Sedět v lavici a celou hodinu nic nedělat. Takhle si každý představuje hodinu dějepisu a naše třída má takové štěstí, že u nás je to pravda. Máme toho nejlepšího učitele a s nim je zábava se učit.
Koukám z okna ven a přemýšlím. Najednou mi na lavici přistane papírek. Podívám se okolo jestli někoho neuvidím, ale nikoho jsem nepostřehla. Když ho otevřu, je tam něco napsané.Dnes v osm tě vyzvednu u tebe doma. Vem si oblečení ze skříňky.
- JosephKdyž jsem se na něj podívala zrovna kousal tužku a Koukal na tabuli. Nechávala jsem ho. Co myslí tím vem si to co máš ve skříňce. Pokud si totiž dobře pamatuji tak ve skříňce mám pouze tělák . Papírek jsem si strčila do kapsy od kraťas a dál se věnovala dějepisu.
,, Pane Morgane, povězte mi nějaké zajímavosti o Napoleonovi." Řekl učitel když viděl jak se Joseph vykecává.
,, No Napoleon byl malej."
,, To není pravda." Řekla jsem potichu a dál si čmárala v sešitě. Joseph se na mě podíval a učitel také.
,, Říkala jsi něco Letty?" Zeptal se učitel a všichni se na mě otočili. Já zvedla hlavu a rozhlídla jsem se.
,, Pane učiteli, pouze jsem řekla, že to co Joseph řekl není pravda. Dříve jsem si to taky myslela, ale dřív měřili podle jiného metru a podle toho metru byl malý. Kdyby se změřil teď naším metrem tak je vysoký."
,, Máš jedničku za práci v hodině!" Řekl učitel a já se ušklíbla na Josepha. Ten se jen zasmál a dál jsme se každý věnoval své práci. Po zazvonění jsem se vydala do skříňky pro jiné učebnice. Když jsem skříňku otevřela tak tam na mě koukala velká černá krabice s šedou mašlí. Když jsem ji otevřela čekali tam na mě krásné šaty. Došlo mi, že jsou od Josepha. Najednou se za mnou objevil Matt. Rychle jsem tu krabici zavřela a otočila se k Mattovi.
,, Ahoj lásko."
,, Ahoj, dneska ti to sluší." Řekl Matt a políbil mě. V tu chvíli vyšel ze třídy Joseph s jeho rodinou. Joseph se na mě podíval a já mu naznačila pusou děkuju. On jenom kejvnul a odešel.
S Mattem jsme šly do třídy a viděla jsem jak Anna na mě závistivě kouká. Sedla jsem si k sobě do lavice a bavila se s Evelin. Viděla jsem jak se Anna zvedá a jde k nám.
,, Čau Katt, prosím tě necháš mě tady samotnou s tvojí kamarádkou?" Falešně se zasmála a Katt se na mě podívala. Já jenom kejvla a Katt odešla.
,, Co chceš?" Zeptala jsem se, když jsem viděla jak si Anna sedá na Katt místo a dává si nohu přes nohu.
,, Víš... dlouho jsem o všem mezi náma přemýšlela a chtěla bych začít od začátku."
Řekla a falešně se usmála. Já jsem se na ní podívala a potom po okolí. Kde jsem viděla jak na mě Dan kouká.
,, Co bych z toho měla?" Zvedla jsem jedno obočí.
,, No třeba nové žhavé drby co se o tobě říkají. Takže platí?" Natáhla ke mně levou ruku.
,, Promiň, podala bych ti pravou, ale tu jsi mi přece omylem zlomila." Zakřenila se a já myslela, že jí zabiju na místě.
„ Jaký drby?"
,, No, po škole se povídá, že prej spíš s Danielem a podvádíš Matta." V tu chvíli jsem to už nevydržela a zvedla jsem se tak rychle až spadla židle. V tu chvíli u mě stál Matt a držel mě. Daniel odešel ze třídy a za ním Claire.
,, Pusť mě Matte, já tu blbku sejmu."
,, Lett, tohle ona chce. Chce tě vyprovokovat. Neřeš jí." Vzal mě okolo boku a šel se mnou na chodbu.
,, Víš co? Dneska večer spolu půjdeme třeba do té tvé oblíbené španělské restaurace. Co ty na to?" Zeptal se Matt a já přemýšlela co mu povím jako výmluvu abych nemusela.
,, Matte, hrozně ráda bych šla, ale dneska musím ještě něco probrat s tátou a mamkou."
„ Aha, no to nevadí. Někdy příště. Lásko, já jenom chci ti říct, že tě hrozně miluji a v životě bych nic neměl s Annou."
„ Já vím." Řekla jsem mu a víc se k němu tulila.
„ Dneska si to, ale pěkně nandala Morganovi." Řekl Matt a zasmál se.
„ Děkuju. Ty je nemáš rád, viď?"
„ Popravdě moc ne. Přijdou mi hrozně divný. Neboj, nebudu je odsuzovat. Zvlášť když vím, že se kamarádíš s Danielem a ségra chodí s Nathanielem."
„ Už ti někdo řekl, že tě miluju?"
„ Jo, úplně poprvé to bylo před čtyřma rokama. Vlastně za týden je to přesně."
„ Máš pravdu. Pojď do třídy už zvoní." Řekla jsem Mattovi a šla s ním do třídy. Při naší smůle jsme přišli pozdě.
„ Aaaa pan McCartney a paní Morrone. Jdete pozdě o pět minut. Kde jste byli?"
„ Paní učitelko. Omlouváme se, ale ještě jsme něco řešili." Řekla jsem a koukla se po třídě. Bylo vidět, že Morganovic kluci si to užívají. Všichni se tomu smáli i když mě do smíchu nebylo.
„ Bylo to snad důležitější jak hodina Španělštiny?"
„ Ne nebylo."
Jděte si sednout." Poslušně jsme si šli sednout a začali se věnovat španělštině.
****
Po konci školy jsem šla do skříňky pro krabici a jela domů.
Šla jsem na zahradu kde jsem viděla jak Jer hází do vody Luybu.
„ Ségra pojď taky!!" Křik na mě brácha.
„ Jasný, jen se převleču." Vyběhli jsem k sobě do pokoje kde jsem se převlékla.
ČTEŠ
School 2020
FanfictionCo se stane, když poslední školní rok na střední škole se objeví nová rodina?