Ahad Mücahit Karayay 🖤

9.8K 364 12
                                    


♠️♣️

2 ay sonra ...

Bir kaç öncesi kadar harabe olan konağın yıkık görüntüsü gitmiş yerine onarılmaya başlanılan yeni konak dikilmeye başlamıştı .

Gece demeden gündüz demeden , dişimi etime takıp hiç usanmadan hergun gelip çalışmıştım .

Derin bir nefes alarak gözlerim konağın görüntüsünü izlerken çalınan telefonum ile elimi cebime attım .

' Alo . ' Kim olduğuna bakmadan cevapladığım telefonda duyduğum bağırma sesi ile yüzüm buruşurken telefonu uzaklaştırdım nadide kulağımdan . ' Yine neye sinirlendin kadın . '

Günler geçtikçe hormanları değişmeye başlayan sevgili karımın sinirleri yine üzerindeydi . ' Tamam geleceğim bira-'

Sözlerimi bitirmeme müsaade etmeden tekrar sinirle bağıran karıma gülerken söylenmeye devam etmişti .

Olsun canı sağ olsun ..

' Tamam bak çıktım geliyorum . ' Sakince ikna ettikten sonra telefonu kapatarak dinlenen ustalara doğru yürüdüm . ' Ben gidiyorum İsmet . Eksik birşey olursa halledersin . '

' Olur ağam . '

Gözlerim tekrar yuvama kayarken hayran gözlerimi ağırca çekerek arabaya doğru ilerledim . Hızlıca çalıştırarak eve doğru sürerken telefonuma gelen mesaja ışıklar da bakındım göz ucuyla .

' Dağ çileği unutma . ' Acınası halime gülmeye başlarken sıkıntı dolu bir nefes aldım . ' Dağ çileği mi . Ulan bizim zamanımız da çilek yoktu be . '

Sakin bir nefesi içime çektikten sonra önüme gelen manavlara bakarak istediğini bulmaya çalıştım sevgili karımın .

Bulmasam eğer sağlam bir fırçayı yiyecektim . Son bir umut diyerek ten girmiş olduğum manavda bir kaç tane kalmış olması üzerine rahat bir nefes alarak hepsini alıp doğruca arabaya binip evin yoluna sürdüm .

Cebimden çıkardığım sigarayı tekrar ağzıma tutuşturarak içmeye başladım . Bir kaç dakika sonra evin önüne çektiğim arabanın ardından sigarayı ayaklarımın dibine atarak ezdikten sonra poşeti elime alarak kapıya doğru gittim .

Boğazımı temizleyerek elimi kapıya kaldırırken sert bir şekilde yüzüme açılan kapıya kalkan kaşlarım ile bakındım . ' Nerdesin sen ! '

Aldığı kilolar yüzünden nefes nefese yüzüme bağıran Dila'ya tam ağzımı açıp kendimi savunacak iken yüzüme attığı tokat ile şok içinde yüzüm yana kaydı . ' Utanmıyor musun beni bu halde aldatmaya ha ! Yazık değil mi bana çocuğuma ! '

Attığı tokata mı , yoksa söylediği sözlere mi sinirleneyim anlamadım . Bu kadın bana neler yaptırıyordu .

' Ne oluyor burada.  ' Gürültüden kötü bir şey oldu zanneden anam ağır ağır yanımıza doğru yaklaşırken Dila'nın bu defa ağlayış sesleri yükselmeye başladı . ' Ana bu oğlun beni aldatıyor . '

' Neyy ! ' Dila'nın ağlamasına inanan anam da yüzüme sinirle bakarken hızlı bir nefes alarak sakinleşmeye başladım , yoksa bu iki kadın beni öldürecekti . ' Edepsiz oğlan ! '

' Ana sen de mi Allah aşkına yav ! ' Sinirle yüzlerine bakarken elimle yüzümü sıvazlayarak bana inanmayan yüzlerine öfkeyle bakındım . ' Yav yemin ederim aldatmıyorum lan ! Aldatmıyorum ! '

GULNİŞÂN ( TAMAMLANDI ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin