Chapter-6

466 61 13
                                    


Medyadaki şarkı herhalde kitaba yazılmış :3

Huening Kai eve bitkin bir biçimde döndü. Matematik hocasına kötü bir şekilde üşüttüğünü söylediği için eve erken gitme izni koparmıştı. Ancak durum üşütmekten beterdi. Fiziksel değil duygusal olarak acı çekiyordu.

Kendini yatağa atarken mesaj seslerine kulak asmadı. Yine de abilerini fazla meraklandırmamak adına baktı.

*Yeonjun Hyung okunmamış 2 mesaj*

*Taehyun okunmamış 2 mesaj*

*Beomgyu okunmamış 1 mesaj*

*Soobin okunmamış 2 mesaj*

*Bang PD'nim okunmamış iki mesaj*

Bang PD'nim ismini okuyan Kai korkuyla mesajları açtı.

Bang PD: Evlat, İyi misin?

Bang PD:Matematik hocan üşüttüğünü söyledi.

                             Huening Kai: İyiyim sunbaenim. Bugünlük dinlensem yarın geçecektir.

Bang PD: Güzel. O halde bugün izinlisin. İyice dinlen.

Rahatladı Huening Kai

Soobin: Ningning? İyi misin?

Soobin: Okuldan erken gitmişsin.

                                       Huening kai: iyiyim bugünlük dinleniyorum hyung. Endişelenme.

Soobin: İyi..... Güzelce dinlen! >->

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Huening Kai Beomgyu ve Yeonjun hyunglarınında mesajlarını rahatça yanıtladı. Ama sıra Taehyun'un mesajına gelince hafifçe gerildi.

Taehyun: ningie? İyi misin?

Taehyun: Lütfen bana yaz.

Derin bir nefes aldı.

                                             Huening Kai: iyiyim.

                                             Huening Kai: Yarın gene geleceğim.

                                             Huening Kai: Tebrikler.

Taehyun: Tebrikler mi?

Taehyun:ow...

Taehyun:Teşekkürler.

Taehyun: Ne bu ciddiyet?

Taehyun: Her neyse erken iyileş.

'Tabi canım teşekkür et. Gerçekten taehyun seksisin ve bunu biliyorsun. Sana uçacakmış gibi bakıyorum lanet olsun'

Telefonu tekrar yerine koydu ve kafasını yastığa gömdü.

Hayat ona küfür ediyordu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mutsuz bir şekilde okulun 4.dersinden çıktı. Öğlen arası nihayet gelmişti. Kafasını dinlemek için bahçede bir masa buldu ve yemek tepsisini oraya koydu. 

Yemeği ile oynarken bir boğaz temizleme sesi duydu Huening Kai. Yukarı baktığında Nana'yı gördü. Nana gülümsedi. "Oturabilir miyim?" dedi nazikçe.

Kai hemen kendini düzeltti ve "Elbette." dedi. Nana yavaşça masanın kenarına oturdu. Tepsisini masanın üstüne koydu ve konuşmaya başladı.

"Nasılsın?"

"İyiyim,noona. Sen?"

"Aslında harika,sanırım bayan lee'nin sözlüsünden yırttım."

Kai haykırarak güldü.

"Ahh, biyoloji dersi mi? Tebrikler. Komiksin noona."

Ve bir süre daha bu konuşmaya devam ettiler.

Kai'nin gözü konuşmaların kahkahaya döndüğü bir masaya döndü.

Taehyun,o kız ve bazı arkadaşlarıydı. Normalde onlarla otururdu. Ama bugün yalnız oturmayı tercih etti. Kız Taehyun'a mutluluk saçan bir bakışla baktı. Tehyun'da ona gülümsedi.

"Taehyun'a aşıksın değil mi?" dedi nana sakince.

Kai göz bebeklerini büyüterek ona baktı.

"Ben..."

Başını öne eğdi.

"Evet... Bu çok mu belli?"

Sonra endişeyle nana'ya baktı.

"Tanrım lütfen ona deme! Ölürüm daha iyi ben-"

Nana parmağını Huening Kai'nin dudağına bastırdı. "Sorun yok Kai. Sırrın benimle güvende." Yavaşça gülümsedi. "Aslında bu çok belli değil. Ama sadece gözlerine bakarak bunu anlayacak insanlar var..." Taehyun'u gösterdi. "Ona ne zaman baksan gözündeki parıltılar oluşuyor. Hemde çok güzel parıltılar." dedi nazikçe.

Huening Kai önüne baktı. "Önemi yok. Büyük ihtimalle başka bir kızdan hoşlanıyor."

Nana omzunu silkti. "O halde o kıza açılmadan önce onu kendine aşık edeceksin. Ve bunu gerçek hislerinle sadece sen olarak yapacaksın." Ve en güzel gülümsemesiyle Huening Kai'ye baktı.

"Ve bende bunu yapmanda sana yardım edeceğim..."

Truth ∞ Dare ~Tyunning~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin