ÖNEMLİ ! OKURSAN SEVİNİRİM !Okumaya başlamadan önce sizlerle ufak bir konu hakkında konuşma gereği hissediyorum .
O da şudur ki ;
Yaklaşık dört beş bölüm önce farkettiğim bir şey varsa oda okumaların düşmesidir. Eskiden on gün olmadan sekiz yüz dokuz yüz olduğunu görmüşlüğüm var . Şimdi ise iki kat düştüğünü görüyorum .Bunun sebebi benim artık yeterince yerinde bölümler yazmamamı yoksa eskisi gibi kitabımın beğenilmemesi mi açıkçası pek bilemedim .
Okuyan ve okumayan herkesten Allah razı olsun burdan hepinize kucak dolu sevgiler olsun . Ama yazmam için gerekli özgüvenimi zedeliyor bu durum .
Sadece bilmenizi ve içimdekileri paylaşmak istedim .
Keyifli okumalar .💜♥💙
✴✴' İzin vermem ! ' Korku dolu gözlerle onun sinir krizini geçirirken bir yandan da kim aradı diye içimden düşünmeye başladım .
' Be-belki iyi bir haberdi. . ' Nefes nefese gözleri bana dönerken korkuyla bir iki adım geriledim. ' Hangi gün iyi bir haber için aradılar Dila ! Hangi gün ! '
Hızla kalkıp inen göğsü ile gözleri etrafta gezdirerek yumruk atacak yer aramaya başladı .
Bir ileri bir geri giden ayakları ile bulduğu duvara tam vurmak için elini kaldırırken içeriye koşan adamla ona döndük .
' Ağam hastaneden aradılar ! ' Hafif tebessüm ederek yüzümüze bakarken hızla adamın Yakalarına yapıştı Vedat .
' Sus lan ! Bana hastane deme ! ' Hızla sarstığı adam şaşkınlıkla tepkisiz kalırken derince yutkundu. ' Ciha-Cihan Ağam iy-'
' Sus. . Sus ' Adamın yakalarını bırakarak elleri ile kulaklarını kapatmaya başladı . ' Öldüğünü duyamam sus ! '
' Ağam .. ' Korkuyla Vedat ' ı izlerken çaresiz mırıltılarını dinledik . ' Birinin daha ölmesine izin vermem ! Veremem ! '
' Ağam ! Cihan Ağam'ın durumu iyi . ' Gözlerim hızla adama kayarken titreyen gözlerimle yüzünde dolandım . ' N-ne . '
Adamın yüzüne yaklaşarak tekrar duymak istedim . ' Doktor durumunun iyi olduğunu söylemiş . Bir kaç saate normal odaya alınacakmış. '
Rahat bir nefes ciğerlerimden sızarken mutluluktan ağlamaya başladım uzun zaman sonra .. ' Allahım sana şükürler olsun . ' Hızla Vedat ' a dönerken çöktüğü duvarın dibinde acı içinde mırıldanmaya devam ediyordu .
Yanına giderek elimi sırtına koyarak diğer elimle kulağını yavaşça açarak fısıldamaya başladım . ' Mucizeler yolda .. ' Gözleri yavaşça bana kayarken hafif tebessüm ettim . ' Bize doğru geliyorlar . '
Gülümsememe kayan gözleri bir kaç saniye sonra hızla gözlerime kalkarken yavaşça ayagiya kalkarak onu da kaldırdım . ' Yoksa .. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GULNİŞÂN ( TAMAMLANDI )
ChickLitAteş saçan gözleri bedenimi süzerken sinirle gözlerime kaldırdı bakışlarını . ' Ayağınıza kadar gelip seni istedik diye sakın istendiğini sanma . ' Gözlerim dolmaya başlarken korkakça nefes almaya başladım . ' Ömrünün sonuna kadar eziyet göreceği...