„ Letty, vstávej. Máš návštěvu."
„ Nechci z nikým mluvit." Řekla jsem rozespale a otočila jsem se na druhou stranu.
„Ani, se mnou?" Otočila jsem se nazpět a viděla jsem, že to je Katt.
„ S tebou Jo. Co se děje?"
„ Tak za prvé. Musíme si promluvit a ty nám povíš co se děje."
„ Fajn. Co Chcete vědět?"
„ Co se to včera stalo mezi tebou a Josephem, jelikož jsem viděla jak jste se políbili a ty jdi potom utekla jak trysko myš."
„ Víte jak mi Matt, vždycky sliboval, že nikdy nedopustí to aby se Anna mezi nás dostala?? No tak to dodržel, jelikož Anna se nedostala mezi nás, ale přímo na něj a já to včera viděla. Pot..."
„ Počkat, počkat! Matt tě podvedl?! To je, ale debil. Já ho zabiju." Řekla Phoebe a chtěla odejít.
„ Nedělej to a nech mě dál mluvit. Když jsem to viděla, tak jsem běžela k bazénu a potom za mnou přišel Joseph no a potom jsme se políbili. Já... já jsem zpanikařila a utekla jsem. Potom jsem hodně pila a už si ani nepamatuju jak jsem se dostala sem."
„ Donesl tě sem Daniel. Takže jak to teď cítíš?"
„ No k Mattovi se stoprocentně nevrátím i kdyby s Annou nebyl a s Josephem taky zatím chodit nebudu."
„ Stejnak řekni mi co Matt viděl na Anně, že tě podvedl?"
„ To vážně netuším."
„ Lett, já ti chci říct, že ať to celé dopadne jak chce tak my tady s tebou vždycky budeme. V dobrém i zlém. Pamatuješ na to?"
„ Dýchali by jsme za tebe a ty za nás. Jeden za všechny."
„ A všichni za jednoho." Řekla jsem a dala ruku na Katt a Phoebe ruce. Všechny tři jsme si plácly a potom jsme se objaly.
Katt potom odešla a já s Phoebe jsme se převlékly.
Phoebe:Letty:
Ani nevím proč, ale byla jsem nervózní. Přišla jsem do jídelny a přišel za mnou Matt.
„ Lett, Já se ti chtěl omluvit za ten včerejšek."
„ Ty na ní ještě potom všem mluvíš?"
„ Katt, to je dobrý. Nechte nás prosím o samotě."
„ Jasně."
„ Matte, už se to stalo a ty s tím nic neuděláš. Bude nejlepší když se spolu rozejdeme. Až budeme doma tak ti věci přinesu do školy. Nechci nic slyšet. U mě si skončil." Řekla jsem a odešla ke stolu kde seděly holky.
„ Lett ty bláho, dobře jsi mu to nandala." Řekla Phoebe a zakoukal se do croisantu. Já se zasmála začala jsem jíst.
„ Sestro naše. Můžeš nám vysvětlit co se stalo mezi tebou a Mattem?" Přiběhli za náma brácha se ségrou.
„ My jsme se spolu rozešli."
„ Cože?? A to nám to říkáš s takovým klidem?"
„ Jo, jelikož včera se vyspal s Annou a já to viděla. Jo první hodinu jsem brečela v kuse a potom jsem se uklidnila a políbila jsem se s Josephem."
„ Cože jsi?" Řekla Luyba tak nahlas až se na nás všichni otočili.
„ Slyšela jsi dobře."
„ Jo to ano, ale pouze se to snažím pochopit. Proč?"
„ Chvilková slabost."
„ To je vše co na to řekneš?? Miluješ ho? Chodíte spolu?"
„ Sestřičko moje, nech jí aspoň trošku si vydechnout." Řekl Jeremy a já se na něj usmála.
„ Ano, nevím, ne." Odpověděla jsem a dál si všímala snídaně." Luyba ještě něco chtěla říct, ale Jerr jí zastavil. Po snídani jsem šla zpět do pokoje.
„ Letty počkej!" Křikl za mnou Josephem a doběhl mě.
„ Víš, já jsem s tebou chtěl mluvit o tom včerejšku. Já nevím co to do mě včera vjelo. Já jenom chci aby sis nemyslela, že jsem tě jenom využil, jelikož já v tu chvíli jsem to prostě chtěl udělat..."
„ Jouse, já vím, žen to myslel vážně. Já to cítila a já jsem to taky myslela vážně, ale já teď prostě nemůžu. Já si to teď musím všechno srovnat v hlavě a uvidím jak to vše budu cítit. Dobře?"
„ Já tě chápu. Uvidíme se dneska na prohlídce té vesničky co máme dnes v plánu."
„ Jistě. Zatím ahoj."
„ Ahoj."
Šla jsem do pokoje a snažila jsem se to rozdýchat. Místo toho aby byla v pokoji Phoebe tak v křesle seděl můj strejda.
„ Ahoj Letty. Miláčku můj. Blahopřeji ti k rozchodu s Mattem a pusou s Josephem."
„ Blahopřeješ? Takže vidím, že všechno se už ví."
„ Zlatíčko zapomínáš na to, že já s tvým otcem víme všechno."
„ Proč jseš tady?"
„ Jedeš domů. Žádný výmluvy ohledně toho, že nemůžeš na mě neplatí, jelikož vše je už zařízené, takže můžeš v klidu odjet teď hned se mnou."
„ Proč bych měla odjet?"
„ Táta má pro tebe obchod."
„ Dobře. Jenom si zabalím a rozloučím se. Počkej na recepci." Strejda odešel a já se začala balit. Během chvíle jsem to měla tak jsem se šla hnedka rozloučit.
„ Lásky moje největší! Jdu se s váma rozloučit."
„ Kam jedeš?"
„ Přijel si pro mě strejda. Jedná se o nějaký obchod."
„ Tak to Jo. Tak se uvidíme za tři dny ve škole."
„ Jasný. Ahoj."
„ Ahoj." Rozloučila jsem se s holkama a sourozencema. Na Morganovic jsem zamávala a šla na recepci. Tam už čekal strejda a viděla jsem jak ho nabalují dvě slečny, které nejspíš právě přijeli, jelikož stáli u svých kufrů. Strejda mi vzal kufr a tašku a šli jsme k jeho autu.
ČTEŠ
School 2020
FanfictionCo se stane, když poslední školní rok na střední škole se objeví nová rodina?