BLUE SIDE (Ep 31) Zawgyi

3K 179 10
                                    

Saipan ေျမသို႔ေျခခ်လိဳက္သည္ႏွင့္တစ္ၿပိဳင္နက္ အရာအားလုံးလန္းဆန္းတတ္ႂကြသြားရသည္...ေရာက္ဖူးႏွင့္ၿပီးသားေနရာျဖစ္ေသာ္လဲ ပင္လယ္ကလာတဲ့ ေလထုနဲ႕ ရာသီဥတုေကာင္းမြန္မႈကေတာ့ လစ္လ်ဴရႈ၍မရခဲ့...

JiMin - ခ်ာတိတ္ ေျဖးေျဖးသြားေလ ကိုယ့္ကိုေစာင့္ဦး...

ကားေပၚကဆင္းတာနဲ႕ Hotel ထဲေျပးဝင္သြားတာမ်ား သူ႕အိမ္သူ႕ယာၾကလို႔...ေဒါက္တာက မေျပးရမလႊားရလို႔မွာထားကာမွ ပိုကဲလာသလို ဒီယုန္ေပါက္နဲ႕ေတာ့.....ေနာက္ဆုံး JiMin ကပဲ ေလွ်ာက္မေျပးေစရန္ လက္ကိုတြဲကာ သူ႕အနားမွာပဲေခၚထားလိုက္ေတာ့သည္...အဲ့လိုၾကေတာ့လဲ ေၾကနပ္ၿပီးေပ်ာ္ေနတဲ့႐ုပ္ႀကီးက...ဟြန္းးးး

ဒီေန႕အတြက္ေတာ့ ေရာက္တာကလဲညေနေစာင္းၿပီဆိုေတာ့ အကုန္လုံး အခန္းအသီးသီးတြင္ အနားယူကာ ညၾကမွ စကားေျပာရင္း တစ္ဝိုင္းတစ္ေလေသာက္ဖို႔စီစဥ္ထားၾကသည္...အခန္းအသီးသီးဆိုလို႔ တစ္ေယာက္တစ္ခန္းေနတာလားဆိုေတာ့မဟုတ္ပါ...ခ်ာတိတ္ရဲ႕အမိန့္ေတာ္ေၾကာင့္ Jinတို႔လင္လင္ေရာ Taeတို႔လင္လင္ေရာ Yoongi ပါလိုက္လာရသည္ေလ...Prewedding ကို ၂ေယာက္ထဲမရိုက္ခ်င္ဘူးတဲ့ ၇ေယာက္လုံးရိုက္မယ္တဲ့ေလ....အခုတေလာ ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ ဒီယုန္ေပါက္ကပိုပိုကေလးဆန္လာကာ ပိုပို႐ြလာတာကိုေတာ့ က်န္တဲ့၆ေယာက္လုံးသတိထားမိၾကသည္...သို႔ေသာ္ တစ္ခြန္းမွမေျပာရဲၾက...ေျပာရင္လဲ သူ႕ေနာက္က Sugar daddy ႀကီး JiMin ကိုေၾကာက္ရေသးသည္.... ဟူးးးး က်န္၅ေယာက္ဘဝကေတာ့......

***************************************

ညစာစားတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ အားလုံးက ရင္းႏွီးသထက္ကိုပိုရင္းႏွီးလာၾကသည္...အရင္ကလို Yoongi တို႔ကလဲ ပင္လယ္ေရာက္တုန္း sea food စားခ်င္တယ္မပူစာေတာ့ပါ.... သို႔ေပမယ့္ JiMin ကစီစဥ္ေပးထားသည္...တေယာက္နဲ႕တေယာက္ respectရွိၿပီး နားလည္လာၾကသည္...ဆက္ဆံေရးေျပလည္လာၾကသည္ေလ...

ဆက္ဆံေရးေျပလည္လာၾကသည္ေလ

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
BLUE SIDEKde žijí příběhy. Začni objevovat