Chapter-12

382 52 37
                                    


Huening Kai Weverse güncellemesi:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Huening Kai Weverse güncellemesi:

Hey MOA'lar? Nasılsınız? Bugün Taehyun ile bolca pratik yaptık ve sizi özlediğimiz için fotoğraf atmak istedik! Sizleri seviyoruz! Yarınınızın geleceğinize katkısı olması dileğiyle... >-0

txt.blogstr: Oha Taehyun kassız fotoğraf atabiliyormuş

Myoontwig: Aha geldi .Aha sıçtık. @txt.blogstr

a: He he, ikisi çok tatlılar.

B: Oppa benimle evlenir misin?

c:@b yavaş gel. Bu hoş değil.

d:tyuninng çok tatlı!

e:tanrım beomjun selfie istiyorum!

Choi Yeonjun: @e yakında gelecek güzelim :3

e: @ChoiYeonjun ow yeah..

f: Tanrım çok hoşsunuz!

Yorumları okurken yüzüne gülümseme geldi Kai'nin . Ne harika fanları vardı böyle! Taehyun içeri girdi ve yavaşça Kai'nin yanına kıvrıldı. Otururken alnına bir öpücük basmayı unutmadı.

Kai ile yorumları okumaya devam ederken bir anlığına gözü Kai'nin bacak kaslarına kaydı.

Utanarak gözlerini çevirsede Kai onun bakışını görmüştü ve şimdi yüzünde ":>" gülüşü vardı.

Baldırlarına vurarak "Çok hoş bacaklarım var. Biliyorum gözlerini ondan alamıyorsun."

Taehyun kızardı ve "Yah!" diyerek Kai'nin koluna vurdu. Kai gülümsedi ve Taehyun ile tatlı bir şekilde oynamaya başladı.

En sonunda ikiside yatağa uzanarak yavaşça düştüler. Kai gülümseyerek dudaklarını Taehyun'a bastırdı. 

Taehyun öpücüğe karşılık verirken aklına bugün kendine verdiği söz geldi.

"Ah Kai! Bir dakika!" Koşarak dolabına gitti ve içinden bir kutu çıkardı. Kai, Taehyun'a kaşlarını çatarak baktı. "Bunlar ne Taehyunnie?"

Taehyun gülümsedi ve kutuyu ona uzattı. "Sana yazdığım şiirler..." dedi fısıltıyla.

Kai,gözlerinin dolduğunu hissetti. Yavaşça kalktı ve Taehyun'a sarıldı. Taehyun gülümsedi ve kokusunu içine çekti.

Kai şiirlerden birini aldı.

Gözlerindeki simada kayboldum.

Yanaklarının kızarıklığına sarhoşum.

Yıllarımı gözden geçirince,

Sana olan aşkımdan mahvoldum.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hissettiğim tek gerçek olmayan gerçeksin.

Gözümde hala bir meleksin.

Şeytan olduğun zaman bile,

Nasıl bu kadar etkileyicisin?

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Kai yaşlarının yavaşça yanağına aktığını hissetti. Taehyun'un aşkını hak etmek için ne yapmıştı? Taehyun yavaşça Kai'yi kendine çekti. Soğuk ellerini Kai'nin sıcak kalbinin üstüne bastırdı ve ellerini kenetledi. "Soğuk ellerini hep kalbimle buluştur. Aşkımızla ısınsınellerin. Senin duygularının beni ısttığı gibi..." dedi.

İki genç dudaklarını yavaşça tekrar birbirlerine bastırırken zaman durdu. Kai yavaşça Taehyun'un omzunu tuttu. Mutluluk onu mayıştırıyordu ve sanırsa bayılabilirdi.

 ❤︎ *Myoon* (:


Truth ∞ Dare ~Tyunning~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin