Figyelem! Ebben a részben 18+ tartalmat olvashattok! Nem vállalok felelősséget azért, ha valaki begolyózik a hülyeségeim miatt!
Az előző részből:
-De ha te akarod, akkor elmesélem...-Emlékszel még az első találkozásunkra?-kérdezte a szőke.
-Már hogyne emlékeznék!
-Akkor kezdtem el érezni azt, amit még ma is érzek irántad...
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪Flashback▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Minden egy szép nyári napon, egy játszótéren kezdődött. Egy szőke hajú fiú a bandájával bántott egy zöld hajú kisfiút. Már éppen húztak volna rá egy ütést, de valami megakadályozta ebben őket.
-Mintha a levegőben lenne valami...-szólalt meg az sárkányszerű szárkanyakkal rendelkező fiú.
Katsuki körülnézett, és egy [Hajszín] hajú lányt látott meg kb. 1 méterre tőlük.
A zöldike kihasználva az alkalmat
(mivel senki sem figyelt rá ) rögtön a kislány mögé bújt, mert tudta, hogy az aki megmentette.
A kislány a kezével mozdulatokat írt le a levegőbe, így a "buborék" megszűnt.-N-ne bántsátok! Nem szép dolog egy gyengébbet kicsúfolni!-kiáltotta meglepett Bakugounak és társainak.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪Flashback vége▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Miután visszaemlékeztem arra a bizonyos napra, szóra nyitottam a számat;
-Eto... Elmeséled azt a történetet, amit mondtál?
Bakugou csak sóhajtott egyet, majd keserűen mosolyogva mesélni kezdett;
-Amiután találkoztunk, furcsa és gyenge érzelmek kezdtek kavarogni bennem. A banya segítségével kiderítettem, hogy szerelmes vagyok beléd. Mindig, amikor csak megláttalak, a pillangók életre keltek a gyomromban.
De egyszer csak közölted velünk, hogy elköltöztök. Teljesen összetörtem. Még éjjel sem tudtam aludni a bánattól.
Egyszer suli után jöttem hazafele, és pont megláttalak téged, ahogy egy fiúval beszélgetsz. Majd' felrobbantam a dühtől és a féltékenységtől. Egy mondat járt csak a fejemben; Öld meg! Ökölbe szorult kézzel mentem haza, és azonnal kiakartam deríteni, hogy miért gondolkodtam ilyeneken. Egy oldalon találtam egy cikket a Yanderizmusról. Gondolom, te is tudod, hogy mi az, szóval nem fogom elmondani.
Amikor megláttalak a U.A ajánlottjai között, azonnal előkészültem, mert tudtam, hogy valaki rád fog cuppani. Főleg a szaros Deku. Nagyon beléd volt esve. Főleg azért, mert mindig "megmentedted" tőlünk. A noteszába is volt rólad legalább öt oldal írva. De mostmár ő sem bánthat.-simította meg gyengéden az arcom.-Így aki csak a közeledbe ment, megöltem.Ezután hosszú kínos csend. Nagyon hosszú kínos csend. Naaaagyon hosszú kínos csend, míg végül, én is szóhoz jutottam.
-D-de én miért n-nem vettem észre?-akadozott itt-ott a hangom.
-Mármint mit?-nézett rám értetlenül Katsuki.
-H-hogy te mit érzel irántam...
-[Név]-chan!-tárta szét karjait Bakugou.-Annyira ismersz már, hogy mások előtt nem mutatom ki az érzelmeimet. Ezért nem vehetted észre.
BẠN ĐANG ĐỌC
• 𝕆𝕟𝕝𝕪 𝕄𝕚𝕟𝕖! • (Yᴀɴᴅᴇʀᴇ Bᴀᴋᴜɢᴏᴜ × Rᴇᴀᴅᴇʀ) [BEFEJEZETT✔]
FanfictionMinden ember kiskorában kezd el barátkozni. Én is ezt tettem. Összebarátkoztam Bakugou Katsukival és bandájával. Sokat játszottunk együtt, és nagyon sok közös témánk volt; mindketten imádtuk All mightot és a legnagyobb hősök akartunk lenni. Ami után...