaké letní boty a potom plavky.
„ Četla jsem, že prý má být i párty s dress code v bílé. Půjdeme koupit i nějaké bílé šaty? Jelikož mě by se to dost hodilo." Řekla Phoebe a my ostatní souhlasily.
Vlezly jsme do prvního obchodu se šaty a začaly si je zkoušet.
„ Letty, řekni jaký styl šatů by se hodil?"
„ No ta párty bude na pláži, takže něco basic, ale i přesto okouzlující abychom vypadaly jako Kalypso."
Přišla za námi paní prodavačka s nabídkou, že nám pomůže vybrat. Všichni jsme souhlasily a začaly si vybírat a zkoušet šaty. Po hodině jsme měli konečně šaty vybraný.
Já:

Luyba:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Luyba:

Phoebe:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Phoebe:

Phoebe:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kat:

Šaty jsme zaplatily a šly na kafe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šaty jsme zaplatily a šly na kafe. Povídaly jsme si a došlo na téma kluci.
„ Claire a ty někoho máš?" Zeptala jsem se a všichni jsme nastražily uši.
„ No nevím jestli to víte, ale pocházíme z Ameriky s tím, že jsme od malička vyrůstali v Itálii. No a když mi bylo 14 tak se vedle do baráku nastěhovala rodina, která měla dva syny. Oba dva mě milovali, ale já si vybrala toho mladšího a byli jsme chodili jsme spolu od 15 až do začátku roku. Rozešli jsme se spolu v tu dobu kdy byla ta párty na začátku roku. Potom jsem se kvůli tomu pohádala s klukama a potom mě našla Letty a poznala jsem váš všechny a vůbec toho nelituji."
„ Oooo to je tak hezký. Já taky nelituji, že jsem tě v ten den našla." Řekla jsem a holky kejvaly na souhlas.
„ No a teď se ti někdo líbí?"
„ Nevím jestli úplně líbí, ale je tu jeden kluk, se kterým si píšu a je hrozně hodnej a milej a prostě úžasnej. Je to hroznej romantik. Každý den mi napíše pár veršů na pokračování. Přijde mi to jako tisíc a jedna noc..." V tu chvíli jsem si uvědomila, že to je můj bratr. I když je to dost dobrej mafián myslím tím, že dost dobře vyhrožuje a když má úkol někoho zabít nebo někoho najít tak to vždycky udělá na 100 %. Tak stejně je to hrozně vášnivé romantik. Celá rodina jsme taková. Hlavně všichni máme srdce na pravém místě a tak to má být.
Do reality mě vrátila až Phoebe.
„ Lett, pověz nám tvůj příběh o tom jak si se dala dohromady s Mattem."
„ Když jsme přišli na střední tak druhej den po zahájení školy byli výběry do sportovních týmů jako do fotbalových a roztleskávaček. Phoebe s Evelin mě k tomu vyhecovaly, že to je jenom výběr tak jsme to zkusily. Když jsme stály v řadě tak mě trefil fotbalovej míč a přiběhl ke mě Matt, že se moc omlouvá a potom jsme se po pár dnech spolu začali víc a víc bavit no a potom jsme si řekli proč to spolu nezkusit no a vydrželo to až do teď."
„ To, ale Claire ani nevíš kolikrát se spolu pohádali a vypadalo to, že půjdou od sebe." Dodala Evelin.
„ Ale to nebyly obyčejný hádky. Byly go hádky až do krve a to myslím doslovně. Jednou jsem přišla domů a slyšela jsem jak se rozbíjí talíř. Tak jsem šla do kuchyně a vidím jak Letty po Mattovi hází skleničku. Ten jen tak tak uhnul. Radši jsem odešla a asi po 5 minutách vidím jak Lett hledá v lékárničce náplast, jelikož ona je pořezaná a Matt taky." Řekla Luyba a já se tomu smála. Všichni ostatní se mnou. Takhle jsme si povídali, potom jsme zaplatili a šly zpět na parkoviště. Postupně jsem holky odvezla domů až jsem nakonec jela domů sama, jelikož Luyba zůstala u Claire.

School 2020Kde žijí příběhy. Začni objevovat