Filizlenen Bahar ♣️♠️

10.5K 385 27
                                    


♠️🖤

Sıkı sıkıya sardığım ellerinden gözlerimi çekerek yüzüne baktım . ' Yapamayız sensiz .'

' Dila konuşma böyle lütfen . ' Elinin tekini çekerek yüzümü okşarken yavaşça eğilip narin öpücüğünü alnıma kondurdu . ' Allah büyük , düşünme sen böyle şeyler . '

Derince bir nefesi içime çektikten sonra başımı çevirerek dışarıyı izledim usulca .

' Niye affettin ! Niye ! '

Kapıyı bir anda açan Murat ' a gözlerim kayar kaymaz toparlanmaya başladım . ' Murat sakın ol ! '

Mahremine girilen Vedat sinirli bir şekilde kardeşinin kolundan tutarak odadan çıkardı . Korku ile gözlerimi kapatarak derin bir nefes alıp sakinleşmeye başladım . ' Allah'ım ne olur bize yardım et . Eski günlere geri dönmeyelim ne olur . '

Yatağın kenarına tutunarak ayağıya kalkarken yavaşça üzerimi düzeltip korkarak odaya doğru ilerledim .

' Ya biz ölmekten son anda kurtulduk . Sırf bunun aşkı yüzünden . ' Sakince kardeşini dinleyen Vedat sözlerinin bitmesini bekledi .

' Diğerine diyecek lafım yok zaten . O başlattı bütün huzursuzluğu bu evde . ' Kinini , öfkesini hiç bitmeyecek şekilde ablalarına sunduktan sonra yine babasına döndü . ' Bize en büyük kötülüğü sen yaptın baba zaten . Sen ! '

Elinin başının üzerine götürerek sakinleşmek isterken ağzını aralayan Kübra ona kaş göz yapan annesini umursamadan ilk defa kardeşi Murat ' ın önüne yürüdü .

' Benden küçük olmanı yok saydım , hastasın dedim sessimi kestim . ' Gözlerim üzerlerinde sessizce gezinirken odadan çıkan Cihan ve Zehra ' da yanımıza doğru geldiler .

' Sesini zaten keseceksin ! Tüm bu olanların suçlusu sensin . Hepsi senin sevmelerin yüzünden ! '

' Sevmek suç mu ! ' Bağırarak sorusunu sorarken yüzüne bir iki adım daha yaklaştı . ' Birine gönlünü vermek hata mı ! Kabahat mi ! Oruspuluk mu ! Kahpelik mi ! '

' Kübra .. ' Sessizce koluna dokunan Şilan ağlayan gözler ile yüzüne baktı devam etmemesi için . ' Ne abla . Baksana yüzlerine . Sevdiğimiz için oruspuluk etmişiz . '

Gözleri tekrar kardeşi Murat ' a dönerken başını olumsuz anlamda sallamaya başladı . ' Yarın bir gün birini seversen eğer , onun da ailesi tarafından oruspuluk ettiğini unutma . '

Derince yutkunarak gözlerini ağırca çekerken annesinin önüne giderek ellerini öpmeye başladı . ' Hakkını helal edesin anam . ' Gözleri ağırca annesinin yüzünde gezinirken sessizce soludu . ' Oruspuluk ettiğim için . '

Cevap vermesine izin bile vermeden ayağıya kalkıp Hazal ' a sıkıca sarıldı . ' Okulunu okuyup kurtulasin bu aileden . Sevdiğin ile gönül rahatlığı ile beraberlik yaşayacağın bir dünya bul kendine . '

Ablasının sözlerini ağlayarak onaylayan Hazal yanından uzaklaşırken başını kaldırarak ablasının gidişini izledi .

Adımlarını Cihan abisinin önüne doğru atan Kübra gözlerini abisinden önce yengesi Zehra ' ya kaldırdı . ' Hayatta ki en büyük şansın bir bedel okutulmadan evlenebilmen . Hiç birimizin yaşayamadığını yaşaman . '

GULNİŞÂN ( TAMAMLANDI ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin