"Pekala,bu olay ne zamandır beri devam ediyor?" dedi grubun lideri Soobin.
Taehyun ve Kai elleri kenetlenmiş bir şekilde utanarak birbirlerine baktılar."İlk gördüğümden beri." dedi ikisi de aynı anda. Daha sonra ikisi de göz bebeklerini büyütp birbirine bakarak "NE! SENDE Mİ?" dedi.
Beomgyu ağzına abur cubur tıkıyor arada sırada Yeonjun'a da veriyordu. Yeonjun ise duyduklarından etkilenmiş göz bebeklerini büyütmüş önüne bakıyordu. "Demek Kai, Taehyun'un üstündeydi...
Soobin eline alnına koydu ve iki maknae utanarak uzaklara baktılar. Beomgyu kahkahasını tutarken "Bir de ben en azgın üyeydim." dedi ve anında Yeonjun'dan bir yumruk yedi.
"Siz üçlü bir şeyler yapmadınız... değil mi?" dedi Taehyun utanarak. Üç çocukta şok olarak na bakarken bağırmaya başladı. "NE!" "Saçmalama!" "Henüz değil." son cümlenin ardından herkes şaşkınca Soobin'e baktı. Soobin omuz silkti. "Ben bebek değilim istediğimi düşünürüm..." dedi ve ardından cipse uzandı. Taehyun ve Kai kıkırdamaya başlarken Yeonjun'un söylediği bir cümle ikisinide üzdü.
"Peki Bang PD'nime ne diyeceksiniz?" Kai umutsuz gözlerle ona baktı. "Lütfen bir şey söylemeyin..." Beomgyu başını salladı. "Saçmalama dostum. Evet sizle uğraşıyor olabiliriz ama siz bizim kardeşlerimizsiniz. Hiçbir şey söylenmeyecek. Ama yine de eninde sonunda bu bilinmeli. Daha çok zarar görmemek adına..." dedi ve herkes önüne bakıp sustu.
"Zamanı geldiğinde..." dedi Soobin. "Zamanı geldiğinde size yardım edeceğiz ve sizde söyleyeceksiniz. Anlaştık mı?"
İki çocuk da mutlu bir şekilde başını salladı. "Bundan sonra ikinizi daha çok odaya kapatacağım." diyerek gergin ortamı bozdu Beomgyu. "HYUNG!" diye bağırdı iki maknae utangaç bir şekilde.
Soobin ile Yeonjun ise gülme krizine girmiş birbirlerini susturamıyorlardı. En sonunda Soobin boğazını temizleyerek herkesi odasına gönderecek bir cümle söyledi. "Pekala bugünlük bu kadar yeter. Herkes odasına. İyi geceler millet."
"Hyung Beomgyu'yu becerme o Yeonjun Hyung'a ait!" diye bağırarak hızla Taehyun ile odasını kapattı Kai. İkisi de kahkaha atmaya devam ederken "Son gülen en iyi gülendir" dedi Taehyun.
Tabi Soobin ve Yeonjun "Veletler!" diye bağırmışlardı ama bu ikisininde umrunda değildi.
İkisi de pijamalarını giydi, dişlerini fırçaladı ve bir "İyi geceler" dileyerek yataklarına uzandı.
Ancak Taehyun 5 dakika sonra arkasına birinin geldiğini ve ellerini ince beline sardığını hissetti.
"Ne halt-"
"Şşşş. Hadi ya bir şey olmaz." dedi Kai ,Taehyun'u susturarak. Taehyun içini çekti ve Kai'ye döndü. "Tamam. Sadece bu gecelik..." dedi ve yavaşça dudaklarına eğildi. Ay ışığı iki gencin yüzüne vurarken dudakları ritmik bir şekilde birbirine bağlanıyordu. En sonunda ayrıldılar. "Bu ay aşkımızı sembol ediyor Taehyun. Karanlık yüzdeydik ama artık aydınlık yüze geçtik." dedi Yavaşça Kai. Gülümsedi Taehyun. "Bu olay tek gecelik değil değil mi?" dedi yavaşça. Kai gülümsedi ve son bir cümle fısıldayarak uykuya daldı. "Hayır. Kesinlikle hayır..."
Selam! Nasıldı? Umarım hoşunuza gider ramenlerim :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Truth ∞ Dare ~Tyunning~
Fiksi UmumDoğruluk mu Cesaretlik mi , ningning? Hangisi senin bana aşık olmana yol açar,Taehyun? Ship Book Fan Fiction Başlayış Tarihi:20-06-2020 Bitiş Tarihi: 26-06-2020 ∞