♣️♠️Gözlerimi yavaşça ve biraz da mutlulukla minik karnımın üzerine indirirken dudaklarını başıma yaslayan sevdiğim adamın kollarına sıkıca tutundum .
' Ne zaman söyleyecektin bu mahzun duyguyu . ' Gözlerim mutlulukla kapanırken derin bir nefes aldım . ' Hazır olduğumuz zaman . '
Kollarından çevirerek gözlerimizin arasında ki mesafeyi yok etti . ' Şimdi hazır olduk yani . ' Onu çok seviyor olmam ondan utandığım anlamına gelmiyordu .
Başımı yere indirirken hafifçe sallayarak onaylamıştım . ' Evet şimdi olduk . ' Mutlulukla dolu kocaman gülüşünü ta yüreğimde hissederken sıkıca göğsüne sarıldım .
İyiki vardı bu adam .
Gözlerimi kapatarak bir kaç saniye dinlenme ümidine kapılırken çalınan kapımız ile yavaşça kollarindan ayrıldım Kadir ' in . ' Ben bakarım . '
Peşinden giderek kapıyı açarken gördüğüm insanlar ile ağzım açık kalırken Kadir ile göz göze geldik . ' Baba ? '
' Oğlum . ' Ayakkabılarını çıkararak içeriye giren kayınpederimin ardından eşi ve Kadir ' in kardeşleri de içeriye girmişti .
Örttüğü kapının ardından gözleri bana dönen Kadir biraz sonra mutluluk ile dolarken ona kocaman gülmüştüm .
Bu bizim için kocamanın da ötesinde bir adımdı .
' H-hoşgeldiniz baba . ' Kadir ile ailesini karşılarken biraz tedirginlikle biraz sonra bizi nelerin bekleyeceğini sessizlikle bekledim .
' Evin güzelmiş abi . ' Kadir ' in bir küçük kardeşi Koray ' a gözüm kayarken samimi gülüşü ile bize bakmaktaydı . ' Öyle kardeşim . '
' Daha da güzel olacak artık . ' Kayınvalidem in sözlerini anlamaya çalışırken eşinin onu tamamlamasi ile istemeden dudaklarım kıvrılmıştı . ' Ortada ki küslük yok edilir edilmez . '
' Nasıl yani . '
' Gidip dünürlerimiz arasında ki buzların parçalayacağız . ' Yüreğim bu mutlu haber ile bayram ederken ailemin nasıl karşılayacağını düşünemiyordum bile .
Allah'ım büyüktür .
' Hatta hemen şimdi . ' Gözlerim adamın sözleri üzerine kocaman açılırken ayağıya kalkması ile korkarak Kadir ' e döndüm . ' Baba şimdi hemen nasıl olur . '
' Niye olmasın oğlum . ' Bir bana bir de oğluna bakarken sessizce nefesler aldı . ' Ölmeden huzurlu gideyim . Küslük olmadan , kırgınlık olmadan . '
Haklı olması o kadar canımı yakıyordu ki .
' Hadi kızım . ' Elini uzatan kayınvalideme gözlerim dönerken tedirginlik ile hiç bir hareket edememiştim . Ne kadar istesem de .
Ailem zaten benim yüzümden yeterince acı çekerken ve halen de çekmekteydi .
Onlara bir kez daha acılarını tepreştirmek onları öldürebilirdi .
' Hadi Kübra kalk . ' Sadece ben mi görüyordum olacakları , yoksa kimse artık eskisi gibi değil miydi . ' Ş-şimdi olmaz . '
Kaçıp uzaklaşırken sözlerimi tamamlamıştım . ' Yapamam . Onları yeterince üzdüm . ' Bu hareketim için bana kızsalarda yapamazdım . Ne kalbim ne de aklım bunu sığdıramıyordu bir türlü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GULNİŞÂN ( TAMAMLANDI )
ChickLitAteş saçan gözleri bedenimi süzerken sinirle gözlerime kaldırdı bakışlarını . ' Ayağınıza kadar gelip seni istedik diye sakın istendiğini sanma . ' Gözlerim dolmaya başlarken korkakça nefes almaya başladım . ' Ömrünün sonuna kadar eziyet göreceği...