Mutlu bir gülümseme ile içeri girdi Huening Kamal Kai.
Ve elbette... kızlar ona bakmaya başladı.
TXT'in üyelerinden biri olmak onu okulda popüler hale getirmişti. Daha da iyisi ona yeni arkadaşlar,dostlar kazandırmıştı.
Kang Taehyun'a da öyle olmuştu.
Onu düşününce kalbi farklı attı. En iyi arkadaşı Kang Taehyun'a uzun zamandır duygular besliyordu ve bunu ona söylemekten aşırı korkuyordu.
Ama bu çok normal değil miydi?
Taehyun'la aynı yaştaydılar. İkisi grubun Maknae Line'nındandı ve de Taehyun çok iyi biriydi...
Hemde çok...
Nazik,olgun <yeri geldi mi deli>,çalışkan,sorumluluk sahibi,mantık ile duyguyu kontrol edebilen,çekici,yakışıklı.
Kim ondan hoşlanmazdı ki?
Yine de Huening aralarında olan ilişkiyi berbat etmek istemiyordu. Bu yüzden kalbinde duran şekerden bile tatlı hisleri susturuyordu.
Ve de o anda kalbinin sahibi geldi.
Taehyun gülümsedi ve omzuna bir pat pat yaptı.
"Dostum sabahleyin yurttan benden erken çıkmışsın,yetişemedim. Aynı zamanda şaşırdım. Sen erken kalkabiliyor muydun?" dedi alaycı bir şekilde.
Huening yanağına gelen ısınmayı reddeterek güldü.
"Yah, yapma! Hadi derse geç kalacağız." dedi en tatlı kahkahayla. Neşeli yapısı herkesi kendine çekerdi genelde.
Yine de utangaç bir yapısıda vardı.
Ve bu tarafı Taehyun'un uykusunda izlemek için erken kalktığını hatırlayınca yerin dibine girmek istiyordu...
Selam! Yeni bir kitapla karşınızdayım! Cat& Dog'u devam ettiremiyorum! Bana yardım edin! >-<
Hoşunuza gitmesi dileğiyle,noodlarım. :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Truth ∞ Dare ~Tyunning~
Ficción GeneralDoğruluk mu Cesaretlik mi , ningning? Hangisi senin bana aşık olmana yol açar,Taehyun? Ship Book Fan Fiction Başlayış Tarihi:20-06-2020 Bitiş Tarihi: 26-06-2020 ∞