Kai yutkundu. Cesaretin daha kötü bir şey getireceğini anladığı için doğruluk dedi. Ama kekelemekten kendini alıkoyamadı. Taehyun gülümsedi. "Hoşlandığın biri var mı?" gözlerini kapattı Kai. Bitmişti. Eğer bunu derse abilerinin onu rahat bırakmayacağını biliyordu.Yinede oyun oyundu.
"Evet..."
Soobin içtiği suyu tükürürken,Beomgyu "OĞĞĞĞĞĞĞ" Diye bağırıyordu. Yeonjun ise arsızca gülümsüyordu. Ama Taehyun... Mutlu değildi. Yüzü düşmüştü. Huening Kai ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Neden mutlu değildi?
"KİM? KİM?" Derken Soobin Beomgyu'da başını "evet kim" dermişcesine sallıyordu. Huening Kai gerilerken Yeonjun "Millet kim olduğunu söylemek zorunda değil.Umarım en iyi zamanda bize söyleyecektir." diyerek Kai'yi kurtardı. Üyeler geri çekilirken oyuna devam edildi.
"Bu harikaydı!" dedi Soobin. "Neden bunu her cumartesi gecesi oynayıp stres atmıyoruz?" dedi. Diğer üyeler "olur." manasında şeyler fısıldarken Taehyun çantasını alıp yurda gitti. Üyeler ona bakarken Soobin, Huening Kai'ye "git" manasında başını salladı. Huening Kai hemen eşyalarını alıp yurda gitti.
Yurtta Taehyun ile odalarına girerken Taehyun'un başının yastıkta olduğunu gördü. Yavaşça çantasını bırakıp arkadaşının yanına oturdu. "Taehyun... İyi misin?" dedi nazikçe.
Taehyun başını kaldırdı ve Kai'yi görünce yüzündeki bir damlayı sildi. "Ben sadece iyi bir günde değilim... Sonra bir anda bu bana vurdu ve orayı terk ettim..." dedi yavaşça.
Kai gülümsedi. "Tamam önemli değil." dedi ve ardından yavaşça Taehyun'un sırtını okşamaya başladı.
Taehyun aniden kalktı ve Kai'ye sarıldı.
Kai şok olurken kalbinin yerinden çıkacakmışcasına hızlı attığını farketti.
"Sevdiğin kız, çok şanslı. Sen çok iyi birisin Kai,iyi ki benim en iyi arkadaşımsın..." dedi Taehyun,Kai'nin kulağına.
Kai kızarırken "Kız olduğunu da nereden çıkardın?" dedi onun kulağına.
Taehyun geri çekildi. Ve Kai'nin gözlerine baktı. Elleri hala boynundaydı. İkisinin de nefesleri birbirine vuruyordu.
Taehyun gülümsedi. Kai de gülümsedi. İkisi eğilmeye başladı.
"Millet moralinizi yerine getirmek için cips aldık!"
Lanet olsun Hyung... diye söylend içinden Kai, Taehyun'dan hızlıca çekilirken.
KUDURUN XD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Truth ∞ Dare ~Tyunning~
Aktuelle LiteraturDoğruluk mu Cesaretlik mi , ningning? Hangisi senin bana aşık olmana yol açar,Taehyun? Ship Book Fan Fiction Başlayış Tarihi:20-06-2020 Bitiş Tarihi: 26-06-2020 ∞