Chapter-5

529 69 34
                                    


Neredeyse...Neredeyse öpüşüyorlardı.

Ta ki Choi Beomgyu'nun sesini duyana kadar.

Hızlıca çekilmişler ve de hiçbir şey olmamış gibi davranmışlardı. O gece ikisi de birbirine gülümsemişti. Ama Huening Kai içten içe çıldırıyordu.

Sevdiği çocuk ona yaklaşmış sarılmıştı. Ve bu kişi genelde çok içine kapanık olan Taehyun'du.

Mutlulukla kalktı Huening. Taehyun ile üstlerini giyinmiş okula gidiyorlardı. Yol boyunca konuşmamışlardı ama ikisinin de yüzünde tatlı,pembemsi bir gülüş vardı. İkisi de derslerine giderken Taehyun utangaçlığını kırdı. "İyi dersler,ningning." deyip hızlıca sınıfına yöneldi.

Huening Kai ise onun ardından hayranlıkla baktı.

Dersine mutlulukla girdi. Sırasına oturdu. Sınıfında ki kızlar ona bakmaya başlayınca hafifçe kızardı. Bir grup hariç. Huening Kai o gruba bakarken kendini onları dinlemekten alamadı. 

"Taehyun gerçekten çok hoş... Sanırım birbirimizden hoşlanıyoruz. Geçen gün birlikte dondurma yedik ve de bana çok hoş olduğumu söyledi."derken kızlar kıkırdamaya başladı.

Huening kai kalbinin parçalandığını hissetti. Ama bunu anlaması lazımdı. Taehyun ona ondan hoşlandığını belirten hiç bir belirti vermemişti. "Sen benim en iyi arkadaşımsın." en iyi arkadaş... Daha ötesi neden değildi?

Gözyaşlarını içine akıtırken sustu. Neyse ki tam o sırada öğretmenleri içeri girdi ve derse başlandı.

Ders boyunca hiçbir şeye odaklanamadı kai. Aklı Taehyundaydı. Ve de o kız da. Kızın ismini hatırlamıyordu. Tek bildiği gerçekten çok hoş ve iyi biri olmasıydı. Derslerde hocalarla arası iyidi ve kız Kai'ye çok nazik davranıyordu. Asla sınırları aşmıyordu.

Kai gerçekten o an kafayı yemek istedi.

Ders bitince mutsuz bir şekilde sınıftan ayrıldı. Yolda gözü kimseyi görmüyordu. Tek istediği hızlıca diğer dersin bulunduğu sınıfa gitmekti. Ama önüne dikkat etmediği için bir kıza çarptı.

Uzun siyah saçları vardı. Ve Kai bu kızın kim olduğunu biliyordu . Gülümsedi. Bu yeni çıkış yapan Woo!ah'dan Nana'ydı. Gerçek ismini bilmiyordu. Ama kızın gerçekten iyi biri olduğunu biliyordu.

"Ah afadersin. Noona seni gerçekten görmedim." Nana nazikçe gülümsedi hiç önemli değil. Üstünü başını düzeltti. "Seni görmek hoş Huening Kai." dedi saygılı bir sesle. Huening Kai gülümsedi. "Ah sizi de. Ben.. isminizi hatırlayamıyorum." Nana elini uzattı ve "Kwon Nayeon." dedi. Kai elini sıktı. "Huening Kai. Tanıştığımıza sevindim. Grubunuzun başarısının artmasını diliyorum." Nana başını teşekkürler manada salladı ve gitti.

"Ne kadar nazik biri..." dedi Kai kendi kendine. Yolda Taehyun'u görünce tüm mutluluğu yine gitti. Ve de yanında yine o kız vardı. "Hey, ningning! Gelsene buraya!" dedi Taehyun Kai'ye seslenerek.

Kai yapmacık bir gülümsemeyle "Üzgünüm. Geç kaldım. Belki sonra." dedi ve hızlıca uzaklaştı.

Ama gittiği yer ders sınıfı değil erkekler tuvaletiydi.

Kendini bir tuvalete kapattı ve içindeki hıçkırıkları dışarı çıkardı. "Tanrım... Sana neden bu kadar bağlıyım Taehyun?" Gözlerini kapattı. "Bu doğru ama bi  o kadar da cesaret gerektiren bir şey." Kafasını duvara yasladı. "Ve ben bundan çile çeken cesaretli kişiyim." Tam da herşeyin daha da kötü olamayacağını düşünürken telefonuna bir mesaj geldi.

Taehyun: Kai.

Taehyun: Sanırım birinden hoşlanıyorum.

Taehyun: Hayır.

Taehyun: Ona aşığım...

:>

Truth ∞ Dare ~Tyunning~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin