Sevgili okurlarım;
Oncelikle hiç beklemediğim bir sonuçla Gulnişân'ı yükselttiginiz için sizlere ne kadar teşekkür etsem az .Hepiniz iyi ki varsınız .♥
Öncelikle Gulnişân hikayemin kurgu olduğunu ve kendi düşüncelerimle yazdığımı söylemekten gurur duyarım .
Demekki insanın umutlarında kırılmadık yer kalmasının sonucu buymuş. İçime atarak taşırdığım yüreğimle yazdığım bu hikayemi iyi ki paylaşmışım diyorum .
Gulnişân'ı yazmadan önce gerçek bir hayat hikayesi olan Zifiri Hikayem pek ala Gulnişân 'dan geri kaldı .
Onu da güzel yüreklerinizden geçirmenizi istemem umarım çok olmaz sizin için .
Keyifli okumalar ♥✴♥
✴✴Duyduğu sözler üzerine acı dolu bir nefes alan Rezzan, dolan gözlerini yavaşça Vedat'a çevirdi . ' N-ne .'
Aldığı acı dolu nefeslerinin ardından titreyen ellerini çevirerek Vedat'a doğru döndü . ' Rezzan bak .'
' Sen bensiz yapamazsın ! Yapamazsın Vedat !'
Acı içinde bağırarak söylediği sözler üzerine dolu gözlerimi üzerlerinde gezdirdim yavaşça .
' Senin karın ben olmalıydım Vedat ! Bu kadın değil . !'
Gözleri yüzüme dönerken hızla tekrar Vedat ile göz göze gelerek bir adım attı .
' Bu kadını karın yaparken ne kadar midenin bulandığını bir tek ben biliyorum . '
Aldığım nefesler boğazımda düğüm düğüm olurken ellerimi birbirine dolamaya başladım .
' Ne kadar tiksindiğini bir tek ben biliyorum . '
Acıyan gözler üzerime dönerken yavaşça başımı yere eğmeye başladım .
Gülerek sözlerine devam eden Rezzan ile gözlerimi sıkıca kapatmaya başladım .
' Ya onunla aynı yatakta yatmaktan kusasın geliyor . '
Devam eden sözlerine gözlerimden akan yaşlarla ayağıya kalkmaya başladım acı içinde .
' Bunların hiç biri başka bir kadın almama sebebiyet vermiyor ama Rezzan . '
Tutunduğum masanın ardından Acıyan bedenimle yavaşça yürümeye başladım .
Çıkmaya çalıştığım mutfakta gözlerim Hazal'ı aramaya başladı .
' Hazal . ' Acı içinde gözyaşlarımla elimi uzatarak fisildamaya başladım . ' Yardım et ne olursun . '
Hızlıca yanıma gelerek kolumdan tutarak yürütmeye başladı yavaşça .
' Beni kuma olarak alırsan bunların hiçbirini yaşamazsın Vedat !'
Gözlerim Rezzan'ın sırtında acıyla gezinirken gözlerimi sıkıca kapatmaya başladım .
' Hazal çekil . '
Gözlerim hızla yanımıza gelen Vedat'a kayarken başımı olumsuz anlamda sallamaya başladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GULNİŞÂN ( TAMAMLANDI )
Literatura FemininaAteş saçan gözleri bedenimi süzerken sinirle gözlerime kaldırdı bakışlarını . ' Ayağınıza kadar gelip seni istedik diye sakın istendiğini sanma . ' Gözlerim dolmaya başlarken korkakça nefes almaya başladım . ' Ömrünün sonuna kadar eziyet göreceği...