Chapter-7

465 61 20
                                    


1 Hafta. Nana ile konuşmasından bu yana 1 hafta geçmişti.

Ve de gerçekten Nana ona yardım ediyordu.

İlk görevleri gerçekten kimden hoşlandığını bulmaktı. Huening Kai , o kızı anlatmış ve mesajları göstermişti. Nana yinede emin olmak için biraz araştırma yapmak istiyordu.

Ve şuan ellerine bir fırsat geçmişti.

Biraz tehlikeli bir fırsat.

"Tanrım kai, rahat durmazsan fotoğraf çekemem!" dedi Huening Kai'nin omzunun üstünde olan ve duvarın arkasında masanın önünde oturup gülümseyerek birşeyler yazan Taehyun'nun fotoğrafını çekmeye çalışan Nana.

"Tamam,tamam,özür dilerim!" dedi kai masumca.

Bir kaç tane daha fotoğraf çektikten sonra Kai'nin omzuna vurarak onu indirmesini istedi. Kai yavaşça Nana'yı indirdi. Hemen telefonuna yaklaşarak kime yazmış? Kime yazmış?" dedi heyecanla. Nana fotoğrafdan ne yazılanları okurken gülümsedi. "Bu bir aşk şiiri,kai" ama bir süre sonra kaşlarını çattı. "Kime yazdığını belirtmemiş. Lanet olsun!" 

Gözlerin bal gibi...

Karakterin her haliyle sevimli.

Kalbin hep aramızda en mini.

Kim sevemez ki böyle birini...

Kai gülümsedi. Taehyun çok iyi bir yazardı. Ama bunu kendisine yazmadığını bildiği için kafasını eğdi.

"Hey..." Nana yavaşça elini Kai'nin omzuna götürdü "Üzülmek yok, tamam mı?"

"Neden?" dedi Kai.

"Hmm?"

"Neden bana yardım ediyorsun ki?" dedi sorusunu yineleyerek Kai.

Nana gülümsedi ve telefonunu cebine koydu. Kai'nin koluna girerek bahçede yürümeye başladı. "Madem sen bana sır verdin,sıra bende." utanarak önüne baktı. "Bir kızla çıkıyorum." Kai şaşırarak ona baktı. "Ve şirketin ondan haberi yok." yavaşça kaşlarını havaya kaldırdı. "Lütfen bunu kimseye söyleme, Kai." Kai başını salladı. "Her neyse... O türkiye'den buraya geldi... Ve birgün onu gördüm..." Bir elini yüzüne götürdü. "Ondan hoşlanmaya başladım ve bunu ona söyleyemedim. Daha sonra o gitmek zorunda kaldı." Başını salladı. "İnsanların bizi eleştireceğinden korktuğum için pişman oldum. " Gülümsedi. "Ama o yine geldi ve bu sefer korkumu yendim, ona açıldığımda aynı şeyleri hissettiğini söyledi." Kıkırdadı. "Ve şimdi buradayız..."

Kai'ye baktı. "Senin de pişman olmanı istemiyorum. Senin de benim gibi olmanı istiyorum. Ve kai kendi cinsinden hoşlanmak suç değil. Önemli olan gerçekten sevmek." Kolunu kai'den çıkardı ve onun omuzlarına koydu. "Tamam mı?" dedi.

Kai gülümsedi. "Tamam. Teşekkürler Noona,iyi ki seninle tanışmışım." dedi ve yavaşça Nana'ya sarıldı. Gerçekten mutluyu çünkü onunla flört etmeyen ona dost olan ve güvenebileceği birini bulmuştu.

Yine de Taehyun onların sarılmasının bu yüzden olduğunu bilmiyordu. Ve gördükleri kalbinin kırılmasına yol açtı...

Taehyun elindeki şiiri sıktı. Huening Kai'nin ondan hoşlanmadığını düşündü.

Aslında öyleydi.

Huening Kai ondan hoşlanmıyordu.

Ona aşıktı.

Ama her şey kördüğüm gibiydi.

Olaylar düğümdü.

Ve aşıklar kördü...

Hihi :3 Belki akşam bir bölüm daha atarım XD

Truth ∞ Dare ~Tyunning~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin