NOT ALONE

765 73 30
                                    

Ertesi gün sabah erkenden Sally geldi.

Eşyalarımı toparlamaya başlamıştım.

Sally : Kötü görünüyorsun.

- Hayır gayet iyiyim. Çirkin anlamında mı dedin?

Sally : Hayır. Doğrusunu istersen sen hayatımda gördüğüm en güzel kadınsın. Sana imreniyorum. Ben üzgün anlamında söyledim.

- Hayır, iyiyim. Sen ne için geldin? Bu arada gazetede haberlerini gördüm. Son dava sayesinde istediğin gibi ün kazandın.

Sally: Senin sayende. Buraya sana bir ev arkadaşı buldugumu söylemeye geldim.

- O kişi yüksek işlevli sosyopat dahi bir danışman dedektif ile ev arkadaşı olacağını biliyor mu?

Sally : Senin evde uçuk kaçık deneyler yaptığını bile söyledim.

- Ona rüşvet mi verdin?

Sally : Hayır.

- O halde çok kötü halde olmalı ya da güvenilmez biri.

Sally : Ailesini tanırdım. İyi insanlardı.

- Peki benimle ev arkadaşı olmaya nasıl ikna ettin? Sonuçta bu şehirde ev arkadaşı arayan bir çok insan var.

Sally : Bana "kim benimle ev arkadaşı olmak ister ki?"dediği anda aklıma sen geldin.

- Neden böyle dedi?

Sally : Psikolojik sorunlar.

- Ne gibi?

Sally : Obsesif kompulsif bozukluk. Anksiyete. Bipolar bozukluk. Ve bir de...

- Patolojik mi, sonradan kazanılma mi?

Sally : Ailevi sorunlar sebebi ile sonradan kazanılma.

- İyi bir ailesi var demiştin.

Sally : Çok da iyi değil.

- Psikoloji deneylerim için işime yarayacak biri.

Sally : İyi yanımdan bakmak gerekirse öyle. Bugün boş musun? Seni onunla tanış...

- Hayır çok meşgulum. Kiraya destek olması yeterli. Bunun dışında istediği gibi gelip taşınabilir.

Sally : Tanışmak istemediğine emin misin?

- Tüm gün labaratuvarda ve morgta olacağım . Bu kadar psikolojik sorunlu birinin morga gelmesi pek iyi olmaz.

Sally : Haklsın. Elvis seni morga alıyor mu?

- Elbette.

Elvis, adli tıp uzmanıydı. Hayatımda ilk kez birini isteyerek etkilemeyi başarmıştım. Bunu bana Sherlock öğretmişti.

Elvis, iyi kalpli, sıcak kanlı ve çok açık sözlü biriydi. Benden hoşlandığını biliyordum. Bunu açık bir şekilde söylemişti zaten.

Hastahaneye gelir gelmez onun yanına gittim.

"Selam Elvis. Yeni gelen bir ceset olması gerekiyor. Görebilir miyim?"

"Hayır."

"Neden?"

"Gerçekten sürekli böyle mi olacak Sherly?"

"Nasıl?"

"Anlamazdan gelme.
Yalnızca işin düştüğü zaman yanımdasın.
Sana duygularımı açıkça ifade ettim. Ya beni istediğini söyle ya da istemediğini! Sürekli sevgili olacakmışız gibi davranıyorsun ama öyle olmuyor."

HolmesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin