Bir gece Amy kapımı tıkladı.
Birlikte çözdüğünüz son davanın onu etkileyeceğini ve anksiyetesini tetikleyecegini tahmin etmiştim ama o yine de yardım etmek istemişti ve şimdi de paranoyak olmuştu.
Uyumuyordum. Gelen e-postalara bakıyordum.
"Gelebilirsin Amy."
"Sherly?"
"Efendim?"
"Öldün mü diye bakmaya geldim."
"Gördüğüm gibi iyiyim."
"Tamam "
10 dakika sonra tekrar...
"Sherly, eğer alt kattan bir katil girip önce Bay ve Bayan Simpson'ı öldürüp sonra da buraya gelirse..."
"Öyle bir şey olmayacak."
"Ya olursa..."
"Olursa ben seni korurum."
"Öldüğümü bile duymazsın. Hiç değilse yanımda çalış. İkimiz birlikte katilleri durdurabiliriz."
"Psikiyatrist randevunu kaçırdın değil mi?"
"Evet, yakında bipolar bozukluk ilâçlarım da bitecek. Sen deli ev arkadaşını bir de o zaman gör."
İstemesen de eşyalarımı salona taşıdım.
"Şimdi daha iyi mi?"
"Evet."
Elimde kalemimi sallayarak not alıyordum. Gözünü kalemime dikti.
"Lütfen durdur şunu! Sinirimi bozuyor"dedi.
Tam o sırada kapı çaldı. Zilin sesini duymasıyla küçük bir çığlık attı.
Koşarak mutfaktan bir bıçak getirdi.
"Eğer katil geldiyse..."
"Eğer katil geldiyse bu bıçak ile kendimi 50 yerimden bıçaklarım"
"Hayır katili bıçakla."
"Katil yok ki. Gelen Rosie."
"Kardeşin mi? "
"Aynı zamanda psikiyatri uzmanı. Sana ilaçlarını yazacak"dedim ve koşarak kapıyı açtım.
"Amy, kız kardeşim Rosie.
Rosie, ev arkadaşım Amy.
Amy! Bakma öyle sana bir şey yapmayacak."Rosie'nin kulağına "İlaç yazabilir misin?"diye fisıldadım.
"Muayene etmeden yapamam"dedi.
Oturduğumuz zaman bile Amy yanımdan ayrılmıyor kulağıma sürekli "Belki de kardeşin, fark edemediğin bir seri katildir. İnsanların evlerine gelip onları katlediyordur. Bıçağı mutfaktan geri al!"diye fisıldıyordu.
"Sus Amy. Rosie? Ne düşünüyorsun?"
"Her şey ortada. İlaçsız olmayacak gibi görünüyor."
"Teşekkürler yarın gidip bunları alırım."
Rosie'yi kapıya kadar uğurlayacaktım. Bana özel konuşmamız gerektiğini söyleyen kaş göz işaretini yaptı.
Amy de gelmek istedi ama ben "Amy eğer Rosie beni bıçaklarsa birimizin ambulans çağırması gerekecek. Bu yüzden sen burada bekle"dedim ve ikna oldu.
Rosie kapıda
"Deli bu kız, yeni birini bul.""Ben de çok normal sayılamam ya. O bana sürekli tahammül ediyor ben ise ona yalnızca ilaçlarını alamadığında."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Holmes
Fanfiction"D𝐮𝐲𝐠𝐮𝐥𝐚𝐫 𝐬𝐚𝐝𝐞𝐜𝐞 𝐤𝐚𝐲𝐛𝐞𝐝𝐞𝐧 𝐭𝐚𝐫𝐚𝐟𝐭𝐚 𝐛𝐮𝐥𝐮𝐧𝐚𝐧 𝐤𝐢𝐦𝐲𝐚𝐬𝐚𝐥 𝐤𝐮𝐬𝐮𝐫𝐥𝐚𝐫𝐝ı𝐫." ~SH. "D𝐮𝐲𝐠𝐮𝐥𝐚𝐫ı𝐦 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐝𝐚𝐢𝐦𝐚 𝐲𝐚𝐥𝐚𝐧 𝐬ö𝐲𝐥𝐞𝐫𝐥𝐞𝐫. O𝐧𝐥𝐚𝐫ı 𝐬𝐢𝐥𝐦𝐞𝐲𝐢 𝐭𝐞𝐫𝐜𝐢𝐡 𝐞𝐝𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦...