19.

817 42 2
                                    

Počas cesty autom na ďalekú pláž panovala dobrá nálada. Louis šoféroval a Harry ho s úžasom pozoroval. Prezeral si brunetove dokonalé črty tváre a ostrú čeľusť. Spievali pesničky ktoré vychádzali z rádia, tancovali najviac ako im to situácia a priestor dovolil alebo sa len rozprávali a smiali. Harry aj Louis sa na spoločné prázdniny veľmi tešili. Aj keď to bolo spontánne rozhodnutie, radosť bola obrovská. Bola to ich prvá dovolenka, podľa Harryho. Louis bol zvyknutý na iný druh dovolenky. Toto bol len čas v dome jeho rodiny. Ale moc sa tešil, pretože tento čas mohol plne stráviť s nadšeným Harrym v teple. Teda, dúfal že bude dobré počasie.

Po niekoľkých hodinách cesty Harry upadol do spánku a tak Louis stíšil hudbu aby Harryho nezobudil. Nechápal, ako mohol zaspať, možno to bolo z nadmerného prísunu hyperaktivity ktorá sa dostavila z nadšenia z ich výletu, a teraz sa unavil. Keď starší parkoval na dvore veľkej letnej vily, Harry sa pomrvil ale sladko spal ďalej. Louis vypol motor a otočil sa na spiaceho anjela na mieste spolujazdca. Pohladil ho po tvári na čo sa na Harryho tvári rozlial úsmev. Zopakoval to, ale Harry stále spal. ,,Hazz" povedal potichu. ,,Vstávame, už sme tu" pokračoval. S úsmevom pozoroval, ako Harry spokojne spí ďalej. ,,Srdiečko" povedal a ešte viac sa priblížil k Harryho bledej tvári. Harry zamumlal niečo v zmysle ,,ešte pár minút" a oddychoval ďalej. Louis sa usmial ešte širšie a priložil svoje úzke pery na tie Harryho. Takmer okamžite zacítil jemný pohyb kučeravcových pier čo značilo, že je dostatočne prebudený na to, aby spolupracoval v bozku. Brunet sa o niekoľko centimetrov odtiahol a pozrel na Harryho s ešte stále zatvorenými očami a úsmevom na perách. ,,Ešte stále spím" povedal mladší so šibalským úsmevom a zatvorenými očami. Louis sa zasmial a znovu svojho priateľa pobozkal. Pery toho druhého boli pre nich ako droga. Potrebovali ich cítiť a dodávali im radosť a energiu.

,,Už si hore, šípková rúženka?" povedal Louis keď sa odtiahol aj po druhýkrát. Harry otvoril jedno oko a premeral si tvár jeho milovaného Louisa ktorý sa nad týmto gestom rozosmial. Pripadalo mu to neuveriteľne roztomilé a zlatučké. Kučeravec sa zubato usmial a tento raz otvoril oboje očká. Potom spolu vyšli z auta a aj s batožinou ich Louis doviedol do domu.

Harry bol okúzlený. Vyzeralo to ako v rozprávke. Dom bol obrovský a v Harryho očiach vyzeral ako zámok. Louis sa usmieval od ucha k uchu, len kvôli pohľadu na Harryho tvár a jeho očarený výraz.

Po vybalení vecí Louis zahlásil, že sa pôjdu niekde najesť. Keďže tu nebola kuchárka, išli do mesta do reštaurácie. Louis to tam už poznal a tak vyberal on.

Celý deň sa výborne bavili, kradli si bozky a vymieňali zamilované pohľady. Obaja sa cítili ako v rozprávke. Harry mal pocit, že sa vznáša a teraz lieta pomedzi ružové obláčiky. Louis nemohol byť šťastnejší, aj cez jeho tvrdú masku si nemohol odpustiť ten šťastný výraz a široký úsmev pri každom pohľade na jeho kučeravého priateľa. Avšak keď videl, ako sa na Harryho pozerá jeden ryšavý chalan, jeho pohľad schladol a keby mohol očami zabíjať, celkom zlatý chlapec by to už mal dávno za sebou. Mladší si toho hneď všimol a donútil Louisa pozrieť do jeho zelených očiek. Týmto gestom ho skľudnil a brunetova tvár skutočne zmäkla. Harry si taktiež všimol, že na ostatných sa Louis pozerá s väčším odstupom a neutrálnym výrazom. Tak chladne ale zároveň akoby ľahostajne. Len pri kučeravcovi to bolo inak, na neho sa díval so všetkou láskou sveta a hneď na prvý pohľad bolo jasné, že by tomu mladému stvoreniu zniesol aj modré z neba. Harryho to potešilo aj zarazilo zároveň.

