Věnováno mé kámošce Káje❤️😂
Ráno jsem se probudila s mírnou bolestí hlavy. Na nočním stolku jsem měla skleničku s vodou a prášek na bolení hlavy. Nejspíš už u nás byli rodiče a viděli v jakém jsme stavu. Myslím si, že dnešní ráno bude ještě zajímavé, jelikož Když jsem šla s Jeremym do postele tak stihl rozbít dvě vázy. Když jsem v sobě měla prášek tak jsem šla do koupelny kde jsem se umyla a udělala ze sebe člověka. Na sebe jsem si vzala bílou košili a kraťasy.Cestou jsem se ještě zastavila u Jeryho abych ho probudila a šla za Luybou. Zaklepala jsem a čekala až se ozve dále.
„ Dále!" Pootevřela jsem dveře a strčili jsem tam pouze hlavu.
„ Pojď dál. Neboj šel se osprchovat." Řekla Luyba a zasmála se.
„ Dobré ráno. Jak jsem již včera viděla tak si se celou noc krásně bavila."
„ To se bavila." Řekl Nathaniel, který stal ve dveřích s obmotaným ručníkem okolo jeho pasu.
„Heleď já to nepotřebuji slyšet, ale měli byste vstávat, jelikož za pět minut je snídaně. Jo a abych nezapomněla zajímalo by mě jak to chcete říct dole rodičům, jelikož znáš tátu." S těmito slovo jsem se vydala k Nathanielovi.
„ Jestli jí ublížíš tak si tě najdu a zabiju."
„ Luybo, nikdy jsi mi neřekla, že s tvou sestrou je taková sranda." Zasmál se a já naštvaně odešla.
****
„ Dobré ráno. Jeremy vám vzkazuje, že dneska mu není dobře a že zůstane doma." Řekla jsem mamce a taťkovi a mezitím jsem oboum dala pusu na tvář.
„ Aspoň na tu snídani mohl přijít a kde je vůbec Luyba?" Řekl táta a sedl si ke stolu kde si začal číst noviny.
„Luyba se obléká nahoře v pokoji." Když v tu chvíli slyším jak jdou dolů po schodech. Vidím tátu jak odložil noviny a rychle se nadechl a vydechl. Ajaj tady bude oheň na střeše.
„ Luybo, můžeš mi říct kdo to je?" Zeptala se máma a šla za tátou, který se zvedl a odešel. Cestou jsem si všimla jak kouká na Nathaniela a propaluje ho pohledem. Myslím si, že pokud by táta byl nějaká nadpřirozená postava tak už Nat hoří.
„ Mami, tohle je můj přítel Nathaniel Morgan."
„ Paní Morrone, je mi velikou ctí vás poznat."
„Tož to mě také, ale mohla jsi mi to říct dřív , že máš přitele." Mamka se otočila na Luybu... Všichni až na tátu jsme si sedli k jídelním stolu a začali jíst.
„ Dneska vás do školy odveze Jack. Teda jestli chcete." Řekla mamka a já kývla. Jack je náš řidič.
„ Heleď mami, Nathaniel mě do školy odveze."
„ Dobře, je to jenom na tobě."
„ Letty, všimla jsem si saka na věšáku. Komu patří?" Zeptala se mamka.
„ Pokud se nepletu tak je to sako mého bratra, že?" Zašklebil se na mě Nathaniel.
„ No a ano. To máš pravdu." Řekla jsem.
„ A můžeš mi říct, proč ho tu máš?"
„ Jelikož mi včera byla zima, tak mi ho půjčil." Řekla jsem arogantně.
„ Ty s ním něco máš?" Řekla mamka a já věděla, že za chvíli bouchnu. Povahově jsem po tátovi tak se není čemu divit.
„ Jistě. Mám s ním dvě děti a barák."
„ Jak to se mnou mluvíš?"
„ Víš co mi přijde divný mami? Že já tu mám jedno pitomí sako, které nepatří nikomu z naší rodiny ani Mattovi a děláš z toho jako kdybych zavinila druhou světovou, ale že Luyba spala s klukem, kterého zná sotva jeden den tak to je asi normální, že?" V ruce jsem měla vidličku, kterou jsem vzteky píchla do stolu a odešla z jídelny. Za sebou ještě slyším jak mamka ještě nadává.
„ Lettycie Isabello Morrone! Jak si myslíš, že se chováš?!" Já si mámy nevšímala, uvalila jsem si věci a šla do garáže kde na mě už čekal Jack.
****
U skříněk jsem potkala Katt, se kterou jsem si povídala až do třídy. Před třídou jsem se zastavila, jelikož jsem viděla jak ta mrcha Anna sedí na Mattovo lavici a vybavuje se tam s ním. Najednou mě někdo chytil za ruku a táhnul mě ze třídy. Byl to Daniel.
„ Dobré ráno." Řekl mi a pustil mi ruku.
„Dobré není už od snídaně a teď už vůbec ne." Chtěla jsem e tam vrátit, ale Dan mě opět chytil.
„ Nenech se vyprovokovat tohle ona přesně chce. Chce to aby jsi po ní vyjela potom i po Mattovi a rozešla se s ním."
„ Asi máš pravdu." Daniel mě objemul a já mu to oplatila.
„ Abych nezapomněla mám tady to tvoje sako."
Řekla jsem a šla ke skříňce.
„ Je ti vůbec dobře?" Zeptal se starostlivě Daniel. Já jen kývla a dala mu sako. Cestou zpátky do třídy jsme si povídali. Jak mile jsme přišli tak zazvonilo." Viděla jsem Matta jak se kouká na mě a potom na Daniela.
Celou hodinu si povídám s Claire. Po skončení hodiny jsem šla do šatně kde jsem se převlékla do tělocviku.
ČTEŠ
School 2020
FanfictionCo se stane, když poslední školní rok na střední škole se objeví nová rodina?