Večer prišiel na Harryho vkus až príliš rýchlo. Ani sa nenazdal a hodiny v obývačke už ukazovali päť hodín podvečer. To znamenalo, že za pol hodinu preňho príde auto ktoré mladého Harryho odvezie do domu Louisa Tomlinsona. Celý zbytok dňa, keďže Harry sa zobudil až skoro na obed, strávili spoločne ako rodina. Harry, Gemma a ich rodičia. Najskôr išli všetci spolu na obed do reštaurácie, nebolo zvykom, že celá rodina išli spolu do reštaurácie na obed len tak, a preto si Harry takéto chvíle vážil.
Po vynikajúcom obede sa celá rodina pobrala do zábavného parku, Harrymu sa takéto miesta veľmi páčili, hlavne keď bol mladší. Mal rád pokojné miesta a čítanie, to áno ale veľmi rád sa išiel aj zabávať. Skutočne si tu užili kopec srandy. Neustále sa smiali a robili si žarty. Harry bol šťastný, teda až do chvíle keď si spomenul že toto je rozlúčka s jeho starým životom a že už za pár hodín bude musieť ísť preč.
Po poobedí strávenom v zábavnom parku na kolotočoch a iných atrakciách sa rodina Stylesovcov vybrala na návštevu k starej mame Stylesovej. Harry ju mal rád, bola to milá stará pani ktorá vedela vynikajúco variť a piecť. A keďže jej bolo ľúto, že jej vnúčik nemal poriadnu oslavu s rodinou, napiekla veľké množstvo koláčov a iných dobrôt. U starkej sa zdržali veľmi dlho a tak Gemma svoj darček pre Harryho musela schovávať celý deň. Až keď boli doma a jedli pizzu sa rozhodla mu to dať.
,,Hazz?" ozvala sa Gemma a pozrela na svojho mladšieho brata. ,,Hm?" odpovedal hneď Harry a pohľad svojej sestre opätoval. ,,Mám pre teba niečo" povedala pyšne Gemma. Harry viac upriamil svoju pozornosť na svoju sestru a prekvapene zažmurkal. ,,Gem, ale to si nemusela" povedal zaskočene. Mali totižto medzi sebou takú dohodu, nebudú si na žiaden sviatok nič kupovať, radšej si spolu pozreli nejaký film alebo išli na pizzu do mesta. ,,Lenže teraz ťa tu nebudem mať na očiach každý deň takže ti nejaký darček dať musím, ber to ako pamiatku na svoju otravnú sestru" povedala s úsmevom cez celú tvár. Harry sa zasmial a znovu pozrel na Gemmu ktorá sedela vedľa neho na gauči. ,,Aby si vedel, že ma máš stále pri sebe" povedala a ukázala mu veľkú chlapčenskú striebornú retiazku s príveskom. Bol to strieborný dielik puzzle. ,,Mám rovnaký a pasujú do seba ako puzzle" povedala a chytila do ruky svoj prívesok na menšej retiazke. Harry s úžasom sledoval ako sa dieliky spojili. Pozrel sa do očí Gemmy ktorej sa v nich už tvorili slzy. Všimol si, že zo zadnej strany má na tom svojom vyryté maličké G. Usmial sa a pozrel na Gemmu, jeho sestra otočila svoj prívesok kde sa nachádzalo vyryté H. Harry bol dojatý a hodil sa svojej sestre okolo krku. ,,Ďakujem, Gem" povedal jej do ramena. ,,Mám ťa rada braček, môj maličký braček" zasmiala sa. ,,Aj ja teba, moja veľká sestrička" odpovedal jej potichu s úsmevom Harry.
Domom sa ozval zvonček oznamujúc tak, že niekto prišiel a stojí za dverami. Pri pohľade na hodiny bolo všetkým členom jasné, že je čas aby sa s Harrym rozlúčili. Harryho otec išiel otvoriť dvere kde na prekvapenie nečakal Louis, ale šofér čierneho auta ktoré stálo na ceste. ,,Kde je pán Louis? Nemal prísť on pre nášho syna?" spýtal sa podozrievavo. ,,Áno, ale pán Tomlinson sa zdržal vo firme tak poslal mňa" odpovedal starší muž v uniforme. Harry celú situáciu sledoval z chodby spolu so zbytkom rodiny, atmosféra bola tak napätá, že mohlo byť počuť aj padnutie špendlíka na podlahu. Harry v určitý moment ani nedýchal. Dopadlo naňho toľko emócií, znova začal cítiť všetko to, čo na začiatku. Strach, hnev a zúfalstvo.
