Minął już ponad tydzień odkąd dołączyłam do tej zwariowanej grupki. W tym momencie siedziałem/siedziałam na powalonym konarze drzewa i patrzyłem/patrzyłam na gwieździste niebo. Wszyscy inni spali więc było naprawde cicho.Nagle usłyszałem/usłyszałam jakiś szelest. Szybko podniosłem/podniosłam się z drzewa i wyjąłem/wyjęłam katane. Podszedłem/podeszłam do miejsca z którego wydobywał się dźwięk. Wyjrzałem/wyjrzałam przez krzaki.
— Halo? – zapytałem/zapytałam zdezorientowany/zdezorientowana sytuacją.
"Kto normalny powiedziałby tak do demona?!"
Po chwili do moich uszu doszedł dźwięk wskakiwania do wody. Zrobiłem/zrobiłam przysiad w krzakach a widok jaki tam zobaczyłem/zobaczyłam mnie zszokował.
"Inosuke się kąpię?! To w ogóle możliwe?!"
Podobne myśli cały czas krążyły po mojej głowie.
Zacząłem/zaczęłam się skradać powolutku w jego stronę.
W pewnym momencie moja noga trafiła na jakąś gałązkę. Inosuke obejrzał się w moją stronę. Szybko schowałem/schowałam się ponownie w krzaki.
Modliłem/modliłam się o to aby mnie nie znalazł. Jednak coś w życiu zawsze się musi spierdolić.
Po jakiś pięciu minutach poczułem/poczułam za sobą czyjś oddech i skapujące na mnie kropelki wody. Podniosłem/podniosłam głowę do góry i zobaczyłem/zobaczyłam nade mną chłopaka w czarno-niebieskich włosach.
— PODGLĄDAŁEŚ/PODGLĄDAŁAŚ MNIE! – powiedział oburzony dzik.
— N-nie! – próbowałem/próbowałam się bronić jednak nie szło mi to za dobrze.
W pewnym momencie Hashibira mnie podniósł i wrzucił do stawu.
— HAHAHAHAHA!!
三三ᕕ( ᐛ )ᕗ
Jego szyderczy śmiech rozbrzmiewał w moich uszach przez całą noc, przez co nie mogłem/mogłam zasnąć. Rano byłem niewyspany/byłam niewyspana i miałem/miałam strasznie gorące czoło.
— Matko Bosko! Y/N! Coś ty wczoraj robił/robiła, że dzisiaj masz tak wysoką gorączke? – zapytał zmartwiony Tanjiro.
— Zapytaj się Inosuke. – odpowiedziałem/odpowiedziałam po czym wskazałem/wskazałam na chłopaka palcem.
— No dobra. Inosuke co zrobiłeś Y/N?
Chłopak w masce świni przez chwilę się nie odzywał.
— Wrzuciłem go/ją do stawu.
CZYTASZ
Inosuke Hashibira x reader
FanfictionKochasz DZIKIEGO DZIKA, więc pewnie dlatego to czytasz.