Multi=MERT ALİ
Anlattığım kadar bilirler beni,
gerisi sadece zannettikleri...- Yeter kes!" diye bağırdı bende hiçbir şey söylemedim. Sanırım üzerimdeki şoku daha yeni atıyorum kaçırılma durumumu ancak idrak ediyorum çünkü. Tamam kimsem olmayabilir ama bu buna göz yumacağım anlamına gelmez ,yaşama içgüdüsü gelişmiş biriyim ben.
-Nereye götürüyosun beni!
-Gidince öğrenirsin güzelim.
-Manyamıksın be indir beni"diye bağırmaya başladım ve kapıyı açmaya çalıştım, hay amk! kilitli, ruh hastası herif!.Ben böyle çırpınırken o hiçbir tepki vermedi, umurunda değilmiş gibi görünüyodu ve bu benim daha çok sinir olmama yetti. Gerzek herif kız kaçırıyon lan!ne bu gamsızlık!. Yuh ya ne saçmalıyom ben, kafama fena vurmuş pislik belliki.
Arabanın içine bir göz gezdirdim işime yarayacak birşey arıyodum ki torpido gözüne uzandım hemen, bu hareketimle bedeni gerildi ama yüzüme bakmadı sadece arabadaki ibre sona vurdu. Yuh be!
Gözü karıştırdım ve bir tornavida bulunca sevindim,kimle uraştığının farkında değil bu herif, asla pes etmem ben ,korkudan sinip susacağımı sanıyorsa çok yanılıyordu evet korkuyodum hemde öyle böyle değil ama bunu ona belli edeceğime ölürüm daha iyi, ben ne korkumu ne acımı belli etmem kimseye, iki kuruşluk şerefsizlere bu zevki yaşatmam! Tornavidayi elime alıp ona doğrulttum -indir beni"diye tısladım,tek tepkisi direksyonda sıkmaktan bembeyaz olan elleriydi,yüzüme dahi bakmadı ve sanki imkanı varmış gibi biraz daha kökledi gazı, iyice gerildim -sana diyorum lan! indir beni, durdur şu lanet arabayı yok gözüne sokarım bu tornavidayi!"diye bağırdım ve ani bir firen yaptı, ön cama yapışıyodum azdaha ama hemen topladım kendimi kapıyı açmaya çalıştım ama kilitliydi, üzerime doğru geldiğini gördüm kıç kadar arabada gözlerindeki celladı görmemek imkansızdı, çevik davranıp arka koltuğa attım kendimi burdan hemen kurtulmam lazımdı tam üzerime gelirken koltukların dibindeki yarısı boş bira şişesini gördüm ve hemen uzanıp aldım, düşünmeden kafasına geçirdim ve kükreyişine şahit oldum, aklımda arka kapının camını kırmak vardı ve hemen öyle yaptım var gücümle bir tekme geçirdim cama, hafif çatladı fakat kırılmadı ya Allah! diyip bir tekme daha attım ve cam tuz buz oldu Kuzeye baktım kendine gelmiş gibi duruyodu, korkarak camdan dışarı attım kendimi, oda çıkmak üzereydi hangi yön olduğunu umursamadan koşmaya başladım arkamdan koşuyodu ve benden daha hızlıydı hay lanet! -Bittin sen! geberticem lan seni! " diye bağırdı umursamayıp dahada hızlandım,nefes nefese kalmıştım,dalağım şişmiş olacak ki keskin bir ağrı girdi sol tarafıma, biran sendeledim ama durmadım kendimi gaza getirmeye çalışıyodum ,hadi kızım dayan, dayan başarabilirsin,bu ağrı neki sen nelerini gördün!
Yolun kenarındaki patika yolu gördüm ve daldım hemen ormana dogru koşmaya başladım ,arkama göz attım ve hala peşimde olduğunu gördüm, gene kükreme başladı ve bütün orman inledi-dur diyorum sana öldürürüm seni dur!"he he anan güzelmi senin,herife bakya koca şişeyi kırdım kafasında banamısın demiyo,ayı oğlu ayı nolcak!
Ayağım yerde bir dala takıldı dengem bozuldu,kendi kendime yere düşmeden üzerime atıldı ve yeri boyladım,sırtımı bir taşa çarptım ve acıyla inledim,kalkmak için çırpındım ama yerimden milim kıpırdayamadım, üzerime abandı tek eliyle ellirimi başımın üzerinde birleştirdi diyer eliyle çenemi sıktı, canım çok yandı ,beni gözlerine bakmaya zorladı ve ben o gözlerde ateşi gördüm ,bir orman yangını gibiydi gözleri, alev alevdi ve gerçek anlamda korktum bu kez-eyer birkez daha bunu yaparsam seni diri diri yakarım anladınmı beni,çığlıklarınıda zevkle dinlerim" diye tısladı ,yüzümdeki kanın çekildiğini hissettim,diri diri yakmak ne lan! şizofren hastası manyak!