Po prechádzke a obhliadke najzaujímavejších miest tohto mesta sa konečne rozhodli ísť na vytúženú pláž. ,,Wow, je to tu krásne" hlesol Harry po príchode na rozľahlú a okuzlujúcu pláž. ,,To síce áno, ale ty si miliónkrát krajší" odpovedal starší a zeleno-očka si pritisol ešte bližšie k sebe. Keďže bol Louis vyšší, po tom ako pobozkal mladšieho z dvojice do jeho tmavých kučier, svoju hlavu položil na tú Harryho. Chvíľu sa tam objímali až kým Harry nezahlásil : ,,Kto bude posledný vo vode dlží tomu druhému pusu." A tak sa obaja rozbehli do mora, Louis hodil veci na jedno z voľných lehátok a ďalej pokračoval v behu po teplom piesku. Vzhľadom na to, že mal Harry náskok bol v slanej morskej vode prvý, a keď o pár sekúnd dobehol aj Louis, kučeravec sa už dávno tešil zo svojho víťazstva. V tom ucítil dve silné ruky okolo jeho útleho tela a tak sa inštinktívne chytil Louisa okolo jeho krku. Brunet sa s Harrym v náručí rozbehol do vyššej vody kde sa mu potom prisal na jeho sladké červené pery.

Po dlhom šantení vo vode chcel ísť už Harry vonku. Bola mu už moc veľká zima a túžil len po mäkkom teplom uteráku....a možno hrejivom objatí od jeho budúceho manžela? Lenže starší chcel s Harrym ešte niečo prebrať. A z nejakého dôvodu chcel byť vo vode, ani sám tomu nerozumel. ,,Ešte by som ti niečo rád povedal, osušíme sa hneď po tom, hm?" Harry len prikývol a so zvedavosťou pozrel do Louisových modrých studničiek v ktorých sa skrývala určitá nervozita, ktorú sa samozrejme majiteľ tých najkrajších očí snažil skrývať.

,,Viem, že to tak teraz asi je, alebo sa to tak aspoň berie, ale ešte sme sa o tom nerozprávali a ja by som bol rád keby je to tak a keďže ťa milujem, musím ti to povedať aj keď-"

,,No tak láska, povedz to rovno a nezahováraj. Tiež ťa milujem a ty sa nemáš čoho báť, proste mi to povedz lebo zachviľu zamrznem" zasmial sa Harry na čo si ho Louis s úsmevom pritisol k sebe a snažil sa mu dopriať najviac tepla ako dokázal.

,,Dobre srdiečko, je to len taká otázka.."

,,Louis."

,,Ach, dobre dobre už... Harry, budeš so mnou chodiť?"

Harry sa hneď zarazil a pozrel na Louisa. ,,A nechodíme už spolu?" spýtal sa zmätene. ,,Prakticky áno, ale chcel by som aby to bolo normálnejšie. Chápeš, obaja sme boli donútení, za čo som samozrejme nakoniec neskutočne rád, ale chcel by som, aby náš vzťah prebiehal najviac normálne ako to len pôjde." Harry sa zamyslel a zistil, že to vôbec nebol zlý nápad. Mali by prežiť to, čo im bolo odobraté. Aj keď Louis už asi...tak aspoň Harry si to zaslúžil. A to, že to zažije prvý a posledný krát, sa mu veľmi páčilo. Louis bol jeho prvá veľká láska. Predsa len, Harry mal stále len šestnásť. ,,Máš pravdu, takže áno Loui, budem s tebou chodiť" zasmial sa mladší a hneď bol bratý do pevného objatia a niekoľkých precítených bozkov.

--------------
Prepáčte mi za dlhšiu neaktivitu ale vôbec som sa nemohla dokopať k písaniu. A ešte k tomu desiate výročie, všetok ten ošiaľ, pravidelné breakdowny a tak😂 Teraz pôjdem na týždeň preč a nebudem môcť písať. Ale posnažím sa predpísať si nejaké kapitoly kým som ešte doma a ak tam bude dobrá wifi tak budem vydávať aj počas budúceho týždňa. Ešte by som chcela povedať, že aj keď je to teraz trošku nudnejšie, zábava zachviľu začne nebojte 😅 Chystám zaujímavé veci, ktoré už o chvíľu prídu. Budúca kapitola bude asi trochu záživnejšia a po nej nastane mega zvrat, dúfam že sa tešíte lebo ja veľmi 😊

Ešte by som vám všetkým chcela poďakovať za všetky votes, komentáre aj už len za to, že túto moju poviedku čítate❤️ Moc moc moc vám ďakujem. Každá hviezdička a každý komentár mi robí neskutočnú radosť a podporuje ma písať ďalej. A mega ďakujem za 300 prečítaní omgggg veľmi pekne ďakujem ❤️❤️

Aaa posledná vec 😅😂 Ak sa vám moja tvorba páči, môžte si prečítať moju staršiu knihu. Volá sa From Another World a je už dokončená. Tajne som tam zakomponovala Larry, Nialla a Shawna Mendesa. Harryho spoznáte hneď😅 Louis je tam taký skrytý ale výzor ma rovnaký, len sa tam volá trošku inak, ale jeho hneď spoznáte. Niall tam je tak skrytý žee výzor rovnaký a úplne iné meno, ale je to hlavná postava. A Shawn tam má tiež len výzor a úplne iné meno.

Forced to be yours /Larry Stylinson/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant