Bu yazar kırık, bu kız kırık... Ne yorum yapın, ne de beğenin... Sonra da neden üzülüyorsun.
İyi Okumalar.
• • •
'Endişelenmeni gerektirecek bir durum söz konusu değil tatlım. Küçük bir burkulma sadece. Bir gün misafirimiz olurlar.'
Elindeki dosyayı kapatıp masadan kalkarken arkada yan yana oturan ikiliye hafiften baktım. Kıyafetlerinden sıradan olmadığını söyleyebilirim lakin bir o kadar da sıradan gözüküyorlar. Nereden geliyorlar acaba?
'Gidecek veya kalacak bir yeriniz var mı?' Birbirlerine baktıktan sonra kafalarını iki yana salladılar.
'Siz tam olarak kimsiniz?' Kapının açılmasıyla ilk önce oraya döndüm. Sephıre arkasından kapıyı kapatıp bize yaklaştı.
'En fazla yirmi dakikamız var.' Yirmi dakika neler olduğunu konuşabilmek için yeteri kadar büyük.
'Benim kim olduğumdan önce sormak istediğim başka bir soru var. Nerden geliyorsunuz?'
Faith, Shay'in avcunda ki elini çekip karşımda oldukça dik bir oturuşa geçti. 'Şu an senin bize karşı hissettiğin yabancılık durumunu biz de sana karşı hissediyoruz. Sen bize kim olduğunu tam olarak söylersen, biz de sana kim olduğumuzu söyleriz.'
'Size soy adımın Salvatore olduğunu söylemiştim. Bulunduğunuz krallığın veliaht prensesiyim. Şimdi söyleyin, sizin için ne yapabilirim?'
'Ben Kristal kentte çok ünlü bir kuyumcunun kızıyım, yanımda ki de dediğim gibi kuzenim. Babamın peşine tanımadığımız adamlar takılıp, kaçırınca babamın bana dediği son şeyi yapıp kaçtım. Kuzenimle bana burada, merkezde yaşamamıza yardım eder misiniz?'
Bu çok kolay. Hatta neden okumuyorlar ki?
'Size daha iyi bir teklifim var. Akademiye girmenizi sağlayacağım. Bana sadece elementlerinizi söylemeniz yeterli.'
'Benim elementim su. Faith melez. Yani ateş ile toprağa hükmedebiliyor. Bizden sadece 2 yaş küçük.'
Sephıre'a dönüp gülümsedim. 'Bu iş sende.' Kızların omzuna elimi koydum. İkisinden de inanılmaz enerji geliyordu. Oldukça pozitifti...
'Hastane masraflarını ben karşılayacağım. Akademiye gittiğinizde doğrudan müdireye gidip sizi benim gönderdiğimi söylemenizi istiyorum. Böylece sizinle ilgilenecektir. Yakında sizi ziyarete gelirim. Kendinize dikkat edin.'
Gülümsediklerinde karşılık verip Sephıre ile odadan aceleyle çıktım.
'Beni nereye götüreceksin şimdi?' Çıkış kapısını açıp önden geçmemi sağladı.
'Kızlara çarpmadan önce nereye gideceksek, şimdi de oraya gideceğiz.' Arabanın kapsını açıp koltuğa oturdum. Adam bizi nereye götüreceğini zaten biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMİZDEKİ GÖLGE - [DEK-2]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 2.Kitap| İkinci kitap kaldığı macera ile devam ediyor... Krallığına dönüşünden sonra her şeyi yoluna oturmaya uğraşan Prenses, Kral Tut ile olan ilk düellosunda kaybetmiştir. Kral Tut'un ona karşı...