Chapter-9"

524 58 105
                                    

"Lanet olsun neden cesaret dedin!"

"Doğruluk diyip sevdiğim kişiyi mi söyleseydim?"

"Haklısın.... Beomgyu hyung böyle bir piçlik yapardı..."

Oyun harika başlamıştı ama şişe Beomgyu ile Kai arasında durmuştu ve Beomgyu Kai cesaret diyince yarım saat Taehyun ile aynı odada kalmasını istemişti. Bunun nedeni ise çocuklarla Taehyunve Kai'nin dedikodusunu yapabilmekti.

"Üçlü seviştiklerine yemin edebilirim..."

Kai ağzındaki içeçeği tükürdü.

"SAÇMALAMA!"

"Ne üçü de birbirine sarkıyor!"

Öyleydi.... Her ne kadar Beomgyu ve Yeonjun birbirleriyle flört etselerde ikiside Soobinlede flört ediyordu ve işin komik tarafı Soobinde onlarla flört ediyordu.

O sırada Kai'nin telefonuna mesaj geldi.

Nana: Hey, Naber?

Gülümsedi.

Huening Kai: İyiyim,Noona teşekkürler. :3

"Demek sevdiğin kız bu ha......" dedi Taehyun.

Huening Kai gözlerini büyüttü.

"Ne NE HAYIR!"

Taehyun hüzünlendi.... "Öyleyse kim?"

Huening Kai önüne baktı. Belki şuan açılsaydı her şey biterdi... En azından gerçeği öğrenirdi ve de kurtulurdu....

"Sen..." dedi yavaşça.

Taehyun gözlerini büyüttü. "Ne!"

"Biliyorum bana aşık değilsin ama.... Sana aşığım Kang Taehyun hep öyle oldum.... Karakterin,davranışların.... Herşeyine tutuldum.... Nana bana yardım ediyordu...."

Kang Taehyun'un gözleri açıldı..... Yıllardır beklediği an gelmişti..... Ve aşık olduğu adam onun ona aşık olduğunu bilmiyordu!

Kai hıçkırarak ağlamaya başladı.

"Özür dilerim.... Özür dilerim... Ben-"

Lafı Taehyun'un dudaklarıyla kesildi. Huening Kai'nin yaşlarını yavaşça eliyle silerken öpücüğü derinleştirdi. Ve de ikisi yavaşça odadaki yatağa düştüler.

Taehyun öpücük vermeye devam ederken Kai bacaklarının hareketiyle kendisini üste Taehyun'a alta aldı.

Şaşkın bir biçimde ona bakarken Taehyun ona gülümsedi...

"Bal gibi gözlerin....Kalbin....Yaptığın her hareket beni deli ediyor.... Sevgilim olman için her şeyi veririm Kai..." dedi nazikçe.

"Ama... Ben- ben Rosa'ya aşık olduğunu düşündüm... O..."

"şşş.... Rosa benden hoşlanıyor... Ama ben onu arkadaş olarak görüyorum... Tanrım seni çok fena istiyorum Kai bu yüzden konuşmayı kes ve o tatlı dudaklarla beni öp..." dedi ve yine Huening Kai'yi kendine çekti.

Yavaşça alt dudağını ısırınca Kai inledi. Öpüşürken göz teması kurmaya devam ettiler.

"Peki bunu neden uzun zamandır bana söylemedin?" Kai gülümsedi...

"Korktum... Sonuçta ikimizde idolüz ve de fanlarımız var... İkimiz de erkeğiz... Bilirsin bu tür durumları anlayanlar var ama nadir. Yine de sana olan aşkım hepsini yendi." Öpücüğe devam etti. Kıkırdadı."Yinede Nana ve kız arkadaşına teşekkür edebilirsin..." "Kimlere?" "Boşver.. Sonra anlatırım. Şimdi izin ver de sana geçireceğin en güzel 15 dakikayı yaşattırayım." Dedi ve öpücüğe devam etti. Taehyun her öpücükte hafifçe inliyor ve Kai'ye sürtünüyordu. Kai ise ona karşılık veriyor öpücükleri derinleştiriyordu.

Yavaşça boyun kısmına indi. Tatlı kısımları bulduğu zaman Taehyun yine inlemeye başladı. Boynunun her kısmını öptü. Ve tekrar dudaklarına geldi.Öpücükler ikisinide mayıştırıyordu.

Ama ikisinin de unuttuğu bir şey vardı...

Zaman...

"Hey veletler,süreniz-" Gördüğü görüntü ile şoka uğradı. Çocuklar şaşkınca Beomgyu'ya baktı.

"NE HALT OLUYOR BURADA?!"

Evet yine en güzel kısım :3 İki bölüm sonra final kuzularım .Umarım sevmişsinizdir. <3

Truth ∞ Dare ~Tyunning~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin