✴✴' Vedatt ! '
Kollarımı tutan insanların arasında çaresizce bağırarak amansız sözleri duymamaya çalıştım .
' Üzgünüm , Vedat bey ' i k-kaybettik . ' Tek sefer de söyledi acı dolu sözlerin ardından çığlık atarak doktorun yanına yaklaştım .
' Yalan ! Yalan söylüyorsun ! ' Ellerimle göğsüne yumruk atarken beni tutanlara inat kımıldamadım .
' Benim Kocam ölmedi ! ' Gözlerimi kapatan gözyaşlarımı hızla silerek tekrar yüzüne baktım . ' Sen yalan söylüyorsun ! Yalan ! '
Boğazım yırtılana kadar bağırdığım koridorda sabırla yüzüme bakarken derin bir nefes aldı .
' Üzgünüm hanımefendi . Eşinizi kaybettik . ' Acı içinde tekrar yutkunurken hızla maskesini çıkararak yere attı . ' Eşiniz öldü . Üzgünüm . '
Hıçkırığım tüm koridoru kaplarken abimin gelip kollarımdan tuması üzerine yere çökerken yüreğim benden önce yerdeydi .
' Dila . ' Oturduğum soğuk fayansın üzerinde Kollarımı güçsüzce ameliyat kapısına uzatmaya çalıştım .
' Öldü abi . ' Karnımı tutan abimin gözlerine acıyla bakarken aldığım nefesler boğazımdan yanarak geçiyordu . ' Beni yavrusunu bırakıp gitti abi . '
Tıpkı benim gibi dolan gözlerini hızlıca çevirerek derin nefes alırken başımı alarak göğsüne bastırdı .
' Abi . ' Titreyen sesimle yüzüne kaldirirken başımı çaresizce gözlerine baktım. ' Allah aşkına ölmedi de . '
Kendini tutamayan abim gözünden düşen yaşla başını olumsuz anlamda sallarken ağlamam çoğalmıştı çoktan .
' Ölmesin abi ne olursun . ' Düşen yüzüyle ağlamaya devam ederken yüzünü kaldırdım . ' Ölmedi de ! Ölmedi de ne olur ! '
Başını tekrar yere indiren abim den gözlerimi çekerek etrafa bakarken gözyaşları içinde yere çöken insanlara baktım .
' Ölmedi deyin ne olur . ' Acıyan boğazımla sesim fısıltı halinde çıkarken ellerimi fayansın üzerine koyarak ağlamaya devam ettim .
Bir saat öncesine kadar gördüğüm adamın onu bir daha görmeyeceğim haberini almıştım . Üstelik o benim kocam , çocuğumun babası idi .
Ellerim yavaşça Karnımın üzerine giderken gözlerim artık dolmanın kotasını doldurmuştu.
' Baban gitti annem . ' Acıyan gözlerin bana yavaşça dönerek gözlerinin dolması üzerine sesli iç çekiçleri duyuldu . ' Bırakıp gitti bizi . '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GULNİŞÂN ( TAMAMLANDI )
ChickLitAteş saçan gözleri bedenimi süzerken sinirle gözlerime kaldırdı bakışlarını . ' Ayağınıza kadar gelip seni istedik diye sakın istendiğini sanma . ' Gözlerim dolmaya başlarken korkakça nefes almaya başladım . ' Ömrünün sonuna kadar eziyet göreceği...