Az előző részből:
-Vér...-suttogtam kétségbeesetten...-Minek van vér szaga?-kapta szája elé a kezét Sero.
-Nem tudom.-utánozta le barátját Kaminari.
-Megyek, és megnézem minek van ilyen szaga.-jelentettem ki magabiztosan.
-Várj, [Név]-chan. Én is veled megyek.-ajánlkozott Tsuyu, amire csak bólintottam.
A többieket hátrahagyva lépkedtünk beljebb és beljebb a pályán. Vajon miért van vér szag? Sajnos van elképzelésem...
-[Név]-chan... Mite!-bújt a hátam mögé Asui.
Sajnos Tsuyu-chan nem bírja annyira a vért, mint én. Azóta lesz rosszul ettől a "lötty"-től, amióta beverte a fejét az iskolai padba.
-Mi. Az. Isten...-kaptam szám elé kezeimet.
Present Mic-ot láttuk meg egy óriási nyílással a fején. Mellette néhány 5 kg-mos súlyzó és egy kék lavor hevert (azok is véresen).
-Tsuyu, várj meg itt.-néztem át a vállam felett, majd a test felé kezdtem rohanni.
-Nem lehet, nem lehet...-suttogtam magamnak futás közben.
Amikor odaértem a (volt) sensei-hez, elővettem az aputól tanultakat. A fején egy óriási nyílás volt, ahonnan egészen a koponyáig lelehett látni. A koponyának nem esett különösebb baja, csak néhány repedezés volt rajta. Kétség sem fér hozzá, hogy a súlyzokkal teli lavor volt a gyilkos fegyver. Dehogyan ölhette meg a tanárúrat?
-[Név]-chan! Inkább segítek, mint hogy itt álldogáljak.-guggolt le mellém
a békalány.-Köszönöm.-mosolyodtam el hálásan.
-Szerinted hogy végzett vele a gyilkos?-nézett Mic élettelen testére, aztán a súlyzókra.
-Egyszerű.-vontam meg a vállam.-Először is a gyilkos kifigyelte, hogy mikor jön ki és hova cigizni Mic. Aztán a szertárból kihozta a lavort és a súlyzókat. A lavort telepakolta a súlyzokkal, majd felállt a gyakorlati erőd tetejére,-mutattam az előbb említett épület felé.-és ledobta onnan. Ennyi lenne.
-Nagyon durva. Na, gyere szóljunk a többieknek.-fogta meg a bal vállam Tsuyu.
-Jó. De hagyjuk itt a testet?-sandítottam vissza Mic-ra és a lavorra.
-All Might majd elintézi.-legyintett.-Na, gyere már!
-Megyek.-dünnyögtem, majd Tsuyu után eredtem. (Rímelt🤯)
-Na [Név]-chan, sikerült kideríteni, hogy minek van vér szaga?-kérdezte egy kicsit félve Mina.
-Sajnos igen.-kezdtem bele egy nagy sóhajtással.-Még egy bejelenteni valóm van. Present Mic sensei halott.
Mindenki kétségbeesetten és sápadtan meredt rám és Tsuyura.
-Ez most komoly?-nézett ránk Kirishima.
-Ugye nem vicceltek?-kérdezte Kaminari, miközben végig mért minket.
-Hogy viccelhetnének, te dinka.-nézett szúrósan Bakugou a sárga szeműre.-Itt terjeng az a kurva szag és te azt hiszed, hogy viccelnek? Te magad vagy a kész vicc.
-Nos gyerekek, akkor a mai edzés elmarad.-szólalt meg hirtelen All Might.
-Miért sensei?-értetlenkedett Momo.
-Ma én és Present Mic tartottuk volna ezt a gyakorlatot. Így már nem lenne az igazi.-sóhajtott fel a Béke Szimbóluma.-De holnap megtarthatjuk. De most menjetek vissza az osztályba. Holnap találkozunk!-mondta, aztán már csak annyit láttunk, hogy elszalad az iskola épülete felé.
KAMU SEDANG MEMBACA
• 𝕆𝕟𝕝𝕪 𝕄𝕚𝕟𝕖! • (Yᴀɴᴅᴇʀᴇ Bᴀᴋᴜɢᴏᴜ × Rᴇᴀᴅᴇʀ) [BEFEJEZETT✔]
Fiksi PenggemarMinden ember kiskorában kezd el barátkozni. Én is ezt tettem. Összebarátkoztam Bakugou Katsukival és bandájával. Sokat játszottunk együtt, és nagyon sok közös témánk volt; mindketten imádtuk All mightot és a legnagyobb hősök akartunk lenni. Ami után...