Bu bölümü @sprtiumxxz 'e ithaf ediyorum. İyi Okumalar.
• • •
İki saattir tahtımda oturmuş, etrafımda dönen konuşmaların verdiği saçmalıktan gülümseyerek ayaklarımı sallıyordum. Ne aptal bir özellik! Senin prensesine karşı kaçırma planları yapan birini nasıl savunursun? Krallığına sahte evraklarla gelen adamı neden savunursun? Neden bir casusu savunursun?
'Gerçekten yeter. Kimsin sen?' O kadar içtenlikle sordum ki. Sesler kesildi. Sadece o ve ben vardık. Benim sorularım ve onun cevapları.
'Roseland şehrinin, Mıst bölgesinin Leydisi Mandy.' İki krallığı birleştiren, Kraliçe Hanna ve annemin ortak bahçelerinin olduğu önemli bir kentin mi Leydisi bu kadın? Ne komik.
'Krallığınızı, Kralınız ve Kraliçenizi seviyor musunuz?' Gittikçe kabalaşan ses tonumu ne kadar durdurmak istesem de olmuyordu. İpin ucunu bırakamam. Çok fazla insan var Annabeth. Yapma.
'Dikkatini dağıtma. Sesleri dinleme sakın. Odaklan.' Derin nefes alıp verirken ağzından çıkan sözlere kulak astım.
'Tabi ki seviyorum! Yıllardır krallığıma elimden gelen tüm hizmetleri gerçekleştirmekteyim. Kraliçemiz, görevini çok iyi şekilde yapıyor. Kralımız da dâhil.' Gülümsememi silip ciddiyetle bacaklarımı düzelttim.
'O zaman nedir sizi bu kadar savunmaya iten Leydi Mandy? Sadık olduğunuz krallığınızın, çok sevdiğiniz kralınız ve kraliçenizin kızını savunmayıp, haksız çıkarmaya yönelik uğraşınızın sebebi nedir? '
Şaşkına çevirmiştim onu. Tavırlarından belli. Ellerini koltuğundan çekip indirdi. Anlamaya çalışır gibi hali vardı.
'Ne demek istiyorsunuz Prenses?' Demek istediğim çok açık değil miydi? Ona soru sormuştum. O soruya soru ile karşılık vermeyi tercih etmişti.
'İlk önce çevremdekilere yaklaşıp bilgi toplamakla işine başladı. Yanıma kadar yaklaştı. Her adımı izleyip adama rapor veriyordu. Ormanda buluşup hakkımda intikam planları yapıyorlardı. Ölürken bile bana meydan okuyordu. Sanki giderken arkasından benim de geleceğimden emindi. Sonrasında ne oldu biliyor musunuz? Yemekte zehirlendim. Öyle bir zehirlendim ki her yer kan gölü oldu. Şimdi söyleyin Leydi Mandy. Kanıtlar varken neden hala gözünüzde 18 yaşında olan genci savunuyorsunuz?'
Konuşmamı bitireli üç dakikadan fazla olmuştu. Konuşmamaya devam ederken arkalardan el kalktı. Annem söz hakkı verirken merakla adama döndüm.
'Kanıtlara göz atmış ve prensesin ağzından yeteri kadar bilgiye sahip olduk. Neyin ne olduğu çok belli. Neden meclis oylamasını başlatmıyoruz majesteleri?'
Babama bakıp istediğini alınca ayağa kalktı. 'Oylama başlamıştır. Tek sorum var sizlere.' Babamla birlikte ayağa kalkarken yanımızda elinde defterle bir kadın daha duruyordu. Bu kim acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMİZDEKİ GÖLGE - [DEK-2]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 2.Kitap| İkinci kitap kaldığı macera ile devam ediyor... Krallığına dönüşünden sonra her şeyi yoluna oturmaya uğraşan Prenses, Kral Tut ile olan ilk düellosunda kaybetmiştir. Kral Tut'un ona karşı...