not: Kitabım 1,5K olmuş! Çok ,çok ,çok teşekkür ederim! Bazı bebeklerim bana ekstra bölüm yazar mısın demişti onları kırmadım. Bebeklerim Beomjun'un tüm senaryosu hazır fakat taşınma süreci beni öyle yordu ki! Bir de sınav senem üstüne üstlük :( ama korkmayın 1-2 haftaya Beomjun'a yeni bölümler eklenecek bebeklerim. Şimdiden söyleyeyim Beomjun kitabımız 15 bölümlük olacak! Hoşunza gitmesi dileğiyle <3
"Hay içine-" Kai hızlıca masanın üstüne düşen kremayı sildi. Bugün Hyunglarının 1.yıl dönümüydü! Beomgyu ve Yeonjun Hyungları uğruna güzel bir pasta yapmaya çalışıyordu Taehyun ile.
"Hey sakin ol." Yavaşça Kai'nin krema torbası olan elinin üstüne kendi elini koydu ve yavaşça pastanın üstüne getirdi. "Evet- Harika, şuraya da biraz sürdük mü.... Güzel! Bak, yardım almak o kadar da kötü değil." dedi ve hızlıca bir yanak öpücüğü verdi Kai'ye.
Kai utandı Taehyun'a minik bir gülümseme verdi.
"Nana noona'yı çağırdın mı?" Kai pastayı süslerken "Yolda, bize tatlı kurabiyeler alıyor." diye cevapladı. O sırada 'bekarlık sultanlıktır' suratı ile elinde hediyelerle Soobin içeri girdi. "Her şey hazır! Fotoğraf makinesi şarj oldu mu, partiye ve kutlamaya başlayabiliriz!" dedi hediyeleri yere koyarak.
Kai, üzerindeki önlüğü çıkardı ve pastanın üstüne 1 mum koydu. "Nice birinci yıllara Beomjun!" yazısını okuyunca gülümsedi.
Telefonundan bir bildirim geldi.
------------------------------------------------------------------------------------
Mutluluk kaynağım: Bir odamıza gelsene.
Mutluluk Kaynağım: Sana bir şey göstereceğim.
Ebediyetim <bu nasıl isim pü sana myoon> : Elbette <3
------------------------------------------------------------------------------------
Kai yavaşça mutfak tezgahını düzeltti ve odasına yöneldi. Kapıyı açınca iseTaehyun dudakları ile karşılaştı. Yumuşak öpücükler verip birbirlerine kıkırdarken "Bu öpücükleri neye borçluyum?" dedi Kai.
Taehyun ona göz kırptı ve telefonundan bazı ss'ler gösterdi.
----------------------------------------------------------------------------------
Bang-PD'nim: Pekala, Taehyun. İlişkiniz artık Big Hit tarafından biliniyor ve ayrılmanızı gerektirecek bir durum yok. İkinizi de seviyoruz. Sadece çok dikkatli olun ve dışarıda bu durumu belli etmeyin.
Taehyun: Elbette , PD-nim.
---------------------------------------------------------------------------------
Kai mutlulukla Taehyun'a baktı ve gülümsedi. "Tanrım bu harika bir haber! Yoksa-" "Hayır Beomgyu ve Yeonjun hyung'ı daha söylemedik, bu başa büyük bir dert olur bırak bunu bir sindirsin yakında onu da söyleriz! Şimdilik bizim adımıza sevinebiliriz." Dedi ve Huening'i koca bir sarılmaya çekti. Kapı zili çalınca hızlıca ayrıldılar ve ikisi de hızlıca aşağıya indi. Soobin Nana'nın elindeki poşetleri aldı ve selam verdi. Nana selamına karşılık verirken Kai mutlulukla Nana'ya sarıldı. Nana güldü ve "Ne zaman gelecekler?" diye sordu.
Kai gözünü tavana dikti. "Sanırım 15 dakika içinde burada olurlar." dedi
Ve öyle oldu...
Kapı çalınca herkes heyecanla yerini aldı ve Soobin kapıyı açtı.
"Eee neler yaptınız" diye sordu normalce. Beomgyu ve Yeonjun salona yürüyerek ona cevap verirken, Salondaki 3 kişi "SÜRPRİZZZ" diye bağırdı.
Çocuklar şok olarak onlara bakarken Soobin arka cebindeki konfetiyi patlattı.
"Nice 1. yıllara!" dediler daha sonra.
Yeonjun ve Beomgyu olayı anlayınca mutlulukla gülümsediler ve birbirlerine bakarak utandılar. Herkes birbirine sarıldı ve Soobin hediyelerini verdi.
Bir çift kolyesiydi.
Ve de tanrım, üstlerinde noodle ve soya sosu vardı!
Nana şakacıktan Soobin'in koluna vurdu. "Üzülme, sana da bir kısmet çıkar." dedi. Soobin kafasındaki gözlüğü gözlerine indirdi ve "Bekarlık sultanlıktır." diyerek herkesi güldürdü.
Uzun bir süre, teşekkür, sevinç ve mutlulukla geçti onlar için.
Ta ki pasta kesmeye gelene kadar.
Kai'nin kalbi çok heyecanlı atıyordu hyungları pastayı kesecekken.
Nana elinde fotoğraf makinesi ile "Evet! 1,2-"
"Çocuklar, neredesiniz? Yaklaşık bir saattir sizlere ulaşmaya çalışıyorum! Yoksa-" Bang PD'nim konuşmayı keserek pastaya baktı. Üstünde yazılanları okuyup kızarırken "NE HALT OLUYOR BURADA?"
Beomgyu "Şimdi sıçtık." diye mırıldandı.
İşte şimdi Kai'nin kalbi çok farklı bir heyecandan dolayı atıyordu.
HEHEEHE!
Nasıl? Beğendiniz mi?
Tekrar ve tekrar 1,5K için teşekkür ediyorum bebeklerim, sizleri seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Truth ∞ Dare ~Tyunning~
Ficción GeneralDoğruluk mu Cesaretlik mi , ningning? Hangisi senin bana aşık olmana yol açar,Taehyun? Ship Book Fan Fiction Başlayış Tarihi:20-06-2020 Bitiş Tarihi: 26-06-2020 ∞