Tahle kapitola je pro Hayley___Mikaelson ❤️❤️
Dneska je ten den kdy odjíždíme do Říma. Včera večer k nám přijely holky a udělaly jsme si krásný večer a noc. Za ten týden se toho dost stalo. Já s Mattem jsme měli výročí a bylo to hrozně kouzelné. S Josephem jsme se už začali bavit a vyjasnili jsme si to mezi sebou.
Bylo půl druhé kdy nám zazvonil budík a my s holkama vstaly. Vystřídali jsme se v koupelně a převlíkly se.
Lett:Claire:
Phoebe:
Katt:
Došly jsme dolů do jídelny kde jsme pozdravily a čekaly na bráchu a ségru. Když konečně přišli začli jsme všichni jíst. Nasedli jsme do aut a vyjeli směr škola. Já jako pořadatelka jsem tam musela být první. Když jsme dorazili už tam čekali kluci Morganovi a učitelé. Morganovi tam byli z toho důvodu, že Daniel je taky pořadatel, takže pro něj platí stejná pravidla jako pro mě. Sedli jsme si na lavičky a postupem času začali jezdit spolužáci. V 2:50 už tu všichni byli a my s Danielem jsme se ujali slova.
„ Dobré ráno. Já a tady Daniel si teď od vás vybereme papíry ohledně léků a bezinfekčnost. Jak mile poté přijede autobus tak odevzdáte kufry a půjdete si sednout. První dvě dvousedadla na obou dvou stranách necháte volné pro učitele a pro mě a Daniela. Myslím, že vám nemusíme říkat, že vám kterým je blbě si máte sednout dopředu. V autobuse vám potom řekneme další informace a rozdáme pár věcí.
Všichni nám ty papíry dali a přijel autobus do kterého jsme následně nastoupily.
„Lett, jestli chceš tak ať si vedle tebe sedne Matt a já si všechny ty dokumenty dám k sobě." Nabídl mi Daniel.
„ Danieli, to je dobré. Však v autobusu pojedeme jen chvíli, ale děkuju za nabídku."
„ Nemáš vůbec zač. Až se rozjedem tak jim dáme a řekneme ty zbylé věci?"
„ Jasný, ale řekneš a rozdáš jim to sám? Já to teď přetřídím a zapíšu co kdo bere a tak."
„ Jasný, akorát podávala by jsi mi prosím ty věci??"
„Jasně." Vyjeli jsme a Daniel si vzal mikrofon.
„ Prosím o pozornost. Já bych vám chtěl představit naše dva autobusové řidiče, kteří s námi pojedou i do Říma a budou nás všude vozit. Právě teď řídí pan Nikolas White a vedle sedí pan Christian Grey. Přestávky budou každé dve hodiny a u řidičů si můžete zakoupit jak teple tak i studené nápoje. Jinak páni řidiči nás také poprosila o to abychom vám řekli, ze odpadkové koše jsou u schodů a máte tam házet všechny odpadky. Teď vám všem rozdám kartičky o cestovním pojištění poté náramky, které budete po celý pobyt nosit na ruce a propisku s knížečkou o místech kam se podíváme a mapou Říma." Daniel položil mikrofon a začal všechno rozdávat.
„Ještě jedna věc. Nikdo nesmí ztratit tu kartičku. Kdyby jí někdo ztratil tak bude bez pojištění." Řekla jsem a dál se věnovala papírům. Když jsem měla hotovo, chtěla jsem jít za Mattem, ale když jsem se zvedla viděla jsem Annu jak se k němu lísá. Zpátky jsem si sedla a koukala se z okna. Cejtila jsem jak si ke mně sedl Daniel a objal mě. Nevím proč, ale cítila jsem jak mi ztéká slza.
„ Neboj, všechno bude dobré." Řekl a začal mě hladit po vlasech.
****
Nastoupili jsme do letadla a já seděla vedle Matta.
„ Matte, proč si seděl vedle Anny?"
„ Sedla si vedle mě ona sama."
„ Co jste řešili??"
„ Nic."
„ Jistě, vy jste celou tu půl hodinu byli zticha, že?"
„ To neříkám, ale nic zajímavého co by tě zajímalo."
„ To jsi jí nemohl vyhodit??"
„Neměla si kam sednout."
„ To kecáš, jelikož já vím, že byli místa ve předu."
„ Opravdu se teď chceš hádat?"
„ Já se s tebou nehádám."
„ Když máš tu svojí náladu tak se semnou nebav." Řekl, zvedl se a odešel ke klukům. Viděla jsem jak Anna se na mě šklebí a proto jsem se radši otočila. Přišla si ke mně sednout Phoebe.
„ Lett, co se děje?"
„ Pohádala jsem se s Mattem kvůli Aně."
„ Heleď radši na to teď nemysli. Pamatuješ na to jak jsme se dali dohromady s Paulem??"
„ Jistě. Hádali jste se kvůli holce na kterou si žárlila a potom tě políbil a byl z toho hrozně žhavý a vášnivý sex."
„ Tak vidíš. Heleď sice teď se hádáte, ale potom to bude úžasný. Budeme v Římě. Nakonec to dopadne tak, že budeš těhotná a já budu teta."
„ Tak zaprvé holky nesmí spát s klukama a kdo ti řekl, že budeš tetou??"
" Já ti to oznamuji, takže tetou budu Baudiš tvoje děti rozmazlovat. Navíc Anna byla je a bude mrcha, takže za tvé nervy nestojí. Zvládla jsi toho tolik. Jseš přece mafiánka tohle ty zvládneš levou zadní. Matt tě miluje, takže by tě stejně nepodvedl."
„ Máš recht. Phoebe víš, že tě miluju?"
„ Vím to už od školky. Pojď ke mně Zlatíčko moje." Přitáhla si mě do objetí a dlouho jsme se spolu objímali. Potom přišel Matt.
„ Zkus jí ublížit a ublížím já tobě." Řekne Phoebe Mattovi a ten kývne.
„ Lásko já jsem se ti chtěl omluvit. Máš pravdu v tom, že ona myslím tím Annu, no že mě asi prostě nabaluje a já si to všechno nechávám líbit. Ty přece víš, že miluji tebe a vždy to tak bude."
„ Já to vím. Však já tě taky miluju."
ČTEŠ
School 2020
FanfictionCo se stane, když poslední školní rok na střední škole se objeví nová rodina?