• • •
Sonbahar...
Adında saklı yaşanmışlıklar. Yaprağın dalından toprağa düşmesi gibi, sessiz, sakin. Kayıp, yitik duygular. Yok oluşun başlangıcı timsali, derin ve hoyrat. Esen rüzgâr gibi çılgın ve nahoş. Sonbahar... Adında dem var. Acıya bir dem. Mutluluğa bir dem. Dönüş ve bitiş mi desem? Her güzel şeyin sonu gibi mi desem?
'Gökyüzüne bakarak yazmak mı?' İrkilerek defteri kapattım. Yanıma yavaşça gelen babama gülümseyerek dikleştim. Karşımda ki pufa oturup bacaklarını birleştirdi. Yorgun gözüküyordu. Ona yardım etmem gerekirken daha kendime katkım yok. Ona nasıl katkı sağlayacağım?
'Nasılsın kurabiyem?' Seslenişine tebessüm edip bacaklarının üzerinde kafamı yasladım. Şimdi manzaram daha güzeldi. Mat siyah gökyüzüne serpilmiş yıldızlarla babam.
'İyiyim babacım. Krizler, biliyorsun... Annem nasıl? Neden onu bırakıp geldin?'
İki haftadır geceleri bulantıları had safha'ya yükselmişti. Bebeğe bir şey olacak diye ödüm kopuyor.
'Annenin kontrolünü yapıyor Alice. Kusmalara önlem arıyorlar. Üçüncü ayına girdik. Gelecek ay cinsiyeti belli olabilir diye şimdiden çok heyecanlılar.' Gözlerimi kendisine çevirip şaşkınlığımı yansıttım.
'Derken? Annem hamile olduğunu anlamadı mı haftalarca?' Gülerek alnıma vurdu.
'Sadece iki hafta. Kalanında sana nasıl söyleyeceğimizi düşünmekle geçirdik. Bize de sürpriz oldu...'
Hadi oradan. Herhalde gökten leylekler gelip 'Hey, merhaba! Bedava çocuk ister misiniz?' diye sormuyorlar ki! Neyse, babamla bu konuyu konuşacak değilim. Evet.
'Eminim sürpriz olmuştur baba. Neyse, aday işlemleri ne halde? İstediğin kişiyi bulabildin mi?'
Yine çenesini kaşırken kafasını iki yana salladı. 'İstediğim kişiyi bulamadım. Ama bugün elime değişik bir dosya geldi. O açıkçası baya ilgimi çekti.' Ne güzel. Yardım edip senin işini azaltsın da.
'Bu arada Matt akşam yemeğinden sonra gitti. Dün malum odadan kovup çocuğu sokmadın.'
Dizinden kalkıp kaşlarımı çattım. Ne? 'Ne demek gitti?' Sadece yüzüme bakarken saçlarımı geriye verdim. Aptala bak!
'Bu çocuk vedalaşmadan gitmekten zevk alıyor. Sende baba. Ne alakası var benimle? İki hafta önce hatırlatırım sokmadım içeri diye İvan'a kendini uçurtturdu. Balkonumdan girdi. Bunu yapan insan evladı, odama giremeyecek mi?'
'Aranızdaki etkileşim hayran olunası, şuna bak... Sohbetine doyum olmuyor lakin uyku vakti. Hadi gece ki krizinden sonra uyumadığını biliyorum. Yanına yine kızlardan birini gönderiyorum. Sen yatağına gir.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMİZDEKİ GÖLGE - [DEK-2]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 2.Kitap| İkinci kitap kaldığı macera ile devam ediyor... Krallığına dönüşünden sonra her şeyi yoluna oturmaya uğraşan Prenses, Kral Tut ile olan ilk düellosunda kaybetmiştir. Kral Tut'un ona karşı...