»27. rész«

2.7K 246 93
                                    

-Áruljátok már el. - kezdett el kérlelni minket Felix.

Minho lassan rám nézett, majd egy sóhajtás után a számat szóra nyitottam.

-Mi... Együtt vagyunk. - mondtam ki halkan.

-Úgy tudtam! - ordított fel Jeongin, miközben két kezét örömében kitárta, így véletlen Chant megcsapta. - Hupsz. Bocsi. - nevetett fel.

-Ez igaz? - kérdezte Chan Minhotól, aki egy aprót bólintott.

-Te mióta szereted őt? - kérdezte meglepődve Felix.

-Amióta megismertem. - közölte Minho, majd mindenki szótlanul kezdte el nézegetni az asztalterítőt, mintha az olyan érdekes lenne. - Remélem, hogy ez nem akadály és nem zavar titeket.

-Szóval Hyunjin szavai igazak voltak? - kérdezett ismét Felix, miközben rám nézett.

-Igen. Az összes. Az... Elejétől fogva. - sóhajtottam.

-Mióta? Mármint... Mióta vagytok együtt? - kérdezte Changbin.

-Egy órája? - kérdezte bizonytalanul Minho.

-Látod? Jisung, ha nem erőltetem, hogy menj vissza, akkor nem lennétek együtt. - közölte Jeongin.

-Komolyan erőltetni kellett? - kérdezte halkan Minho, miközben felém nézett.

-Igen, de csak azért, mert féltem. Azt hittem nem akarsz már látni, és hogy haragszol rám. - sóhajtottam.

-Sosem haragudnék rád. Köszönöm, hogy visszajöttél. - mondta, majd Jeonginra nézett. - Köszönöm, hogy meggyőzted. - mosolyodott el.

-A barátok arra vannak, hogy segítsenek. - mosolyodott el.

-Hyunjin rátok fog szállni. - közölte Changbin.

-Ki kellene rúgatni. - nevetett fel Felix.

-Így is utálják a tanárok, ahogyan mindenki. Még pár bajt csinál és ki lesz csapva, megmondta az osztályfőnök. - közölte Chan.

-Nekem... Van egy ötletem. - szólalt meg Minho.

-Most tényleg ilyen gonoszak vagytok? - kérdeztem.

-Pont te védenéd be? - kérdezte Changbin.

-Na, ja. Megérdemeli. - mondta Jeongin. - Igen, ezt én mondom, aki alig ismeri. - nevetett fel.

-Sok ember életét keserítette meg. - állt végül a többiek mellé Chan is.

-Sungie. - nézett rám hirtelen Minho. - Eddig is rossz volt látni, ahogy bánik veled. Nem akarom újra tapasztalni. Nem akarom a közeledben tudni. Nem akarom, hogy újra bántson. - közölte.

-Jaj, de édes. - mondta Jeongin, majd Minho a szemét forgatta.

-Baj, hogy meg akarom védeni azt, akit szeretek? És igen, szeretem Jisungot. Eddig nem védtem meg, szóval itt az ideje megtennem. Elintézem, hogy Hyunjin eltűnjön innen. Örökre. - mondta mosolyogva.

-Minho titkos oldala kezd előjönni. - nevetett fel Felix. - Mit akarsz tenni?

-Lehet, hogy Hyunjin rettegésben tart mindenkit, de... Befolyásos vagyok én is. Ideje kihasználnom. - közölte Minho. - Szerintem nekem is ugranának egy csettintésre. - gondolkozott el.

-Egoista. - morogtam, majd elmosolyodtam.

-Nem vagyok az. Ez csak a tény, Szívem. - közölte, majd amint tudatosult benne, hogy mit is mondott, egyből zavarba jött. - Sungiem. - javította ki magát.

Hatalmas mosoly keletkezett arcomon, majd a többiek nevetni kezdtek.

-Mi a terved? - kérdezte Changbin, amint mindenki kezdett megnyugodni.

-Mi lenne, ha az egész iskola belemenne Hyunjin távozásába? - kérdezte Minho.

-És azt, hogy akarod elérni? - kérdezte kíváncsian Felix.

-Aláírásokkal. Diák, akár szülő. Elvégre otthon panaszkodhattak. Lehet tanáré is. - gondolkozott el Minho. - Fogjunk össze ellene.

-És ez beválhat? - kérdeztem.

-Fogalmam sincs. De nincs jobb ötletem. Aki meg nem akarja aláírni, akkor őt megkérem én. - mosolyodott el.

-Jaj, mert a kicsi Minhonak mindenki ugrik. - nevetett fel Chan.

-De ez az igazság. - közölte Minho.

-Jogos. - mondta Chan.

-Kampányt indítunk ellene? Komoly? - kérdeztem nevetve.

-Komoly hát. - mondta Minho.

-Holnap hozok több csomag papírt. - mondta Changbin mosolyogva.

-Amúgy... Hyunjin most egy hétig nem jön. Így még könnyebb lesz szervezkedni. - közöltem.

-Na tessék. Sima ügy. - mosolyodott el Minho.

-Fiúk, ne haragudjatok. - állt meg mellettünk egy nő, méghozzá Changbin anyukája. - Tíz perc és lejár az időtök. Nem állhatunk le egész napra.

-Persze, megértjük. Köszönjünk, hogy megtette ezt értünk. - mondta Felix.

-Ja, kösz anya. - mondta Changbin, majd az anyja ránézett.

-Nincs mit. Aztán érjetek haza időben. Fiam, te pedig otthon mosogass el, kérlek. Nem volt rá időm reggel. Szeretlek. - közölte, majd sietősen elment az asztaltól.

-Én is. - morogta a Changbin, majd Felix hirtelen nevetni kezdett.

-Azt mondta én is. Hallottátok? - kérdezte.

-Most ebben mi van? Nekem is van szívem. - mosolyodott el Changbin.

-Na menjünk. Aztán holnap megkezdjük ezt az akciót. - közölte Minho, majd felállt az asztaltól. - Mennyivel tartozunk?

-Semennyivel. - mondta Changbin, majd nem sokkal utána mindenki megindult az ajtó felé.

Ez eddig szép és jó, de most tényleg haza kell vinnem Minhot?

Gyönyörű sorscsapás ᵐⁱⁿˢᵘⁿᵍ [✓]Where stories live. Discover now