✴✴Önümde duran yaşlı adama kayan gözlerim elinde ki alyanslara kayarken sessizce nefes almaya başladım . Dolan gözlerim yavaşça aşağıya kayarken Vedat'ın eline geçirilen alyansla benim alyansım da takılmak üzere elimi uzattım .
Takılan alyansların ardından gözümden damlayan yaşı elimin tersiyle uzaklaştırırken kurdaleyi kesmek uzatılan makasla gözlerimi sıkıca kapattım .
' Allah tamamını erdirsin . ' Ayrılan kurdalenin ardından çalınan alkış sesleriyle dolu gözlerimi hafifçe aralayıp etrafta ki insanlara bakınmaya başladım .
Kurdaleyi kesen adamın elini öpen Vedat'ın ardından elimi yavaşça uzatarak öpmeye başladım .
' Hayırlı uğurlu olsun oğlum . '
Yanımıza yaklaşan eni yle uzanıp elini öpmeye başladık . Ardından elinde bileziklerle yanıma yaklaşan kadına çevirdim gözlerimi . Çıkardığı bileziklerin ardından boş kutusunu kızına vererek yüzüme döndü .
Elini uzatarak öpmemi bekledi. Kapadığım gözlerimle zorla elini öperek geriye doğru çekildim. Ardından taktığı bileziklerden sonra oğluna dönerek onu öpmeye başladı .
Öptüğüm kişilerin ardından sıra benim aileme gelince dolu gözlerle yanıma yaklaşmaları nı bekledim .
' Nenem . ' Acı dolu fısıltım sarıldığım omzunda boğuk çıkarken elleriyle belimi sıvazlamaya başladı . ' Nenem. '
Bir kaç saniyenin ardından kollarından çıkıp elini öptükten sonra Vedat'a dönerek onu da öptükten sonra geri kalan ailemi de görerek yan yana bırakılan sandalyelere geçtik . Bulanık gözlerim elimde duran alyansa kayarken sesli bir nefes aldım .
' Hafta sonu gelip gelin hanımı alırız Yakup ağa . '
Sesli bir nefesin ardından söze başlayan babamla göz göze geldik .
' Buyrun gelin Emir ağa . '
Gözlerimi hafifçe kapatıp açtıktan sonra başımı yere indirdim .
' Kadınlar kendi aralarında yarın uygun bir vakitte alışverişe çıkıp herşeyi hallederler . '
Olumlu anlamda sallanan başların ardından Emir ağa ayağıya kalkarak yanıma doğru gelmeye başlamasıyla bende hızla ayağıya kalktım . Uzattığı elini öptükten sonra başıma öpücük koyup çekildi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GULNİŞÂN ( TAMAMLANDI )
ChickLitAteş saçan gözleri bedenimi süzerken sinirle gözlerime kaldırdı bakışlarını . ' Ayağınıza kadar gelip seni istedik diye sakın istendiğini sanma . ' Gözlerim dolmaya başlarken korkakça nefes almaya başladım . ' Ömrünün sonuna kadar eziyet göreceği...