,,Harry, vyzeráš moc mlado" karhal kučeravého chlapca jeho írsky kamarát. ,,Čo?" nechápal Harry. ,,Ideme do baru, nie do škôlky, vyzeráš na dvanásť" vysvetlil Niall. ,,Nevyzerám" zamrmlal si pre seba a spýtavo sa pozrel na Zayna. Hnedo-očko s úsmevom pokrútil rukou, čo znamenalo niečo v zmysle viac-menej áno. Harry si rozstrapatil svoje kučery a znova pozrel na jeho kamarátov. ,,Lepšie to už nebude takže ideme." povedal blonďák. Vyšli z domu Stylesovcov a vybrali sa do klubu kde ich odviezol Niallov starší brat.
---
,,Harry, prišli sme sa baviť, tak prestaň odvrávať a kopni tú vodku do seba" povedal s prstom ukazujúcim na spomínaného chlapca mierne opitý Niall. Niall vyzeral ako anjel, aj sa tak väčšinou správal, ale niekedy to s ním bolo ako za trest a niekedy vážne nepoznal svoje hranice. ,,Niaaall, nie" odvetil Harry a kúsok sa odtiahol. ,,Máš narodeniny a lúčiš sa so svojím starým životom, nikto nevie kedy budeme mať ďalšiu príležitosť vyraziť si. Tak makaj a bav sa Harold." podporil blondieho Zayn. Harry pretočil očami a na jeden hlt vypil priesvitnú tekutinu v malom pohári.
Takto to išlo ešte niekoľko kôl, niekoľko odtancovaných pesničiek a niekoľko dievčat alebo mladých žien ktoré sa zvodne snažili zapôsobiť na roztomilého kučeravca. Harry bol vážne pekný chlapec, jeho hnedé kučierky mu padali do živých zelených očí a jeho úsmevu s jamkami nebolo možné odolať. Postavu mal vysokú a vyšportovanú, do toho bol vždy na všetkých milý a išla z neho pozitívna energia.
Liam svojho kamaráta nakoniec presvedčil na poslednú noc, ktorú prežijú ich terajším životným štýlom. Tiež to bola rozlúčka so starým životom. Louis ani Harry nevedeli, ako moc si boli v tomto podobní. Dokonca Liam dotiahol Louisa do toho istého baru kde sa zabávali aj traja stredoškoláci. Skutočne to bola len zhoda náhod. Liam a Louis prišli o dosť neskôr ako trojica kamarátov a tak, keď dvaja starší muži dorazili, bol Harry aj jeho priatelia už dosť v nálade. Smiali sa pri stole kde sa okolo nich neustále obšmietali mladé dievčatá aj chlapci. Louis s Liamom prešli k pultu a hneď si objednali, po prvom poháriku sa Louis poobzeral po mieste kde už niekoľkokrát bol a zaspomínal si na jeho teenagerské časy, keď s Liamom a partiou ďalších ľudí chodievali vymietať bary a kluby. Niekoľko sekúnd predtým, ako mu jeho hnedovlasý kamarát vopchal pod nos ďalší pohár s alkoholom, zazrel v rohu miestnosti pri stole známe kučeravé vlasy. Louis si prevzal pohár s tmavou tekutinou bez prerušenia pozorovania stola pri ktorom sedel jeho budúci manžel a keď videl, ako Harry veselo pije, zamračil sa. Nemá na to ešte vek, čo to do čerta robí, pomyslel si. Aj naďalej sledoval chlapca s kučierkami a zelenými drahokamami namiesto očí, až dokým ho neprerušil hlas jeho najlepšieho kamaráta. ,,Budeš to aj piť?" spýtal sa posmešne Liam. Louis na neho otočil svoj modrý pohľad a okamžite vypil obsah jeho pohára. Liam sa zasmial a objednal ďalšie.
