Taerin berlari dari kelas 5-2 ke kelas 5-2. Bila sampai di kelas 5-3, dia tidak sempat untuk berhenti dan melanggar seseorang dan membuatkan mereka berdua terjatuh.
Taerin berada di atas badan seseorang. Yuna dan Seomin yang baru sampai terkejut.
"NA TAERIN!! I TOLD YOU JANGAN LARIKAN? TENGOK DAH JATUH. NASIB BAIK ADA SOOBIN, KALAU TAK MEMANG HAIH" Seomin memarahinya.
"Woii Tae, Soobin. Nak bermesraan jangan kat sini" Jaemin bersuara dengan senyuman nakalnya.
Taerin yang di atas Soobin cepat cepat bangun. Begitu juga dengan Soobin. Pipi masing masing sudah mula membahang.
"Sirennn" Taerin berlari anak ke arah Sinrin dan menyorok dibelakangnya.
"Ehh ni girlfriend aku. Sana sana" Jeno terus merangkul bahu Sinrin. Taerin memasamkan mukanya.
"Renmiii" panggilnya dengan nada ngada ngada.
"Ehh kau stop situ. Ni girlfriend aku. Dalam ni yang single kau dengan Soobin je. Yang lain semua dah berpunya. Sona takde so, kau takde backup and kalau nak backup, Soobin jelah ada"
"Aku dendam kat korang. Dahlah jom Yuna" Taerin terus keluar manakala yang lain dah gelak tetapi Soobin masih lagi dengan pipinya yang merah.
"Bye girls. Hati hati. Jangan balik lambat sangat" Jeno memberi pesanan sebelum girls keluar.
Soobin, Sunwoo, Jaemin dan Jeno berjalan keluar kelas. Mereka nampak Sona berjalan sambil menunduk. Soobin menegur tetapi Sona hanya tersenyum.
Sunwoo mengikut Sona memasuki kelas. Dia tunggu di pintu. Sona yang sedang kemas memandang Sunwoo.
"Ye Sunwoo? Nak apa"
"Saya nak tahu awak kenapa"
Sona mengeluh "takde apalah"
"Eleh yelahtu. Bagitahu jelah"
"Yonghee confess tadi"
Sunwoo memandang Sona terkejut. Belum sempat Sunwoo bersuara, Sona menyambung.
"Tapi saya tak terima. Saya cakap saya dah ada suka orang lain. Yang penting takde kena mengena dengan sekolah ni. Lepastu dia macam tersenyum pasrah then saya pon minta maaf kat dia lepastu saya masuk kelas"
Sunwoo mengangguk tetapi hatinya sedikit sakit apabila Sona cakap 'yang penting takde kena mengena dengan sekolah ni'.
Nampak sangat Sona sudah jatuh cinta dekat seorang yang bukan di sekolah yang sama. Tapi siapa? Ada pula si Sona ni kawan. Dari sekolah lain pula tu. Budak sekolah sendiri pon dia tak bercakap sangat, ini pula sekolah lain.
Sunwoo terus bertanya "siapa orang yang awak suka tu"
"Sibuk je ee dahlah pergi balik. Kesian diorang tunggu saya lama. Bye hati hati"
Sona terus pergi ke arah DLMU yang sedang bergossip walaupun buku di atas meja.
"Sona. Lamanya. Rugi tadi takde dalam kelas. Ada scene menarik" kata Yuna dan yang lain terbahak bahak manakala Taerin memasamkan mukanya.
"Ada hal tadi. Apa benda yang menarik tadi?" tanya Sona sambil mengeluarkan buku latihannya.
"Jap biar aku cerita" Renmi menawarkan dirinya untuk bercerita tetapi dihalang Taerin.
"Alaa apa ni Tae. Kita kita je. Bukan ada orang lain pon" kata Sona.
"Takde. Aku okay je kalau korang nak cerita tapi aku taknak Renmi yang cerita. Nanti dia menokok tambah"