Chapter-3

566 73 45
                                    


"Pekala." dedi Choi Yeonjun. Şişeyi gösterdi. "Sadece sırlar ve bazı eğlenceli şeyler istenecek. Daha öteye gitmek yok." Şişeyi Beomgyu'ya yönlendirdi. "Anlaşıldı mı Choi Beomgyu? Bu oyunu bozarsan çok ciddiyim Bang PD'Nim bile elimden seni alamaz."

Choi Beomgyu arsızca gülümsedi. "Almasını isteyen kim Hyung?" Kai gülmemek için zor tutarken kendini Soobin elini alnına götürdü. Taehyun ise sadece başını salladı. Gözlerini döndüren Yeonjun şişeyi yere koydu."Biri şu malı sustursun yoksa ciddiyim bir şeyler çıkacak." diyerek şişei çevirdi.

Şişe Yeonjun ve Soobin arasında kaldı. "Doğruluk mu Cesaret mi?" dedi Soobin şişeninbaşı ona dönük olduğu için.

Yeonjun omuz silkti. "Doğruluk." Dedi yavaşça. Soobin bir kaç saniye düşündükten sonra "Hayat boyu kaç kişiyle flört ettin?" dedi. Yeonjun kızarırken dört erkek kıkırdadı. "Açık olacağım. Sayamıyorum. Fanlarımız çok tatlı ve onlarla ediyorum. Hoşlandığım bir kaç kişiyle de ediyorum. Yani sayılması zor." Çocukların yine kıkırdadığını duyunca şişeyi çevirerek konuyu kapattı.

Şişe Beomgyu ve Taehyun arasında kaldı.

"Pekala" dedi Beomgyu. "Doğruluk mu Cesaret mi?" Taehyun biraz düşündükten sonra Cesareti seçti. Beomgyu'nun yüzünde ":>" gülümsemesi oluşurken Yeonjun'un sert bakışlarını görerek yapacağı şeylerin kısıtlı olduğunu anladı. "Git ve içimizden mal olduğunu düşündüğün bir üyeye bunu söyleyeceğin bir mesaj at." dedi. Taehyun gülümsedi. Eline telefonunu aldı ve mesajı yazmaya koyuldu. Tüm üyeler mesajı beklerken Beomgyu'nun telefonundan mesaj sesi geldi. Beomgyu yüzünü buruştururken tüm üyeler deli gibi kahkaha atmaya başladı. Beomgyu "Bu ağır oldu be kardeşim." derken "Hyung, biraz mal olduğunu düşünüyorum." mesajını okudu. Taehyun şişeyi yine çevirdi. Şişe bu sefer Yeonjun ile Beomgyu arasında durdu. "Doğruluk mu Cesaret mi?" dedi yavaşça junnie. Beomgyu düşündükten sonra "Doğruluk" dedi. Yeonjun gülümsedi "Ne tür kişilerden hoşlanırsın?" dedi. Soobin araya girdi. "Woah Woah Woah durun. Aşkla ilgilide sorabiliyor muyuz? "Yeonjun omzunu silkti. "Sonuçta beşimizde kardeş gibiyiz. Aramızda kalacağına göre, evet." diye yanıtladı Soobin'i.

Beomgyu yine yüzüne arsız bir gülümseme koyarken "Senin her özelliğinden taşıyan kişilerden,hyung." derken Yeonjun utanarak sustu. Diğer üyelerde hafifçe gülümsedi. Herkes Yeonjun ve Beomgyu arasındaki hoşlantıyı ve flört biliyordu. <Beomjuncuyum lütfen beni bağışlayın :D> Aradaki garip sessizliği bozmak adına şişeyi çevirdi Soobin.

"Aşkla ilgili de sorabiliriz"

Huening Kai endişelendi. "Lütfen,lütfen hayır. Tanrım olamaz." dedi içinden. Ama şişe ona ihanet ederek tam Taehyun ile arasında durdu. Ve de şişenin başı Taehyun'u gösteriyordu.

Taehyun gülümsedi. "Doğruluk mu Cesaret mi Kai?"

Yine en heyecanlı kısımda bırakıyorum affedin :3 HİHİHİHİHİHİHİ

Truth ∞ Dare ~Tyunning~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin