-Minho... Nem tudsz egy kicsit megválni tőlem? – kérdeztem, miközben az engem ölelő kezeire tettem az enyémeket.
-Évekig nélküled voltam. Távol voltam. Miért kéred, hogy váljak meg tőled? Muszáj bepótolni. – közölte, majd egy apró puszit nyomott a nyakamra.
Tette miatt a szívem ismét szaporábban vert, miközben arcom színe változni kezdett.
Miért kell mindig zavarba hoznod?
-Ha... Ezt folytatod, nem fogsz mellettem aludni. – közöltem.
-Anyád meg is ölne szerintem. – nevetett fel, majd elengedett. – Össze kéne zárni az enyémmel. Komolyan mondom még fanoldalt is hoznának létre rólunk.
-Csak nem. – nevettem fel, miközben felé fordultam.
-Anyám tudod, hogy mennyire tűrtőztette magát? – kérdezte, miközben körbenézett a szobámban. – Jut eszembe fanoldal... Jisung, valamit tudnod kell. – mondta sóhajtva.
-Micsodát? – kérdeztem kíváncsian.
-Először is, ígérd meg, hogy nem akadsz ki. Nem versz meg. De legfontosabb, hogy nem hagysz el. – mondta kínosan.
-Az utóbbi nem fog bekövetkezni. Az első viszont előfordulhat. – mosolyodtam el.
-De ne... Ígérd meg, hogy nem akadsz ki.
-Jó, megígérem csak mondd már. – türelmetlenkedtem.
-Van az a személy, akivel beszélsz instagramon. – kezdte el, majd egyből lefagytam.
-Honnan tudsz róla? – kérdeztem.
Azt ne mondd, hogy beszéltél vele. Vagy, hogy ismered. Vagy, hogy te vetted rá, hogy rám írjon...
-Onnan, hogy... Én voltam. – közölte.
-Ezt nem értem. Te küldted rám? – kérdeztem értetlenül.
-Nem. Én vagyok az.
-Mi van? – kérdeztem kiakadva.
-Megígérted...
-Meg, mert nem gondoltam volna, hogy... – kezdtem el idegesen, majd próbáltam lenyugodni. – Végig veled beszéltem?
-Velem...
-És volt pofád megkérdezni tőlem, hogy mennyire bírlak? – kérdeztem ismét idegesen.
-Csak ki akartam deríteni a válaszod. Ha mondtál volna neki... Nekem valamit, akkor nem egy veszekedés után jöttünk volna össze. Elvileg. – nevetett fel kínosan.
-Minho... Legalább lett volna benned annyi, hogy személyesen kérdezed meg.
-Igazat mondtál volna?
-Nem hiszem... – feleltem halkan. – Akkor ezért nem akart... Akartál velem találkozni.
-Tudod mennyire féltékeny lettem? Előbb akartál egy idegen fiúval találkozni, mint velem. Mikor Hyunjin miatt kérdeztem, hogy jól vagy-e, azt írtad, hogy aranyos vagyok, hogy aggódok. Tudod mennyire kiakadtam? – kérdezte. – Hiába nekem mondtad, de a szemedben nem én voltam az.
-Gratulálok. Féltékeny voltál saját magadra. – nevettem fel. – És... Azt Jeongin írta. Elvette a telefonom. – meséltem.
-De én azt nem tudtam...
-Honnan jött a Minsung? – kérdeztem. – A Lee-t tudom hova tenni, de azt nem.
-Összevontam a nevünket. – vonta meg a vállát.
-De... Miért?
-Mert bíztam benne, hogy összejövünk, és szerettem volna látni magunkat együtt? – kérdezte.
-Olyan egy... egy...
-Mi vagyok? Na mondjad. – mondta, majd ismét a derekamra fogott.
-Hát... – kezdtem el, miközben közelíteni kezdett ajkaim felé.
-Srácok. – kopogott be anya az ajtón. – Nem vagytok éhesek? – kérdezte.
-Nem, köszönjünk. – mondta Minho mosolyogva. – Ő legalább nem nyit be. – mondta halkan.
-Ajánlom is neki. – morogtam, majd én kezdtem el most közelíteni Minho felé.
-Nasit? Van fagyis is. – hallottuk meg megint a hangját.
-Hát ezt nem hiszem el. – morogtam.
-Nem hagy békén, amíg bele nem megyünk, igaz? – kérdezte mosolyogva.
-Pontosan. Szóval tudjuk le minél előbb anyát és... És ennyi. – mondtam zavartan.
-Csak nem azt akartad mondani, hogy térjünk vissza ide utána? – kérdezte.
-Én? Soha. – mondtam, majd az ajtó felé indultam.
Mikor kinyitottam az ajtót, addigra anya már nem tartózkodott az emeleten. Lassan Minho felé néztem, aki megindult felém, majd szótlanul mentünk le a konyhába.
-Meggondoltátok magatok? – kérdezte mosolyogva.
Nem igazán...
-Maradjunk a fagyinál. Ettem otthon, szóval nem fér belém sok minden. – mosolygott anyura Minho.
-Oké. – mosolyodott el anya, majd elővett két tányért amibe elkezdte pakolni a hideg édességet.
-Ülj le. – sóhajtottam, majd Minho tette amit mondtam.
Vagy lehet fent kellett volna megennünk? Már mindegy...
Szótlanul ültem le a fiú mellé, majd anya letett elénk két fagyival teli kisebb tányért, ahogyan kanalakat is.
-Parancsoljatok. – mosolygott.
-Köszönjük. – mondta Minho, majd neki is látott.
-Minho, ha végeztetek... Beszélhetnénk? – kérdezte anya, majd egyből ledermedtem.
-Persze. – nézett rá Minho mosolyogva.
-Nem. Mondd előttem. Ami rá, az rám is tartozik. – közöltem.
-Sungie, nincs semmi baj azzal, ha anyukád beszélni akar velem. – mondta Minho.
-Akkor mondom előtted, ha annyira ragaszkodsz hozzá Jisung... Csupán annyit szerettem volna mondani neki, hogy vigyázzon rád. És, mivel szereted, remélem, hogy ő is éppúgy szeret téged, ahogyan te őt. – közölte anya.
-Ez csak természetes. Vigyázok rá, mivel szeretem. Tiszta szívemből. - mosolyodott el Minho halványan. - Túl régóta várok rá ahhoz, hogy elengedjem. Szóval Sungie készülj, mert jó ideig nem foglak elhagyni. Sőt.. Soha. – mondta, majd arcomon halvány pír keletkezett.
-Bármikor szívesen látlak nálunk Minho. Jisung párjaként te már családtag vagy. És ígérem, hogy hagylak titeket. Elmegyek lefekszem, ha valami kell, akkor... Szolgáld ki Jisung a párodat. – mondta. – Jó éjt fiúk. – búcsúzott el, majd kiment a konyhából.
-Hallod ezt Sungie? Szolgáld ki a párodat. – mondta Minho mosolyogva.
-Hallottam, ne aggódj. – sóhajtottam.
Hál’ istennek, hogy már este van.
Alig várom, hogy vége legyen már ennek a rémségesen hosszúnak tűnő napnak.
ESTÁS LEYENDO
Gyönyörű sorscsapás ᵐⁱⁿˢᵘⁿᵍ [✓]
FanficJisung az osztály ranglétrájának legalsó fokán foglalt helyet. Senki sem bírta őt. Egyenesen utálták minden ok nélkül. Kivéve egy személyt. Egy személyt, aki semlegesen viszonyult hozzá. És ez a semlegesség Jisung számára egy igazi áldás volt. -Min...