Ben hiç bir tepki veremeden kolumdan tutup ayağa kaldırdı, peşinden sürükleme başladı,bir kaç kez tökezleyip düşcek gibi oldum ama umursamadan beni çekiştirip yürümeye devam etti.pislik herif!
Arabanın oraya gelince durmak için çabaladım ,yürümeyi kesince oda durdu ve ard arda küfür yağdırdı,çekmeye çalıştı ama direndim,o arabaya tekrar binmiycektim cünkü biliyorum ki binersem hiç şansım kalmıycaktı bu yüzden direnmeye devam ettim,-bin şu arabaya" diye kükredi,-hayir!" diye bağırdım bende, tehtitkar bir şekile baktı ve kolumdan çekti -bin şu lanet arabaya lan!"diye kükredi ama karşı koydum,-senden korkmuyorum Kuzey Doğan,öldürecekmisin öldür ozaman,cehenneme kadar yolun var"diyerek tısladım ve anında kendimi arabayla onun bedeni arasında buldum-aptal kız!,fazla cesaret aptallıktır ,ölmeyi göze alırsın belki ama?"burun buranaydık ,nefesi yanaklarımı ısıtıyordu,kokusu doldu her yanıma,yarım bıraktığı cümleyi tamamladı,-ama arkadaşların için ne düşünüyorsun"dedi soğuk kanlı bir şekilde ve başımdan aşağı kaynar sular döküldü,-yapamassın!"diye tısladım,-yaparım, ve emin ol kolay yoldan olmaz ölümleri anladınmı beni ,hepsinin çığlıklarını duyarsın,gözlerinin önünde ölmek için yalvarırlar"dedi içimi delen bir sesle ve benim bedenim buz kesti,yüzümdeki kan çekildi,ölümü ilk defa hissettim o an,arkadaşlarıma zarar gelmesine dayanamazdım,benim hayatım onlarınkinden değerli değil,onlar tek yakınlarım,gözlerime hücum eden yaşları yumruklarımı sırak geri ittim,bu pisliğin karşısında ağlamıycaktım ama omuzlarım çöktü,yenildiğimi anladım belkide ilk defa bukadar çaresizdim ve içim yanıyordu,-şimdi bin şu arabaya"diyerek tısladı, ikiletmeden bindim,ne yapabilirdim ki,başka seçeneğim yoktu bu kez.
Bir saat daha yol aldık ve bir ormanlığa geldik, arabayı bana göre dışarıdan lüx olan kulübenin önüne parkedip arabadan indi ve benim kapımı açarak kolumdan çekip indirdi, kulübenin önüne kadar bırakmadı bileğimi, kapıyı açıp beni içeri itti ve ben yere düştüm tam burnumun dibinde bir çif ayak vardı,başımı kaldırıp baktım karşımdaki adamda kaşları çatık bir şekilde Kuzeye baktı sonra yanıma çömelip-iyimisin"diye sordu.
Hayır anlamında başımı salladım ,-ben Mert Ali,hadi kalkmana yardım edeyim"diyerek elini uzattı,elini tutup ayağa kalktım,şöyle bir inceledim ve karar verdim,bütün katiller böyle yakışlıydı kesin,gerçi onda katil tipi yoktu ama genede bildiğin taştı çocuk.
-Ona iyi davranmayı kes Mert" Ali diyerek koluma yapışti bende ani bir reflexle Mertin arkasına saklandım,bir manyaktan kaçmak için diyer manyağa sığınıyodum hey Allahım ne günlere kaldık ya!
-Kızı ver Mert!"diye tısladı Kuzey oda hayır diyip kestirip attı,noluyo lan!
-Mert"diye kükredi ve bedenini kavgaya hazirladı,Mertte beni daha çok arkasına alıp aynı kavga pozisyonuna girdi,ikisinin gözlerindede katil vardı ,odayı uğursuz bir sessizlik kapladı ve birşeyi fark ettim ! işte şimdi sıçtın Sahra!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES
Teen FictionKUZEY DOĞAN" Duygularından arınmış, karanlığa gömülmüş ruhsuz bir beden. SAHRA GÜVEN" Tek başına hayatta kalmaya çalışan doğduğu gün hayatın sillesini yemiş kolu kanadı kırık yaralı bir Güvercin. **** Kader bu defa ağlarını onlar için örmeye başla...