Chapter- 14(f)

425 49 31
                                    

Taehyun şişeyi çevirdi. Şişe nihayet birbirine açılan Beomjun çiftinin arasında kaldı. Beomgyu gülümseyerek sorusunu sordu.
"Doğruluk mu cesaret mi?"
Yeonjun gülümsedi. "Doğruluk." Beomgyu bir süre düşündükten sonra "Beni ne kadar çok seviyorsun?" Dedi. Yeonjun gülümsedi. Gözleri hafifçe kısıldı yanakları kızardı.
"Anlatamayacağım kadar çok..."
Soobin gözlerini kıstı ve kıskançlıkla şişeyi yine çevirdi.
Oyun böyle devam ederken bir kaç tur sonra sıra Taehyun ile Beomgyu arasına geldi.
Beomgyu cesaret dedikten sonra Taehyun sinsice gülümsedi.
"Gözlerini bir dakika kapat ve sakın açma... Üçünüz de." Beomgyu kaşlarını çatarken üç üye de denileni yaptı.
Taehyun içinden 'Sonunda!' Derken Kai'nin elinden tutarak hızla onu dışarı çıkardı . Kai bir şok içinde elini sürükleyen Taehyun'a baktı.
"Nereye gidiyoruz?" Dedi şaşkınca. Taehyun gömleğinden kravatını çıkardı ve Kai'nin gözlerini kapadı. "Geldiğimizde göreceksin..." dedi ve onu götürmeye devam etti.
Yaklaşık bir saat yürüdüler ve nihayet gelmek istedikleri yere geldiler.

Deniz kenarı...

Güneşin batışı...

Dalga sesleri...

Taehyun bunları planlamıştı.

Peki neden?

"Telefonundan tarihe bak..." dedi Taehyun, Kai'ye.
Kai tarihe baktı.

19 Temmuz.

İlişkilerinin ilk yıl dönümü...

Zaman nasıl bu kadar hızlı geçmişti?

1 yıl boyunca her cumartesi doğruluk cesaret oynamışlardı.

1 yıl boyunca her sabah birbirlerine aşkla bakmışlardı.

1 yıl boyunca birbirleriyle öpüşmüşlerdi.

1 yıl boyunca mükemmel anılar yaşamışlardı.

Ve hepsini bir oyun başlatmıştı....

Ufak bir cesaret doğruyu ortaya çıkarmıştı...

Gözleri doldu Kai'nin. Taehyun gülümsedi ve onu derin bir öpücüğe çekti.

"Bu manzara sana ve aşkımızın ilk yılına hediye olsun, ningning. Hep böyle kalalım..."

Kai başını salladı ve yine Taehyun'u öpmeye başladı.

İki genç sonsuza kadar yanacak aşk ateşlerini o öpücükle kesinleştirmiştiler.

Kim karşısına çıkacaksa ikisinin de umrunda değildi.

Çünkü doğruydular ve cesaretleri vardı.

Yazar notu: bu benim ilk bitmiş kitabım. Umarım seversiniz. Ben sizleri çok sevdim. İyi ki varsınız noodlelar. ❤
~Myoon

Truth ∞ Dare ~Tyunning~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin