,,Harry, zlatíčko" hlesla Gemma, keď ju už konečne pustili k jej bratovi po všetkých doktorových otázkach a vyšetreniach. ,,Gem" prezrel si ju Harry. ,,Ahoj" povedala so slzami v očiach. ,,Mama tu bola, len som ju poslala domov sa vyspať, vyzerala hrozne. Boli tu aj Niall a Zayn, veľmi sa o teba báli. Dokonca sa tu raz boli pozrieť aj nejaké tri dievčatá ktoré som žiaľ nepoznala, ale tvrdili že to sú tvoje kamarátky." povedala keď sa prebrala zo šoku.
,,To asi boli Leah a Alison s jej priateľkou Kylie."
,,Ako sa cítiš?"
,,Úprimne? Akoby ma prešiel parný valec." zasmial sa Harry.
,,Stihla som zavolať mame aj Zaynovi. Mama bude každú chvíľu tu, a Zayn tiež povedal že ide hneď sem a že berie aj Nialla."
,,Uhm. A vieš niečo viac o Louisovi?"
,,Niekto sa nám tu zamiloval?"
Harryho líčka okamžite sčervenali. ,,Až po uši" zasmial sa nakoniec. ,,To je krásne Harry" usmiala sa uplakaná Gemma na svojho maličkého bračeka. Jej bruško bolo už dosť viditeľné a každým dňom sa aj blížilo narodenie bábätka.
,,Viem len že ho operovali a teraz je v kóme, ale neboj sa, prebudí sa rovnako ako ty. Bola som sa tam aj s mamou pozrieť, mal tam rodinu takže nie je sám."
,,Chcem ho ísť pozrieť."
,,Harry, pôjdem tam s tebou, áno? Ale teraz si musíš odpočinúť. Pred pol hodinou si sa po troch dňoch prebral z kómy. Takže teraz pretrpíš mamin plač a paniku a potom za ním skočíme, neboj sa." ubezpečila ho so smiechom. Harry nakoniec prikývol a znovu vyobjímal svoju staršiu sestru.
Harryho rodičia prišli za niekoľko minút, samozrejme Anne plakala a strachovala sa o svojho syna. Obaja rodičia svojho najmladšieho syna spučili v objatí a o niekoľko minút prišli aj Niall so Zaynom. Všetci boli neskutočne radi, že bol Harry živý a relatívne v poriadku.
,,Gemma?" ozval sa Harry, keď jeho kamaráti odišli. Anne ešte ostala a tiež zbystrila svoju pozornosť. ,,Áno, braček?" spýtala sa, aj keď dobre vedela, čo od nej kučeravec chcel. ,,Ideme už?" spýtal sa s očakávaním a nedočkavosťou v hlase. ,,Kam?" ozvala sa Anne. ,,Za láskou jeho života" odpovedala Gemma a pomohla Harrymu vstať. ,,Počkať čo? O čo som prišla? Za kým? Harry mal by si oddychovať." namietala zmätene. ,,Za Louisom a už som oddychoval dosť." povedal nedočkavo Harry. ,,Láska tvojho života?" zamrmlala prekvapená Anne. Nečakala, že sa jej syn až takým spôsobom zamiluje. ,,Áno, mami. Ani nevieš aký som posledné dva týždne šťastný, ani nevieš ako moc ho ľúbim, a dokonca je to vzájomné. A teraz už musím ísť za ním." povedal rozhodne Harry. Anne vedela, ako zle na tom Louis bol, no zároveň bola až moc prekvapená na to, aby svojho syna zastavila. Keď si to uvedomila, že pohľad na zničeného Louisa môže Harryho veľmi raniť, bolo už neskoro a Harry aj s Gemmou sa už stratili niekde za rohom chodby nemocnice.
,,Dobrý deň" pozdravili sa obaja súrodenci Louisovým rodičom ktorý sedeli na sedadlách na chodbe pred izbou ich syna. Harrymu sa nepáčil znepokojený výraz Louisovho otca ktorý mal inak večne kamenný výraz a tvrdú masku, podobne ako Louis pri ostatných ľuďoch. Jeho mama vyzerala veľmi zničene a zmorene. Stále plakala a triasla sa. Keď ich zaregistrovali, obaja sa zdvihli. ,,Harry, zlatíčko, ako sa cítiš?" pribehla k nemu uplakaná Jay. ,,Celkom fajn, pani Tomlinsonová, ďakujem. Ste v poriadku?" spýtal sa s obavami kučeravec. Vysoký pán Tomlinson chytil svoju ženu okolo pásu a na pozdrav len kývol hlavou. ,,A-áno, len je toho veľa. Som rada že si v poriadku, Harry." odpovedala jeho budúca svokra. ,,Môžeme sa ísť za ním pozrieť?" povedala tentokrát Gemma.
,,Samozrejme, ale teraz tam je Louisov kamarát Liam."
,,Toho poznám, rád by som ho znovu videl. Môžeme tam ísť?"
,,Tak dobre, a Harry, som veľmi rada že ste si nakoniec k sebe našli cestu."
Harry aj s Gemmou, ktorá ho pridržiavala sa otočili ku dverám a po zaklopaní vošli. Hneď uvidel dobitého Louisa pripojeného ku množstvu prístrojov a známeho Liama sediaceho na stoličke vedľa postele ako drží bledú ruku svojho najlepšieho kamaráta. Hneď ako dvojicu zaregistroval si zotrel malé slané slzy a postavil sa. ,,Harry, ahoj, rád ťa vidím. Si v poriadku?" povedal ospalo. Tiež ako aj Harryho sestra, už dlhé hodiny nespal. To číslo sa blížilo až ku dňom, ktoré nespal. ,,Ahoj, už áno. Ehm, toto je moja sestra Gemma." Liam a Gemma sa zoznámili, ale to už Harry kráčal k posteli. Hneď uvidel bledú tvár svojho priateľa. Mal rozbitú peru a tiež mal obväz okolo svojej hlavy. Nohu a pravú ruku mal v sadre a na telo mal pripojené veľké množstvo prístrojov. Vyzeral, akoby už išiel zomrieť a bojoval z posledných síl. Harry zacítil teplé slzy stekajúce po jeho ružových líčkach. Bodalo ho to pri jeho krehkom srdiečku. Zrazu pocítil na svojich ramenách dotyk a jemný utešujúci hlas svojej sestry. Nedokázal vnímať čo Gemma hovorila, ale upokojovalo ho to. Aspoň trošku. So slzami stekajúcimi dolu jeho tváričkou si sadol na Liamovu stoličku a stisol ruku svojho priateľa. ,,Harry" rozoznal svoje meno v spleti slov jeho sestry. ,,Hm?" ani sa neotočil a stále hľadel do nádhernej tváre ktorá teraz nevykazovala žiadne známky života. Jediné, čo Harryho presviedčalo že jeho budúci manžel stále žije, bolo pravidelné pípanie prístroja ktorý zaznamenával funkciu srdca. Pre jeho uši to bol krásny zvuk, už len z dôvodu, že to znamenalo že je Louis nažive. ,,Môžeme ťa tu s ním nechať samého? Keby niečo, budeme na chodbe." povedal milým hlasom Liam. Zdá sa, že si s Gemmou celkom rozumeli. Harry s poďakovaním prikývol a pohladkal Louisovu ruku v tej jeho.
Keď sa zatvorili dvere, Harry sa zapozeral na Louisové zatvorené oči. Možno len dúfal, že sa zázračne preberie. No nič sa nedialo. Tak si len utrel slzy a znovu chytil ruku svojho priateľa. ,,Louis, láska, nenechávaj ma tu" šepol. ,,Láska, vieš ako krásne vyzeráš keď ťa tak oslovím" usmial sa pomedzi slzy. ,,Vždy ti tak krásne zažiaria očká, vtedy vyzeráš tak krehko, tak zraniteľne" utrel si niekoľko sĺz. ,,Ako anjel. Tak rád mi to hovoríš, že som ako anjel. No pre mňa si tu anjel jedine ty." pohladil ho svojou malou rukou po jeho chladnom líci na ktorom bolo jemné strnisko. ,,Na začiatku som sa veľmi bál, dokonca som vymýšľal spôsob ako sa z tejto situácie dostať. No potom sa to pokazilo, ja som upadol do toho stavu a nádej odišla. A som za to rád. Teraz som skutočne rád, že s tebou strávim zbytok života. Tak ako som bol na začiatku vystrašený, som teraz za to vďačný. Bol to osud, a ak by nás neprinútili, ja by som si ťa niekde našiel. Alebo ty mňa." zasmial sa Harry. ,,Milujem ťa, Louis William Tomlinson." dodal nakoniec zlomeným hlasom a vrchnou stranou dlane si utrel studené slzy z líc.
YOU ARE READING
Forced to be yours /Larry Stylinson/
Fanfiction,,Ale ja si ho nevezmem!" zakričal zúfalo Harry a drobné slzičky si našli cestu dole jeho ružovými líčkami. ,,Zlatíčko, je mi to ľúto ale inak to nejde, zatiaľ budeš bývať u pána Tomlinsona a možno to ani nebude také zlé, hm?" Harry smrkol a v ten m...