✴✴Bir hafta sonra ...
Sağa sola döndüğüm yatağımın içinde gözlerim etrafta gezinmeye başladı . Aldığım derin bir nefesin ardından gözlerim Vedat'a kaydı .
Midemde çalkalanan sıvının boğazıma kadar gelmesiyle ellerim ağzıma giderken hızlıca yataktan inmeye başladım .
Açtığım banyo kapısını elimin tersiyle ittikten sonra klozetin başına çökerek içimdekileri çıkarmaya başladım .
Ağzımdan akan sıvının bitmesi üzerine yere çökerek derin bir nefes aldım .
' Hasta mı oluyorsun Dila ?'
Gözlerim kapının ağzında duran Vedat'a kayarken ellerimi yavaşça ağzıma götürerek silmeye başladım . ' Bilmiyorum . '
Aldığı derin bir nefes ardından yavaşça ayağıya kalkarak musluğun başına gittim . Açtığım soğuk suyun ardından yüzüme birkaç kez vurarak ferahlamaya başladım .
Yıkadığım yüzümün ardından kapının önünden çekilen Vedat ile ellerimi havluya uzatarak yavaşça yüzümü silmeye başladım .
Sararan yüzümde gezinen gözlerimin ardından gözlerimi yavaşça çekerek odama ilerlemeye başladım .
Kapattığım banyo kapısının ardından gözlerimi odanın içine çekerek yürümeye başladım .
Yatağın içine girerek tekrar uyuyan Vedat'tan gözlerimi alarak dolabıma ilerlemeye başladım .
İçinden çıkardığım kıyafetlerin ardından elime alarak tekrar banyoya geçtim . Kapıyı açarken kararan gozlerimle başım dönerken olduğum yerde kaldım bir kaç saniye .
Ellerimle tutundugum kapının ardından derin bir nefes alarak gözlerimi açmaya başladım .
Kendine gelen başımla yavaşça içeriye girerek kıyafetlerimi giyinmeye başladım . Çıkardığım kıyafetleri katlayarak elime almaya başladım .
Ardından banyodan çıkarak kıyafetlerimi yatağın üzerine koyarak Vedat için kıyafet çıkarmaya başladım .
Çıkardığım kıyafetleri koltuğun üzerine koyarak üzerime seçtiğim uygun şalı taradığım saçlarımın üzerine koydum .
Ardından derin bir nefes alarak gözlerimi uyuyan Vedat'a çevirerek yavaşça yerimden kalkarak odadan çıkmaya başladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GULNİŞÂN ( TAMAMLANDI )
Literatura FemininaAteş saçan gözleri bedenimi süzerken sinirle gözlerime kaldırdı bakışlarını . ' Ayağınıza kadar gelip seni istedik diye sakın istendiğini sanma . ' Gözlerim dolmaya başlarken korkakça nefes almaya başladım . ' Ömrünün sonuna kadar eziyet göreceği...