,,Harry" šepla Gemma a trochu svojim bratom potriasla. Harry bol akoby na inom svete, bol tak ponorený do myšlienok a emócií, že zabudol kde sa momentálne nachádzal. ,,Hm?" pozrel sa na svoju sestru. ,,Je čas ísť, pán Styles" povedal starší šofér. Harrymu prebehla hlavou myšlienka, že už Styles nebude nadlho. O dva roky, čo vôbec nebola krátka doba, sa mal stať pánom Tomlinsonom. Harry Tomlinson. Nemôže si on zobrať moje priezvisko? pomyslel si Harry. Pokrútil hlavou aby sa zbavil všetkých tých myšlienok ktoré ho momentálne ničili zvnútra popričom mu do zelených očí spadlo pár prameňov tmavých kučeravých vlasov. Po dlhom objímaní sa s rodičmi a sestrou konečne nasadol na zadné sedadlá veľkého čierneho auta. Šofér Harryho veci stihol naložiť do kufra kým sa mladý kučeravý chlapec naposledy lúčil s rodinou.
,,Nervózny?" spýtal sa po dlhej chvíli tichej cesty postarší šofér. Svoje hnedé oči na sekundu premiestnil z cesty na spätné zrkadlo aby tak mohol vidieť na chlapca vzadu. Harrymu sa triasli ruky, bola mu neskutočná zima a chcelo sa mu plakať, z toho usúdil že trochu nervózny asi bude tak so súhlasným zamraučaním prikývol. ,,Nebojte sa, pán Styles. Mladý pán Tomlinson nie je taký strašný ako niekedy vyzerá." povedal upokojujúcim hlasom Harrymu. Harry vedel, že nie je až taký prísny ako si myslel. Usúdil tak hlavne podľa Louisového správania sa v bare. To, ako sa o Harryho bál a postaral sa o neho. Harry ho neprosil o odvoz a aj tak sa Louis uistil, že Harry bezpečne dôjde domov. Ale Harry bol aj napriek tomu hrozne nervózny a roztrasený. Díval sa na kučeravca prísne a tvrdo. Tie ľadovce v jeho očiach Harryho odstrašovali a rozhodne sa nedali ignorovať.
,,Pán je dobrý človek, ako jeho matka. Vo vnútri má rovnako mäkké srdce ako ona. Ale to mu nehovorte pretože aj keď to on sám dobre vie, nepriznáva to pred inými ľuďmi a nerád to počúva." zasmial sa šofér auta. ,,Nevykajte mi, veď som vlastne ešte dieťa, tykajte mi a oslovujte ma Harry." povedal zo zadu Harry s úsmevom. Keď si všimol neistý výraz pána za volantom, dodal ešte : ,,Prosím."
,,Dobre pán- teda Harry, ale ty mi tiež tykaj, volám sa James" odpovedal šofér auta, teda ako už Harry zistil - James. ,,Dobre, James" odpovedal Harry jednoducho. ,,Ale pred pánom Tomlinsonom aj celou ich rodinou ti budem vykať, máme to tak nariadené a už aj tým, že ti v súkromí tykám dosť riskujem" povedal James s pohľadom zapichnutým na cestu kde sa mihotali ďalšie autá a vozidlá. ,,Ak z toho budeš mať problémy tak mi povedz a ja im to vysvetlím, nechcem aby si kvôli mne mal problém ale zároveň mi je proti srsti keby mi máš vykať" odpovedal Harry na čo sa starší muž usmial. Už aj za tak krátku dobu si u Jamesa Harry urobil veľmi dobrý dojem. Prekvapovalo to dokonca aj Jamesa samotného, to ako si ho ten kučeravý chlapec hneď získal. A to spolu išli autom len niekoľko minút.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forced to be yours /Larry Stylinson/
Fanfic,,Ale ja si ho nevezmem!" zakričal zúfalo Harry a drobné slzičky si našli cestu dole jeho ružovými líčkami. ,,Zlatíčko, je mi to ľúto ale inak to nejde, zatiaľ budeš bývať u pána Tomlinsona a možno to ani nebude také zlé, hm?" Harry smrkol a v ten m...