1. part - Introduction

565 19 2
                                    

Každý si chce prožít být slavný. Čerstvě sedmnáctileté Nicol se to podařilo již před dvěma lety. Co je na tom zvláštního? Že je z malé země ve středu Evropy. Své znalosti angličtiny však nabrala díky prastrýcovi v Kanadě. Ve 14ti letech vydala svůj první cover právě z Kanady, kde jí oslovili a Nicol zůstala tam. Scházela se s mnoha slavnými hvězdami a vytvářela nejnovější trendy. Ani její milostný život nebyl kamerán upřen a její žhavý románek s kamarády Justinem Bieberem a Cody Simpsonem byl natolik rozebraný, až to zničilo srdce všem třem. Nicol se snažila držet dál ve světě shobyznysu, ale všichni věděli, že se bude chtít ukrýt do ústraní a i když se vrátila zpět do České Republiky, naprosto se stranila sociálních sítí a začala chodit do své staré školy, média jí nepřestala ignorovat a sice už to nebyl takový nátlak, stále věděla, že cokoliv udělá špatně na veřejnosti, bude to probráno do podrobností. Před pár dny oslavila 17 narozeniny a tenhle rok asi bude trochu zvratný oproti ostatním.....

Nesmí se zapomenout na dalšího hlavního hrdinu - Ross Lynch. Nemusím tu asi rozepisovat všechno o skupině R5, která v tomto příběhu sehraj také hodně velkou roli, ale to celý svět showbyznysu.

Asi vám to připomene Gossip Girl, protože všichni víme, že stránka perezhilton.com si nebere s hvězdami servítky a je jen málo, kdo by neměl nainstalován ve svém telefonu aplikaci s nejnovějšími drby. 

Jestli vás zaujalo spojení České Republiky, skupiny R5, stránky perezhilton.com a vlastně vcítit se do světa, který je nám smrtelníkům neznámý, prosím, máte tu možnost pokračovat a čekat na další díly, které možná budou rychle následovat nebo budete na zásadní změny a rozhodnutí čekat déle. A kdo ví, jak to dopadne? Jen já.... 

Fame isn't awesomeKde žijí příběhy. Začni objevovat