♥ إقتباس ♥

867 22 15
                                    

إلين وهي في حالة من الهزلان والضعف من كتر العياط والانهيار والدم الي بينزل من اجزاء كتييرة من جسمها كانت في أسوأ حالة مستحيل تكون شوفت شخص في زي حالتها الصعبة كانت شبه عارية ترتدي قميصاً متقطع من نواحي كتييرة وكانت في كل ناحية من جسمها هناك علامات علامات تسبب الكثير من الدم الذي لا يتوقف وفي نفس الوقت بكائها الذي لايتوقف وفي انهيار نفسي وجسدي تردد بقول: انا عايزة اهلي....

لحد ما انهارت في صويت مستمر لفترة طويلة الذي لم يستحمله احد وبعدها تعبت من الصويت واغمي عليها ولم يشعر بها احد لحد ما دخل كريم عليها وشاف حالتها واضطر انه يبلغ الدكتور يجي وجه الدكتور الي شاف حالتها الي كريم حاول يدريها بملابس واسعة كي لا يراها غيره وكانت في ضعف ساعدها الدكتور ببعض الادوية والحقن الي قومتها من الفراش بعد ساعات وشافت كريم قاعد قدمها علي كرسي من الجلد مستنيها تفوق ويطمن عليها واول ما قامت قالت.

إلين وهي تنظر بعيد عن انظار كريم ليها: عايزة ابقي لوحدي اطلع بره
كريم: لا مش هسيبك
إلين بانهيار وبصوت عالي: قولتلك اطلع بره مش طايقة اشوفك اصلا
كريم اتعصب كان هيتمدي عليها لكن افتكر كلام الدكتور بانها منهارة نفسياً ومتضغطوش عليها في اي حاجة فقال وهو يجز علي سنانه: ماشي انا هطلع بس حسابي معاكي مخلصش.

قامت إلين من مكانها وهي متهلكة دخلت الحمام عشان تاخد دوش نظرت لنفسها في المراية شافت قد ايه هي مدمرة لا مش دي إلين تحت عنيها اسود وجسمها ضعيف متهالك جداً مدمرة زي ما قولت مكنتش مستحملة تشوف نفسها بالشكل دا ابداً.

إلين لنفسها وهي تنظر لحالتها في المرايا: انتي ازاي ساكتة كدا هاا سكتي علي حقك وخد منك اقوي واعظم ما تمتلكي في الحياة هتسكتي لحد امتي لحد ما تبقي عبدة عنده ولا لحد ما توصلي للدرجة الي انتي شوفتي فيها البنت دي عنده لا انتي مش جارية عند حد انتي ملك نفسك وملك حياتك لازم ترجعي حقك الي خده ولازم تنتقمي منه اشد انتقام لان الي عمله فيا اكبر بكتيير من ان اغفر له لازم انتقم منك لكل الي انت عملته معايا ومع غيري يااكبر شيطان عرفته في حياتي كلها.

(توقعاتكوا بقا عشان اشوف انتو فهمين القصة ولا لا ومستمتعين بيها ولا لا ياعيني بجد علي إلين ياتري مين البنت الي بتقول عليها وياتري حصلها ايه اصلا او كريم عمل ايه اكيد هقولكوا في الفصول الي جايه بس توقعتكوا تهمني ♥🙈)

(متنسوش ال vote + المتابعة بجد المشاهدة كويسة بس ال vote والمتابعة لا ساعدوني عشان انزل اكتر وعشان تشجعوني للرواية الجديدة الي هبهركوا بيها فعايزة تشجيع بليز ومتنسوش الشير علي قد ما تقدروا عشان غيركوا يستمتع زيكوا وشكراً كتيير لكل الي بيدعمني♥🙈)

جاسوس ولكن أحببته (رواية مهمة الحب سابقاً) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن