Jeongin és én szótlanul indultunk meg a hazafelé vezető úton, majd egy kis idő múlva a fiú megtörte a csendet.
-Az előbb... Mikor Minho sikeresen megszabadított minket Hyunjintól. - kezdte el, de egyből közbeszóltam.
-Lehet az is, hogy puszta véletlen az, hogy Hyunjin otthagyott minket. - mondtam, pedig a szívem mélyén én is azt hittem, mint amit Jeongin.
-Sokszor csinált ilyet? - kérdezte.
-Hyunjin?
-Minho...
-Hát... Nem. Sosem tett hasonlót sem. Viszont félek, hogy mostantól máshogy lesz. - sóhajtottam.
-És az olyan nagy baj lenne? - kérdezte kíváncsian.
-Nem csak... Akkor olyat kéne mondanom neki, amire nem állok készen. - mondtam egyre halkabban. Tekintetemet lefelé vezettem, majd egy járdán lévő kavicsba rúgtam, végül sóhajtva kaptam a tarkómhoz. - Valószínűleg azért csinálja ezt. Kérdezett tőlem és választ vár. - mosolyodtam el zavartan.
-Jisung... Mit kéne mondanod neki? - kérdezte halkan, majd felém nézett, ahogy én is felé.
-Hát... S-semmit. - közöltem elvörösödve.
-Aha... Nem versz át. Bejön mi? - kérdezte mosolyogva.
-Jeongin. - mondtam ki nevét kiakadva. - Nem. - hazudtam.
Egyre jobban gyorsítottam a tempómon, így Jeonginnak is fel kellett venni az, hogy ne maradjon le. Innentől kezdve ismét szótlanul haladtunk hazáig, majd amint a házunk közelébe értünk megálltam.
Nem szóltam, hogy nem egyedül megyek haza...
-Baj van? - kérdezte Jeongin, majd ő is megállt.
-Menjünk. - hagytam figyelmen kívül a kérdését.
Percek múlva már a házunk ajtajának a kilincsére tettem a kezemet, amit lassan lenyomtam, majd előre engedtem Jeongint.
Ahogy bement a házba követtem én is, végül becsuktam magunk után az ajtót. Levettük a cipőinket, majd Jeongint beljebb vezettem.
-Anya. Megjöttem. - kiáltottam el magam.
Pillanatok alatt lépett ki a konyha ajtaján, majd mosolyogva indult felém. Anya amint megpillantotta Jeongint lefagyott, végül egy hatalmas mosoly került arcára.
-Hoztál egy barátot is? Jisung... Rád sem ismerek. - közölte boldogan.
-Jó napot. - köszönt Jeongin anyának, aki ez miatt szúrós pillantást vetett rá.
-Maradjunk a sziánál rendben? Hívj csak Yerimnek Drágám. - mosolyodott el újra.
-Rendben. - mosolyodott el a fiú is.
-Anya, ő itt Jeongin. Ha nem jön át a mi iskolánkba, akkor most nem állna itt. Sőt... Akkor senki nem állna itt. - nevettem fel kínosan.
-A lényeg, hogy itt van. És ennek nagyon örülök. Már alig várom, hogy bemutasd Minhot is. - mondta csillogó szemekkel. - Bár igaz, hogy elég jól ismerem miattad. - nevetett fel.
-Jaj ne... Anya ne kezd. - szóltam rá nyöszörögve.
-Hoho. Megmondtam. Nem versz át Jisung. - nevetett fel Jeongin. - Én is várom a percet, hogy veled legyen. - közölte, majd kikerekedett szemekkel néztem rá. - Veled a házban. - mosolygott. - Vagy... - kezdte el, de egyből közbevágtam.
-Sziasztok. - mondtam, majd egyből a szobám felé indultam.
-Jisung ne már. Várj meg. - szaladt utánam Jeongin.
Idegesen vágtam ki az emeleten a szobám ajtaját, majd Jeongin kérdezősködni kezdett Minhoról.
-Jeongin... Fejezd be kérlek.
-De most mi a baj? Tetszik neked nem? Vagyis minden jel arra mutat. - mondta mosolyogva.
-De, igen. Már egy jó ideje. Most jó? - kérdeztem idegesen, majd abbahagyta a mosolygást.
-Most mi a baj? - kérdezte halkan.
A zsebemből előhalásztam a telefonomat, majd letettem az asztalomra, végül idegesen néztem a fiúra.
-Az, hogy pont olyan után vágyakozom, akit soha nem tudhatok magam mellett. - mondtam idegesen.
-Ezt miből gondolod?
-Onnan, hogy az osztálytársa vagyok egy ideje. Tudom, hogy ez lehetetlen. - közöltem.
A következő pillanatban felvillant a telefonom képernyője, majd megjelent egy értesítés ismét attól az idegen fiútól.
-Tegyél érte, hogy lehetséges legyen.
-Előbb... Ki szeretnék deríteni valamit. - közöltem, majd a kezembe vettem a telefonomat. - Jeongin... Valaki írogat nekem, és fogalmam sincs, hogy ki ez. De... Ő ismer. - mondtam egyre halkabban.
-Mi? Ki? - kérdezte.
-Mondom, hogy nem tudom.
-Mutasd meg, légyszi. Vagy csak annyit, hogy mit írt. - kérlelt egyre jobban.
Jeongin egyből mellém sietett, miközben ledobta a táskáját. Amint én is lekaptam magamról a plusz súlyt megnyitottam az értesítést.
mnsng_lee
Láttalak suli után Hyunjinnal az épület előtt. Mondd, ugye jól vagy?
STAI LEGGENDO
Gyönyörű sorscsapás ᵐⁱⁿˢᵘⁿᵍ [✓]
FanfictionJisung az osztály ranglétrájának legalsó fokán foglalt helyet. Senki sem bírta őt. Egyenesen utálták minden ok nélkül. Kivéve egy személyt. Egy személyt, aki semlegesen viszonyult hozzá. És ez a semlegesség Jisung számára egy igazi áldás volt. -Min...