,,Kam sa stále tak pozeráš?" spýtal sa po chvíli Liam keď už mu začalo liezť na nervy, keď brunet vedľa neho stále uhýbal zrakom na jedno miesto v bare. ,,Ale nič len, ach..vidíš tam toho kučeravého chalana?" Louis sa znovu pozrel Harryho smerom. ,,Áno, vyzerá byť dosť ožratý. Divné pretože zároveň vyzerá aj ako dieťa. Počkať- tá tvár, vlasy, úsmev. Nemyslíš, že je to Harry?" dostal zo seba po krátkom prezeraní si chlapca niekoľko metrov od nich. ,,Vyzerá ako on" poznamenal Louis. ,,Že by ten Harry nebol až taký nevinný? Anjelská tvár ale v duši diabol hm?" podpichoval Liam svojho kamaráta. ,,Nechápem to, vyzeral tak slušne a rozkošne. Nečakal som, že to bude jedno z tých arogantných namyslených detí ktoré si myslia že sú mega cool keď pijú a fajčia." povedal hrubo Louis. ,,Ale čo, veď ty si bol presne ten drzý arogantný magor ktorý chodil piť s kamarátmi dobre že nie každý deň" zasmial sa Liam. ,,A ty si chodil so mnou tak sa nesmej" povedal s drzým úškrnom starší. ,,Ale myslel som si, že Harry je iný. Páčilo sa mi, že vyzeral byť tak nevinný a proste, ako anjel. Teraz mi ako anjel rozhodne nepripadá." povedal Louis otrávene. ,,Výzorovo to anjel stále je" poznamenal Liam. ,,Áno, ale trochu ma to sklamalo. Šestnásť má až zajtra tak nechápem čo tu robí, ak chceli oslavovať mali si zapnúť nejakú peknú rozprávku a napchávať sa pukancami, nie chlastom." povedal mierne rozčúlený bohatý brunet. ,,Je na to primladý, a jeho kamaráti vyzerajú rovnako mlado.. Ten blonďavý vyzerá tak na trinásť, aj keď má na sto percent viac pretože istotne nie je mladší než Harry." pokračoval stále nahnevaný Louis. Toto nečakal, a ani moc nechápal prečo ho to tak vzalo. Harryho videl ako čistú a dokonalú bytosť, a teraz ho nájde v klube. Predtým mal chuť ho vziať do náručia a už viac nepustiť pretože pre jeho nevinnú dušu bol tento svet až moc krutý, ale teraz ho tento pocit akosi opúšťal.
,,Idem za ním" povedal zrazu a vybral sa smerom k jeho budúcemu manželovi a jeho kamarátom. Lenže Liamova potetovaná ruka ho zastavila. ,,Nie, nechaj ho nech si užije kým môže. Pochybujem, že pri tvojej rodine si bude môcť užiť rôzne večierky, aj ty si to zažil len preto, lebo sme odišli na internát a tam ťa nemali pod kontrolou." Louis sa zamračene pozrel do tváre jeho kamaráta a potom svoj pohľad obrátil k stolu. Na Harryho sa tam lepil nejaký slizký blondiak, ale nebol to ten jeho kamarát s ktorým tam sedel predtým. Tento mal slabé strnisko a vyzeral na dvadsať. Louisovi sa vôbec nepáčilo, ako sa na jeho Harryho lepil a dotýkal sa ho, a Harry bol asi tak opitý, že si to ani neuvedomoval pretože ruky neznámeho blondiaka nechal blúdiť jeho bokmi a chrbtom. Liam Louisovu ruku chytil pevnejšie a pritiahol si ho bližšie, aby mu mohol niečo povedať. Bol tu dosť veľký hluk a Liam by bol nerád, keby jeho kamarát vybuchne a spraví niečo neuvážené, preto mu musel povedať niečo na upokojenie.
,,Pokoj Loui, keď to bude moc zlé, pôjdeme tam pre Harryho a vezmeme ho domov, áno? Ale zatiaľ ho ešte nechaj." zakričal Louisovi do ucha aby ho mohol počuť Liam. Louis nespokojne zavrčal a znovu sa oprel o pult a sledoval situáciu pri stole.
YOU ARE READING
Forced to be yours /Larry Stylinson/
Fanfiction,,Ale ja si ho nevezmem!" zakričal zúfalo Harry a drobné slzičky si našli cestu dole jeho ružovými líčkami. ,,Zlatíčko, je mi to ľúto ale inak to nejde, zatiaľ budeš bývať u pána Tomlinsona a možno to ani nebude také zlé, hm?" Harry smrkol a v ten m...