♠️♠️Çocuk gibi eğlenip yorulunca ya kadar salıncakta sallanırken Vedat tarafından yorulduğumu görünce durmuş banka geçip oturmuştuk .
Başımı omuzuna yaslayarak derin bir nefes alırken mayışan gözlerim kapanmıştı . ' Uykun geldi tabi . '
Gözlerim kapalı gülerken sözlerine yanıt verdim inanmayacagini bilmeme rağmen . ' Hepsi senin yüzünden oldu . ' Başını başımın üstüne yaslarken gülmeye başladı tıpkı benim gibi . ' Haklısın benim yüzümden . '.
Elimi karnınin üzerine atarak uyku moduna gelirken elimi tutarak öptü . ' Hadi kalk eve gidelim evde uyursun . ' Ses çıkarmadan başımı sallayarak sözlerini onayladım .
Ağır ağır kolunun altında yürürken zaten yakın olan ev iki çabucak eve varmıştık . Çıkacağım merdivenlere derin bir nefes alarak bakarken kapıyı kapatıp yanıma gelen Vedat bana baktıktan sonra merdivenlere baktı .
' Çok mu fazla basamak var sence . ' Başını olumsuz anlamda sallayarak yüzüme döndü . ' Yoo . '
Yüzüne derin bir nefes alarak bakarken başımı salladım ağır ağır . Ardından adım atacağım sıra karnimdan tutarak durmami sağladı .
' Yoruldun sen . ' Eğilerek beni kucağına alırken gülerek gözlerime baktı . ' Daha da yorulma . '
Mutlulukta kollarımı boynuna dolarken başımı başına yasladım . ' Evet çok yoruldum . ' Gözlerimi kapatarak odaya varmayı bekledim .
Bir kaç saniye sonra kapı açılma sesiyle gözlerim hafif açılırken yatağa uzandiran Vedat ile gözlerimi tam açtım . ' Uyu sen biraz . '
Yanımda ilk defa onun varlığını isterken yüzümü yan çevirerek utanarak sözlerimi ifade ettim . ' Sen de yoruldun . ' Titreyen sesim ile gözlerimi sıkıca kapatırken yanıma uzanmasiyla gözlerimi araladım .
Elini saçıma dokundurdugunu hissetmem ile hafifçe duraksarken gözlerimi dolaba kaldırıp bakındım . ' Ben de yoruldum evet . ' Elini saçımdan indirip omuzumun üzerine koyarak sıvazladı .
İçimde ki hise engel olamayarak yavaşça kıpırdanarak gözlerine döndüm .
Şayet ne utanıyordum ne de utanmamın beni yönetmesine izin veriyordum .
Yüzlerimiz arasında bir metrelik mesefa bırakacak şekilde yaklaştıktan sonra elimi yanağının üzerine koydum .
Bu süre zarfında sadece gözlerime bakarak ne yapmaya çalıştığıma bile bakmamıştı . Aşkla bakan gözlerini bile kırpmadan yüzüme bakarken yavaşça yaklaşarak öpmeye başladım .
Hızlıca öpüp çekilirken başımı göğsüne yaslayıp kaçtım yüzünden . Ses çıkarmadan elini belime dolayarak başını eğip saçlarımdan öptü . Ve geri çekilerek sıkıca sarıldı .
' Bu da bişey Dila . ' Elleri saçlarımın üzerinde ağır ağır gezinirken kendi kendine konuşuyor gibiydi . ' Bunu da görmek bir mucize benim için inanki . '
Gözlerimi kapatarak sözlerini dinlerken bir kaç saniye sonra elinin hareketinin durduğunu hissettim . ' Sen uyu ben yemek hazırlayayım . '
Yavaşça yanımdan kalkarken gözlerimle gözlerine baktım sadece . Hafifce doğruluktan sonra gözlerim hala üzerindeyken neredeyse ağlayacaktım utanmasaydım eğer .
Masum bakışlarıma şefkati ile baktıktan sonra eğilerek saçımdan öpüp gülümseyerek odadan çıktı .
Dolan gözlerimi agirca kapıdan çektikten sonra yattığı yere bakarken başımı onun basının koyduğu yere koydum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GULNİŞÂN ( TAMAMLANDI )
Literatura FemininaAteş saçan gözleri bedenimi süzerken sinirle gözlerime kaldırdı bakışlarını . ' Ayağınıza kadar gelip seni istedik diye sakın istendiğini sanma . ' Gözlerim dolmaya başlarken korkakça nefes almaya başladım . ' Ömrünün sonuna kadar eziyet göreceği...