Chapter-8

460 61 25
                                    


Rosa:Taehyunnie, İyi geceler (:

'Yine mi?' Diye düşündü Taehyun. Rosa'yı seviyordu ama bu arkadaşlıktan öte değildi. Evet Rosa çok iyi biriydi. Ama Taehyun başkasına aşıktı.

Huening Kai...

Onu düşünürken bile kalbi ayrı attı. Aşk tüm vücut hücrelerini canlı hissettirdi... Ama bu sabah onu başka bir kızla sarılırken gördü...

Kwon Nayeon...Nana...

Nana harika bir kızdı. Kimse inkar edemezdi... Güzel,akıllı,lider... Hatta Rapperdı dostum... Taehyun daha çok düşünürse kafayı yiyeceğini bilip sustu.

Taehyun: İyi geceler,Rosa (:

Ve de tam o sırada odaya Huening Kai girdi. Mutluydu ve yanakları hafifce pembeydi. 'Nanadan olmalı...' diye düşündü, Taehyun. Yine de onunla konuşma isteğini yenemedi.

"Nasılsın,dostum?" dedi yavaşça...

Tanrım sevdiği çocukla aynı odada kalıyordu.

"İyiyim,sen nasılsın Taehyunnie?" dedi kai.

'Taehyunnie..' sadece mutlu iken derdi bunu Kai.

"Okul fena değildi..."

İkiside sustu. Huening Kai yavaşça gülümsedi.

"Ben bir duş alacağım." Dedi ve bornozunu alıp yavaşça banyoya yöneldi.

Huening Kai duş alırken, Taehyun istemsizce onun bacak kaslarını hayal etti. Yavaşça FanCam açtı. Ve kendini fenalaşırken buldu.

Mükemmel yüz, mükemmel bacak kasları,tatlı bir karakter,bal gibi gözler... Taehyun titrek bir nefes verdi...

Şimdi ise karşısında bornozlu Kai duruyordu. Yavaşça kıyafetelerini aldı giyinmek için dolap odasına giderken yutkundu.

Bu çocuğa tutulamayan biri yoktu herhalde...

Kai kıyafetlerini giydi ve yavaşça içeri girdi.

"Eee Taehyun..."

"Evet?"

"Matematikte yapamadığım birkaç soru var da, yardım eder misin?"

Yutkundu ve hızla başını salladı.

"Evet...Evet olur..."

Birkaç dakika sonra Kai ile masaya oturmuş önünde testler ile soru çözüyordu.

"Pekala işte bu kısım. Burayı anlamadım." Dedi kai bir soruda bir yeri göstererek.

Taehyun soruya baktı ve yavaş yavaş anlatmaya başladı. "İçler dışlar çarpımı yaptığın zaman burayı bulabilirsin. Ama ters orantı ise... Kai beni dinliyor musun?" dedi Taehyun heyecandan sesini gizleyemeyerek.

Kai Kendine geldi."Evet... Sadece... Güzel gözlerin var,Taehyunnie..." Taehyun gülümsedi. "Seninde gözlerin bal gibi,Kai..." Kai bu dediğine şaşırdı. Şiir aklına geldi... Yoksa....

Taehyun ne yanlış bir şey dediğini düşündü.. "Ne? Kötü bir şey mi dedim?" dedi heyecanla. Kai hızla başını salladı. "Hayır hayır sadece... Boşver....Eeee" iki çocukta hızla önüne baktı. Kızarık yanakları iyice ısınıyordu.

"Hey millet! Hadi gelin,oyunumuza devam ediyoruz..." dedi soobin ve gitti

İki çocuk birbirlerine baktı....

Cumartesi....

Bugün cumartesiydi....

"VE BUGÜN SADECE AŞK KONUSUNDA SORU SORMAYA KARAR VERDİK!!!" diye ekledi Soobin bağırarak.

Huenning Kai içini çekti.

Taehyun daha fazla utanmamak adına "Hadi" diye mırıldandı ve sandalyeden kalkarak salona gitti.

Huening Kai ellerini yüzüyle örttü.

"Şimdi ayvayı yedim işte...."

Yine en heyecanlı yerde bırakan ben kaçar XD

Truth ∞ Dare ~Tyunning~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin